Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

FrontVypla

Facebook Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Zdravím, kupoval jsem auto s 13 tis a ted pri 25 jsem si pri dolivani ostřikovačů všiml že taky je to tesne pod min. Tak uz tam asi mesic dolivám (celkem asi 3/4 l ) a vždy je presne na MAX a po pár dnech je to už pod ryskou. Takže nevím jestli mi to uniká nebo se to někdo schovává.... Jaká je vaše teorie s chaldičem sání? A vy kapalinu doplnujete? Pripadne jak často?
  2. Zdravím, tak se také přidám s poznatkem a rovnou řeknu že je to gumama jak píše kolega. Kupoval jsem začátkem rok kodiaqa co měl najeto 13tis. už při testovací jízdě jsem řekl že táhne dost doprava. Nic nebyl problém. Vyváží mi kola a udělají geometrii. Auto jsem koupil ale při cestě domů po rovné dálnici prostě táhlo. Hned jsem to hlásil a domluvili jsme se na kontrolní jízdě (kupováno jako Škoda plus). Pán řekl že to taky vnímá. že to podle něj není nic hrozného ale urgoval to do servisu. V servisu mě technik trochu nadzvedl ze židle. Arogance lvl 100. Jeho slova. Pane to je nový auto, tam jsou silentbloky měkký a o to nejde udělat geometrii pořádně. že at si klidne jedu do servisu kde mi to poradne udelaji. Pak jsem po něm chtěl že až budou dělat geometrii tak jestli můžu být u nich v dílně a volant si na střed srovnat podle sebe. Jeho odpověd byla.... A proč jako? To jsem zase vytekl, že každej to pocitově vnímá jinak a že by to snad nemusel být takový problém. Nakonec mě tam teda pustili. Mechanik (starší pohodový pán) mi hned řekl že jak s tím jel do garáže tak si všiml že volant je šejdrem a že se to snažil co nejlíp srovnat ale at si s tím klidně pohnu. Cestou domu o dalnici se mi to zdalo lepší ale stejne to táhlo. takhle se to opakovalo 3x a už nebyla snaha to řešit. Zajel jsem tedy do jineho autorizovaneho servisu. tam mě hned odkázali že to budou kola. že mám jet ale do Olomouce kde mají vyvažovačku i s přítlačným válcem. že to přesně určí kam dané kolo táhne a kam se má na nápravě umístit. teorie pěkná ale jestli to tak dělájí kdo ví. Nicméně kola vyvážena a auto stejně táhlo doprava. Už jsem se smířil s tím že to prostě lepší nebude. Když v tom jsem si vzpomněl že se tady ještě řešila ta ostřejší hrana na vzorku. Pneu na levé straně byly ok. vpředu hladké a vzadu hrany. Na pravé straně to bylo obráceně. Nechal jsem kola přehodit a auto jelo "rovně". Nyní už jen táhne podle toho na jaké straně vozovky jedu. Takže opravdu pokud se pneu ze zadu dala dopředu tak problém. Divné ale je že tyto pneu jsem kupoval jako nové. Tím pádem by mělo být jedno jak jsou na autě poskládané ale stejně to při prvotním obuti táhlo. Jestli to potřebuje zajet a trochu sednout.... nevím. Edit.. oprava pneu jsou původní. Ale jelikož jsem auto kupoval v prosinci tak jsem na to nahodil nové zimní a ty taky táhly. takže problém na letních sem vyřešil a zimní se pak vlastně ukážou. Značka obojí Hankook
  3. Zdravím, mám kodiaq 2023 najeto cca 23tis. DSG 4x4 110kw. Ještě do minulého týdne jsem ten zvuk nepozoroval ale jel jsem do Německa a zpět celkem 2500 km a při zpáteční cestě jsem začal registrovat, že když mi ACC začne kvůli autu předemnou / značce atd brzdit, tak vlevo dole pod volantem slyším takové cvakání / hrkání. Víc to jde slyšet při popojíždění v koleně. Zvuk to vydává jen s tím ACC a když brzdí samo. Když brzdím manuálně já tak nic. Setkal se s tím někdo jestli je to vpoho a servis to nechává být nebo se to mění? Díky
  4. FrontVypla odpověděl na FrontVypla's téma v Motor
    Na chvíli tomu pomohlo vyresetování převodovky. Dál nevím. Auto už nemám. Ale pravděpodobně budete muset řešit spojku, setrvák nebo převodovku.
  5. Dobrý den, je toto normální jev ? Případně jak to řešit ? a jestli někdo ví jaký má být stav auta pro aktualizaci ? Jestli zapalování zapnuté/ vypnuté co má být zaražené atd. IMG_3471.mov
  6. FrontVypla odpověděl na Weithfisto's téma v Elektrika
    Zdravím, zkoušel jsem přes VCDS základní nastavení převodovky. Reset všech adaptačních hodnot jsem nedělal. Jinak jsem jel po seznamu shoda dolů až na kalibraci synchronních bodů. Netuší někdo proč to vyhodilo tuto chybu ?
