
Járinek1
Uživatel-
Content Count
22 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
3 NeutralAbout Járinek1
-
Rank
Nováček
Recent Profile Visitors
431 profile views
-
Ahoj, může někdo potvrdit či vyvrátit pravdivost tohoto článku o tlačítku přívodu paliva. Pokud tam opravdu je, kde je například u O3? Většina aut má pod palubní deskou tajné a užitečné tlačítko o jehož existenci i funkci majorita řidičů neví | AutoŽivě (autozive.cz) Nebo si ze mně zas dělá nékdo dobrý den. :-) Dík Jarda
-
Já osobně proti odpojenému konektoru nic nemám, sám jsem ho měl chvilku odpojenej než jsem navštívil Ferdu a taky už jsem to poradil pár kolegům v práci, kteří to nechtěj řešit SW úpravou. Jen se musím smát tej opakovanej masáži od našeho člena klubu. Ale jinak nic ve zlém.
-
Přesně. Já bych se přejmenoval na ,,Odpojený konektor,, :-)
-
Nezapomente, že máte ještě hrdlo k nádrži a tam se taky něco vejde.
-
Jenže já už měnil ve 2,5t km a podruhý už to nechci riskovat a znovu ho tam dávat. Jinak utahovací moment je 30 Nm.
-
Zdar, chystám se na výměnu oleje po 15t km. Díval jsem se do dílenské příručky a zjistil jsem, že po první výměně se má šroub s neztratitelným těsnícím kroužkem vyhodit a dát nový šroub s novým těsnicím kroužkem, který už tam zůstává a jen se mění těsnění. A teď dotaz na odborníky tohoto fóra. Proč to tak ŠA má a dá se koupit ten šroub s neztratitelným kroužkem? Nerad bych pak řešil při výměně po 30t km u autorizáka, že už někdo olej měnil. Na škoda-dílech jsem našel jen šroub a těsnění zvlášt. Ještě mě napadlo, že bych olej jen odsál, ale vypuštění spodem je jistota.
-
Jé sorry, já jsem viděl jen první stránku a datumu vydání jsem si nevšiml. Super a díky Pawouku.
-
O téhle servisní příručce vím, ale není to pro Octavie III po FL a novější motory.
-
Zdar klubáci, máte někdo aktuální seznam údržby-přesné pokyny - Prohlídky na Octavii III FL. Našel jsem tu jen starší verzi, kde ještě není zahrnut motor 1.5 Tsi (DPCA). Díky Jarda
-
Zdar klubáci, dnes jsem vyměnil olej u mé O3 FL 1.5 TSI r.v.1/2020 a tady jsou mé poznatky. Olej měl najeto 2500 km a tudíž jsem vypouštěl prvonáplň z výroby. Čekal jsem, že vypustím nazelenalou vodičku a místo toho vytekl olej, který nejevil známky zelené barvy. Tak teď nevím, jestli tam byl olej 0W-20 nebo 5W-30. ?Nový olej jsem dal od Totalu s normou 508.00 a musím říct, že po té co jsem provedl zkušební jízdu, jsem ani nepoznal, že mám nastartovanej motor, jak se ztišil.? A pak ještě dávám foto původního filtru od Turků. Já tam dával taky origo ale Germany. Tak snad to bude
-
Buď v klidu, to je normální. V motoru vzniká podtlak a pak to jde ztuha.
-
No kdybych měl takhle uvažovat, tak si koupím trabanta!?
-
Já taky nepsal, že mi Ferda vypnul rekuperací ale omezil.
-
Zdravím, začátkem tohoto roku jsem si vyzvedl novou Octávku 1.5 TSI a první co jsem před autosalonem udělal, že jsem odpojil ten slavnej konektor a byl klid. Pak jsem s tím měsíc jezdil a plánoval, co všechno si nechám dokódovat do auta. Hlavními body byly deaktivace S-S a omezení rekuperace. Jedni ráno jsem pak napsal Ferdovi25 a večer už bylo nakódováno.? Tímto Ferdu25 zdravím a ještě jednou moc děkuji za skvěle odvedenou práci. Akorát můj seznam obsahoval 4 body a Ferda mi tam nakonec dokódoval min 15 věcí.?? Ale proč píšu do týhle debaty. Určitě se vyplatí si to nechat SW uprav
-
Dík za info. A nevíš, jestli by pomohlo odpojit na chvíli baterii a tím vyresetovat závady?