-
Servisy co opravují HTP
Cgpa su celkom vydarene. Pravdepodobne tam skocil rozvod, dali urobit hlavu a povolil spodok.
- Úpravy motorů 1.5 TSI
- Úpravy motorů 1.5 TSI
-
Výměna oleje
Bol som tento tyzden na prvej prehliadke po 30 000 km a dali mi na vyber 5W30 alebo 0W20. Technik ale doporucil 5W.... "Nulka"je vraj riedka ako voda :) Dali tam teda Castrol edge 5W30 (1l za 16,50,-€) este aj ponechali v kufru zbytok v litrovom baleni na pripadne doliatie. Pozn. Casticovy filter nemam.
-
Vaše spotřeba
- Sportovní sedačky-možná záměna
-
Sportovní sedačky-možná záměna
Bez uprav. Na rohu lavice je mala strbina, ktora ale nie je vidiet, ani nema vplyv na posed. Na prednych je iny konektor vyhrevu- staci prepinovat.
-
Sportovní sedačky-možná záměna
-
Vaše spotřeba
Islo o predpisovu jazdu po okreskach, nebolo kde sa ponahlat.
-
Vaše spotřeba
Kejsy změnil svou profilovou fotografii
- Combi- plavanie zadnej napravy
Ty nestabilitu robili pneu. Vzadu boli zimne 165 zn. Tigar. Dezen este ok ale inak shity. Na vode boli ako na blate. Letne 185 barum a vyrazny rozdiel. Predsa ale z porovnania ma kratka hatch lepsie jazdne vlastnosti. Cudujem sa ze zadne pruziny vyzeraju aj po rokoch ako nove bez hrdze.- koupě 1,2 HTP 44kw nebo 51kw
Pokial by bola FII za dobry peniaz isiel by som urcite do nej. Ta F1 ma uz predsa svoje roky. F1 Mpi ma vyhodu len v jednoduchosti motora, to je asi vsetko, okolo motora sa serie vsetko ako pri ostatnych, ale pokial je to na couracky kolem komina par tisic km rocne tak no problem. Spotrebou je priemerne 1-2 litre vyssie ako Htp a dynamika citelne nizsia. F2 Htp na rozdiel nema problem ani na dialnici drzat dialnicne tempo (narozdiel od Mpi kde uz dochadza dych). Vo firme ich mame zo 15 ks, maju aj nad 300 tkm bez vaznejsich problemov.- Combi- plavanie zadnej napravy
Este skusim tie gumy. Teraz su tam nejake smejdy Tigar 165. Letne 185.- Combi- plavanie zadnej napravy
Ahoj vsimol som si na fabii (combi mpi) vyrazne plavanie zadnej napravy. Pri rychlostiach nad 90 km/h to zacina byt citelne hlavne pri prudsej zmene smeru jazdy. Pri zatazenom kufry je to este citelnejsie. Mal som moznost to porovnat s hatchbagom a tam je to spravanie zadnej naprave ovela istejsie. Nalietane to ma okolo 150 tkm, tlmice este povodne. Nebucha, neklepe nic.- Denní svícení