- Zatékání do interiéru
- Zatékání do interiéru
- Zatékání do interiéru
- Zatékání do interiéru
- Zatékání do interiéru
-
Teče do kufru
Zdravím. Před nedávnem jsem zjistil zatékání do kufru. Konkrétně v oblasti zadního repráku, z pod plastu při dešti kapala voda před schránku zadního světla. Demontoval jsem tedy zadní kryt s reprákem a kryt sloupku nad ním a zjistil jsem ,že voda vykapává z místa spojení 2 plechů ve sloupku a s největší pravděpodobnosti je místem původu haguska, která při bližším zkoumání je volná, takže voda zatíká pod ní a dále přes spáry samospádem až do zmíněného místa. Chystám se provést celkovou generálku interiéru, takže bude demontáž všech tapicuringu a krytů, vysušení, vyčištění, impregnace a monáž zpět. Dám vědět výsledek.
-
1.4 16V klepe
Zdravím, přidám se se svou zkušenosti se stejným problémém. Klepání v motoru. Combi 55kw, AUA, koupeno při 143 tis z Německa před 3 roky. Při 180 tis. výměna rozvodů. Při startech převážně za studena silné klepání jako na přiloženém videu. Při první servisu dle mechanika uvažováno nad hydroštely s doporučením přídavku LIqui Molly pro hydraulická zdvihátka. Z vlastního úsudku jsem i zkrátil výměnný interval oleje z 15 na 10 tis. Zároveň jsem přešel asi po 3. výměně oleje z 10w-40 na 5w-40 (vše odpovídající doporučené specifikaci daného motoru). Od počáku do benzínu zároveň přidávám VIF, což by mělo v malé míře podporovat minimalizaci tření přestupem do oleje. Aktuálně situace je následující: 220 tis, ústup klepání, které už je méně frekventní, objeví se z předchozích 8 startu z 10 nyní u 1-2 startu z 10. Když už je, mizí do 1-2 minut, max po 2 km. Po přechodu na řidší olej minimální vzestup spotřeby oleje do 0,5 l/10 tis. Nárust spotřeby či jakoukoliv změnu po celou dobu nepozoruji, dlouhodobě za 3 roky 5,3 l/100km. Ať už jsou to válce či hydroštely, mírné zlepšení po uvedených intervencích nastalo. Osobně je v mém případě klepání to nejmenší s přihlédnutím k dalším problému jako nefungující zámek řidiče při otevírání centrálem, zatékání do kufru zřejmě okolo hagusky a signalizace EPC+motor s chybou dle VAGu v zapalování. Zase kdyby ty auta byly úplně bezporuchové, byla by to nuda
-
Závada 00609
Zdravím, mám úplně totožný problém, sice Fabule 1,4 16v 55kw, rv 2001, AUA, ale dělá mi přesně to, co popisuješ. Asi před půl rokem začala vyskakovat kontrolka EPC + motor. EPC po dalším startu zmizelo, po dalších 2 i motor, ale s přibývajícím časem se začala frekvence snižovat (vyskakuje častěji EPC), hlavně při popisovaném dojíždění se zařazenou rychlostí. 1x zatím i problém se "zhasnutím" motoru při zařazené rychlosti a dojíždění. Nastartováno, dále bez potíží, spotřeba nezvýšená. Svíčky nové dle dop škody, překontrolovány a oka, kabeláž také. Na VAGu také 00609. Přes zimu nebyl čas a prostor se pořádně prohrabat vozem, tak čekám na teplo a uvidím.
-
Dálkové ovládání centrálního zamykání - nefunguje
Koukám, s Roman88 stejjný problém kromě zamykání. Mě se zamýkají při DO všechny, jen to odemknutí je zrovna na tom nejblbějším místě nefunkční...
-
Dálkové ovládání centrálního zamykání - nefunguje
Zdravím. Nechtěl jsem zakládat nové téma a momentálně nefunguje vyhledávání, tak se zkusím zeptatv zde. Objevil se menší problém, který bych rád vyřešil. Zamýkání dveří je náladové už dlouhodobě, občas se během jízdy dveře samy zamnkou, jindy odemknou (když jsou zamčené), občas přestalo vnitřní osvětlení reagovat na otevření řidičových dveří, nefungovalo upozornění zapnutých světel apod. Připisoval jsem to toliko zmíňovanému mikrospínači ve dveřích do chvíle, dokud jsem nebyl nuceny provést výměnu el. stahovačky. Při demontáži jsem zistil, že problémem nemusí být mikrospínač, ale samotný konktor v zámku, který je zřejmě "vychozený". Když jsem se ho dotkl (potřeboval) jsem jej odpojit, dělal přesně to, co auto během jízdy po nerovnostech - zamýkání a odemykání. Prozatím jsem to neřešil. Ale nyní už budu muset. A zde je můj dnešní hlavní problém. Zničehonic se během jízdy opět dveře samy zamknuly. Když jsem je chtěl otevřít šlo to. Pokusem o uzamčení se všechny dveře zamkly, ale po zaparkování jsem chtěl dveře otevřit a se otevřely všechny kromě řidičových. Doteď stále ještě relativně ok, otevřeno dvoutahem vnitřní páky otevírání. Zaparkoval jsem, zakmnul jsem, Po chvíli přicházím k autu, pomoci DO otevírám, ale řidičový dveře nic. Zustávají zamčené. Opakují s DO zamknutí a odemknutí a stále stejné. Mrtvé. Klíčkem odemknout i zamknout jdou. A teď babo raď... Máte někdo ponětí, čím by toto mohlo být způsobeno? Mikrospínač pravděpodobně ne, po otevření řidičových dveří vše funguje jak má. :/
- Fabia 1,4 16v 55kw
-
Ostřikovače - přední, zadní, čerpadlo
Kluci, díky za rady. Sice se značným zpožděním, ale dávám info o zdárném vyřešení nestříkajícího zadního ostřiku. Hadička byla zapletena ve svazku kabelů a za ŘJ rozpojena. Spojeno, kabeláž zavinovaná zvlášť a vše funkční. Všem díky za cenné rady a hlavně fotopostupy. Pro novomajitelé fabky ideální.
- Ostřikovače - přední, zadní, čerpadlo
- Ostřikovače - přední, zadní, čerpadlo
- Ostřikovače - přední, zadní, čerpadlo