Přejít na obsah

FrontVypla

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    85
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1759 zobrazení profilu

Oznámení FrontVypla

  1. FrontVypla

    DQ 500

    Na chvíli tomu pomohlo vyresetování převodovky. Dál nevím. Auto už nemám. Ale pravděpodobně budete muset řešit spojku, setrvák nebo převodovku.
  2. Dobrý den, je toto normální jev ? Případně jak to řešit ? a jestli někdo ví jaký má být stav auta pro aktualizaci ? Jestli zapalování zapnuté/ vypnuté co má být zaražené atd. IMG_3471.mov
  3. Zdravím, zkoušel jsem přes VCDS základní nastavení převodovky. Reset všech adaptačních hodnot jsem nedělal. Jinak jsem jel po seznamu shoda dolů až na kalibraci synchronních bodů. Netuší někdo proč to vyhodilo tuto chybu ?
  4. Dali byste sem chlapi nějaké video jak vycvaknete ty tlačítka ?
  5. FrontVypla

    DQ 500

    Ano. To škubnutí po zařazení D nebo R a rychlém přidání mě taky štve. Jak říkáte. Když je to pomalu s plynem nebo bez plynu tak ok. Teď to budu dávat do škodovky jestli mi řeknou co to může být
  6. Musí se vycvaknout celá lišta s tlačítkama, kde je i to start/stop. Což je asi to čeho se většina boji. Někdo to myslím cely silou vyrve a pak jsou někde takový polovidea že se odděla rámeček kolem voliče teploty a foukani a pak se teprve ty tlačítka vycvaknou. Pak se to tam už podle obrázku, co je dostupný všude možně, zapojí.
  7. FrontVypla

