Jump to content

Járinek1

Uživatel
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About Járinek1

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

431 profile views
  1. Ahoj, může někdo potvrdit či vyvrátit pravdivost tohoto článku o tlačítku přívodu paliva. Pokud tam opravdu je, kde je například u O3? Většina aut má pod palubní deskou tajné a užitečné tlačítko o jehož existenci i funkci majorita řidičů neví | AutoŽivě (autozive.cz) Nebo si ze mně zas dělá nékdo dobrý den. :-) Dík Jarda
  2. Járinek1

    Autobaterie

    Já osobně proti odpojenému konektoru nic nemám, sám jsem ho měl chvilku odpojenej než jsem navštívil Ferdu a taky už jsem to poradil pár kolegům v práci, kteří to nechtěj řešit SW úpravou. Jen se musím smát tej opakovanej masáži od našeho člena klubu. Ale jinak nic ve zlém.
  3. Járinek1

    Autobaterie

    Přesně. Já bych se přejmenoval na ,,Odpojený konektor,, :-)
  4. Nezapomente, že máte ještě hrdlo k nádrži a tam se taky něco vejde.
  5. Jenže já už měnil ve 2,5t km a podruhý už to nechci riskovat a znovu ho tam dávat. Jinak utahovací moment je 30 Nm.
  6. Zdar, chystám se na výměnu oleje po 15t km. Díval jsem se do dílenské příručky a zjistil jsem, že po první výměně se má šroub s neztratitelným těsnícím kroužkem vyhodit a dát nový šroub s novým těsnicím kroužkem, který už tam zůstává a jen se mění těsnění. A teď dotaz na odborníky tohoto fóra. Proč to tak ŠA má a dá se koupit ten šroub s neztratitelným kroužkem? Nerad bych pak řešil při výměně po 30t km u autorizáka, že už někdo olej měnil. Na škoda-dílech jsem našel jen šroub a těsnění zvlášt. Ještě mě napadlo, že bych olej jen odsál, ale vypuštění spodem je jistota.
  7. Jé sorry, já jsem viděl jen první stránku a datumu vydání jsem si nevšiml. Super a díky Pawouku.
  8. O téhle servisní příručce vím, ale není to pro Octavie III po FL a novější motory.
  9. Zdar klubáci, máte někdo aktuální seznam údržby-přesné pokyny - Prohlídky na Octavii III FL. Našel jsem tu jen starší verzi, kde ještě není zahrnut motor 1.5 Tsi (DPCA). Díky Jarda
  10. Zdar klubáci, dnes jsem vyměnil olej u mé O3 FL 1.5 TSI r.v.1/2020 a tady jsou mé poznatky. Olej měl najeto 2500 km a tudíž jsem vypouštěl prvonáplň z výroby. Čekal jsem, že vypustím nazelenalou vodičku a místo toho vytekl olej, který nejevil známky zelené barvy. Tak teď nevím, jestli tam byl olej 0W-20 nebo 5W-30. ?Nový olej jsem dal od Totalu s normou 508.00 a musím říct, že po té co jsem provedl zkušební jízdu, jsem ani nepoznal, že mám nastartovanej motor, jak se ztišil.? A pak ještě dávám foto původního filtru od Turků. Já tam dával taky origo ale Germany. Tak snad to bude
  11. Buď v klidu, to je normální. V motoru vzniká podtlak a pak to jde ztuha.
  12. Járinek1

    Autobaterie

    No kdybych měl takhle uvažovat, tak si koupím trabanta!?
  13. Járinek1

    Autobaterie

    Já taky nepsal, že mi Ferda vypnul rekuperací ale omezil.
  14. Járinek1

    Autobaterie

    Zdravím, začátkem tohoto roku jsem si vyzvedl novou Octávku 1.5 TSI a první co jsem před autosalonem udělal, že jsem odpojil ten slavnej konektor a byl klid. Pak jsem s tím měsíc jezdil a plánoval, co všechno si nechám dokódovat do auta. Hlavními body byly deaktivace S-S a omezení rekuperace. Jedni ráno jsem pak napsal Ferdovi25 a večer už bylo nakódováno.? Tímto Ferdu25 zdravím a ještě jednou moc děkuji za skvěle odvedenou práci. Akorát můj seznam obsahoval 4 body a Ferda mi tam nakonec dokódoval min 15 věcí.?? Ale proč píšu do týhle debaty. Určitě se vyplatí si to nechat SW uprav
  15. Dík za info. A nevíš, jestli by pomohlo odpojit na chvíli baterii a tím vyresetovat závady?
×
×
  • Create New...