  7. Dali byste sem chlapi nějaké video jak vycvaknete ty tlačítka ?
  8. FrontVypla odpověděl na FrontVypla's téma v Motor
    Ano. To škubnutí po zařazení D nebo R a rychlém přidání mě taky štve. Jak říkáte. Když je to pomalu s plynem nebo bez plynu tak ok. Teď to budu dávat do škodovky jestli mi řeknou co to může být
  9. Musí se vycvaknout celá lišta s tlačítkama, kde je i to start/stop. Což je asi to čeho se většina boji. Někdo to myslím cely silou vyrve a pak jsou někde takový polovidea že se odděla rámeček kolem voliče teploty a foukani a pak se teprve ty tlačítka vycvaknou. Pak se to tam už podle obrázku, co je dostupný všude možně, zapojí.
  10. FrontVypla zveřejnil téma v Motor
    Zdravím, mám Kodiaq 2.0 TDI 140kW 4x4 DSG a DQ500 s mokrýma spojkama a 152tis najeto. Poslední dobou sem začal pozorovat pár věcí při řazení a zajímal by mě Váš názor jestli to může dělat jedna věc nebo už jich odchází víc. 1) Když zařadím D nebo R pustím brzdu a hned přidám plyn, tak auto cukne. Když ale pustím brzdu nechám auto samo lehce zabrat a pak až přidám, tak je rozjezd bez cuknutí. 2) Při podřazování z 3 na 2 se často stává, že od motoru slyším buď jedno bouchnutí nebo několikanásobné zarachtání. Je to jen zvuk autem samotným to necuká. A při řazení nahoru je vše ok. 3) Při pomalé jizdě po parkovišti to tam 2 občas kopne. Někdo podobné zkušenosti?
  11. Tak po několika měsících update. Nejprve sem věc řešil s bazarem, který má i svůj servis. jeden mechanik byl u motoru a druhy semnou v autě. Kupodivu ten co seděl semnou v autě nebyl hluchý a vibrace slyšel. Je pravda, že v motorovém prostoru prostě nic slyšet nebylo. Mechanik u motoru všechno procházel na všechno chytal, tlačil atd. Když v tom zatlačil na motor na pravé straně blíž k baterce a klid. Pustil a vibrace byly zpět. Tak se shodly že je vymačkaný silentblok převodovky. Vyměněno a volali, že je klid. Přijel jsem, sedl do auta a fakt klid. Cesta domů cca 30km. Dojedu k bráně a zase vibrace. Víceméně jsem se s tím naučil žít ale pořád mě to štvalo. Tak sem prolezl znovu vsechny fora a a zkusil tohle. Jedna stahovací páska na trubky k topení co jsou za motorem a pak to co podle mě pomohlo.... Trubky ke klimatizaci. Když sem se potom podíval v jakém místě vstupují z motorového prostoru do auta tak to sedělo. Vibrace poblíž okna a z palubní desky. Ta menší trubka je studena a drží dobře ale ta větší co se hodně hřeje se v té plastové objímce hodně hýbe. Tak nejdřív sem je sepnul k sobě ale pořád se dost mlela tak jsem ji druhou přitáhl ještě směrem dolů a najednou už je týden klid. Teď ale ještě dotaz. Nelíbí se mi moc to řešení pomocí pásek. Raději bych nějak vylepšil / vypodložil prostor mezi trubkou a objímkou. Nejlépe něco co tlumí vibrace a zároveň nezpůsobí kondenzaci vody. Aby pak hliníkové trubky v místě dotyku s vypodložením neoxidovaly.
  12. Zdravím, chtěl bych se zeptat jak aktualizaci provést? Je nutné mít aktivoaný infotainment online a pak si to system stáhne sám nebo je potřeba to někde (kde?) stáhnout na SD kartu? Díky
  13. Zdravím, dnes jsem párkrát popojižděl po městě vždycky cca 2km a když jsem vystoupil z auta a měl nastartováno, tak jsem slyšel syčení od výfuku. Tak jsem tam klekl vzal hadru a ucpal na pár sekund koncovky a přestalo to. Když jsem dal hadru pryč tak to zase pokračovalo. Tak to tedy jde z výfuku. Tuší někdo co by to mohlo být? Je to zvuk jak kdyby ucházelo kolo. Nekde sem četl že by to mohla být regenerace DPF ale nezdá se mi že by to dnes dělalo 3x po sobě u každé jízdy. Ikdyz Sahara mi po vypnutí motoru ještě chvíli jede. a nebo ještě někdo říkal že to děla vstřikování ad blue a že to po pár křižovatkách zmizí. zitra jedu 20km a chvíli po dálnici tak uvidím. jinak motor 2.0 140kw 4x4 DSG Má někdo zkušenost ?
  14. JJ děkuji. Jak říkáte je to z výroby. Prý se to po vyjetí z fabriky už k ničemu není a může se to odstranit.
  15. Tak se musím omluvit za zavádějící info. Modrá barva byla způsobena tou modrou plátěnou taškou co na papíru ležela. Strčil sem to pod vodu a pouštělo to brutálně barvu. Takže tam nejspíš z levé strany prosakuje "jen" voda. Má někdo zkušenost s tím jak to tam kolem světla zevnitř odstrojit? Tipuju na prosakování kolem těch gumových dorazů nebo ten plastový lem kolem světla.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.