    DQ 500

    Zdravím, mám Kodiaq 2.0 TDI 140kW 4x4 DSG a DQ500 s mokrýma spojkama a 152tis najeto. Poslední dobou sem začal pozorovat pár věcí při řazení a zajímal by mě Váš názor jestli to může dělat jedna věc nebo už jich odchází víc. 1) Když zařadím D nebo R pustím brzdu a hned přidám plyn, tak auto cukne. Když ale pustím brzdu nechám auto samo lehce zabrat a pak až přidám, tak je rozjezd bez cuknutí. 2) Při podřazování z 3 na 2 se často stává, že od motoru slyším buď jedno bouchnutí nebo několikanásobné zarachtání. Je to jen zvuk autem samotným to necuká. A při řazení nahoru je vše ok. 3) Při pomalé jizdě po parkovišti to tam 2 občas kopne. Někdo podobné zkušenosti?
  8. Tak po několika měsících update. Nejprve sem věc řešil s bazarem, který má i svůj servis. jeden mechanik byl u motoru a druhy semnou v autě. Kupodivu ten co seděl semnou v autě nebyl hluchý a vibrace slyšel. Je pravda, že v motorovém prostoru prostě nic slyšet nebylo. Mechanik u motoru všechno procházel na všechno chytal, tlačil atd. Když v tom zatlačil na motor na pravé straně blíž k baterce a klid. Pustil a vibrace byly zpět. Tak se shodly že je vymačkaný silentblok převodovky. Vyměněno a volali, že je klid. Přijel jsem, sedl do auta a fakt klid. Cesta domů cca 30km. Dojedu k bráně a zase vibrace. Víceméně jsem se s tím naučil žít ale pořád mě to štvalo. Tak sem prolezl znovu vsechny fora a a zkusil tohle. Jedna stahovací páska na trubky k topení co jsou za motorem a pak to co podle mě pomohlo.... Trubky ke klimatizaci. Když sem se potom podíval v jakém místě vstupují z motorového prostoru do auta tak to sedělo. Vibrace poblíž okna a z palubní desky. Ta menší trubka je studena a drží dobře ale ta větší co se hodně hřeje se v té plastové objímce hodně hýbe. Tak nejdřív sem je sepnul k sobě ale pořád se dost mlela tak jsem ji druhou přitáhl ještě směrem dolů a najednou už je týden klid. Teď ale ještě dotaz. Nelíbí se mi moc to řešení pomocí pásek. Raději bych nějak vylepšil / vypodložil prostor mezi trubkou a objímkou. Nejlépe něco co tlumí vibrace a zároveň nezpůsobí kondenzaci vody. Aby pak hliníkové trubky v místě dotyku s vypodložením neoxidovaly.
  9. Zdravím, chtěl bych se zeptat jak aktualizaci provést? Je nutné mít aktivoaný infotainment online a pak si to system stáhne sám nebo je potřeba to někde (kde?) stáhnout na SD kartu? Díky
  10. Zdravím, dnes jsem párkrát popojižděl po městě vždycky cca 2km a když jsem vystoupil z auta a měl nastartováno, tak jsem slyšel syčení od výfuku. Tak jsem tam klekl vzal hadru a ucpal na pár sekund koncovky a přestalo to. Když jsem dal hadru pryč tak to zase pokračovalo. Tak to tedy jde z výfuku. Tuší někdo co by to mohlo být? Je to zvuk jak kdyby ucházelo kolo. Nekde sem četl že by to mohla být regenerace DPF ale nezdá se mi že by to dnes dělalo 3x po sobě u každé jízdy. Ikdyz Sahara mi po vypnutí motoru ještě chvíli jede. a nebo ještě někdo říkal že to děla vstřikování ad blue a že to po pár křižovatkách zmizí. zitra jedu 20km a chvíli po dálnici tak uvidím. jinak motor 2.0 140kw 4x4 DSG Má někdo zkušenost ?
  11. JJ děkuji. Jak říkáte je to z výroby. Prý se to po vyjetí z fabriky už k ničemu není a může se to odstranit.
  12. Tak se musím omluvit za zavádějící info. Modrá barva byla způsobena tou modrou plátěnou taškou co na papíru ležela. Strčil sem to pod vodu a pouštělo to brutálně barvu. Takže tam nejspíš z levé strany prosakuje "jen" voda. Má někdo zkušenost s tím jak to tam kolem světla zevnitř odstrojit? Tipuju na prosakování kolem těch gumových dorazů nebo ten plastový lem kolem světla.
  13. Dobrý den, při uklízení kufru sem narazil na tyto dva drátky. Zelený byl schovaný vpravo v plastu ale bílý byl dost vytažený. Ví někdo od čeho by to mohlo být a kde by ty plošky měly být přesně umístěny? Děkuju
  14. Dobrý den, vezmu to trochu oklikou, tak snad to nebude vadit. Před dvěma měsíci jsem koupil kodiaq 2018 a do dna kufru jsem mezi nárazník a rezervu dal bílou hadru ( kdyby byla někdy potřeba). Dnes jsem si všiml, že hadra je zespod nasákla něčím modrým. Hadra byla momentálně jen zbarvená a nepřipadala mi mokrá nebo vlhká. Že by tam zůstalo něco nezaschlého od předchozího majitele se mi moc nechce věřit, tak mě leda napadá jestli je možné aby tam nějak občas prosákla voda od ostřikovače zadního skla nebo kamery? Druhá varianta pod bílou hadrou byla ještě modrá plátěná taška, tak leda že by ta nějakým způsobem pustila barvu skrz přítomnost adblue nebo nafty? Ale to netuším jestli se dolů pod rezervu může dostat. Ještě doplním že v nárazníku vede nějaký bílý drátek (nevím od čeho) a ten byl viz. foto zbarvený hlavně na levé straně auta. Díky za názory
  15. Hezký den, mám krátce Kodiaq 2,0 TDI 4x4 DSG rok 04/2018. Auto jezdí řadí hezky. Jediné co jsem vypozoroval, tak když zařadím D a stojím na brzdě případně dojedu ke křižovatce a stojím na brzdě, tak slyším drnčení jakoby z prostřed palubní desky (Samozřejmě vím jak se zvuk nese a že to může být jinde). Když otevřu kapotu a a poslouchám přes okénko tak mi nepříjde že by to šlo z motorového prostoru. Nedělá to vždy ale ve velké většině případů ano. Jediné co jsem zkoušel tak mačkat všechno možné na palubní desce a přitlačit kryt motoru. Má někdo podobné zkušenosti? Edit: Když je po ránu chladněji a otáčky motoru nejsou klasických 800 ale 100, tak je auto potichu.
×
×
  • Vytvořit nový...