Jump to content

Lukecko

Uživatel
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

3 Neutral

About Lukecko

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Při těch poskakujících rozjezdech mi to ještě nikdy nezdechlo. Každopádně v jiných situacích mi ten opětovný start přes spojku přišel celkem normální, stejný jako u 1.4 tsi. Možná tam je o 1s delší prodleva, ale nic, co bych si běžně všiml.
  2. Lukecko

    Vaše spotřeba

    Nemám teda screeny z PP, ale můžu sdílet svou spotřebu měřenou na základě čerpání benzinu a ujeté vzdálenosti z mobilní appky - viz. příloha. Zpočátku jsem se spotřebou také nebyl moc spokojený, soudím hlavně na základě zkušenosti s motorem 1.4 TSI ve stejném autě. Rozdíl ale je, že mám na zimu nové pneu R17 a rozdíl oproti létu může být klidně 0,5 L/100km, proto s větším soudem asi počkám na jaro/léto. Každopádně můj dosavadní průměr je 6,8 l/100km, vše v zimním období. Přes pracovní dny jezdím spíš po městě za 7-8 litrů. O víkendech dávám delší trasy cca 130 km (80% dálnice a 20% okresky). Na dálnici jezdím kolem 140 tachometrových a okresky spíš svižněji. Na konci trasy mám většinou 6,7 litrů na 100km. Mám pocit, že se spotřeba významně snížila po 1 500 ujetých km od nového auta, určitě s tím bude souviset i to, že jsem si na motor trochu zvykl a umím se spotřebou lépe pracovat.
  3. Zdravím, mám Octavii liftback s motorem 1.5 TSI, již doplněným o OPF filtr, a manuální převodovkou. Při rozjezdech za studena pozoruji cukání motoru v momentě, kdy úplně uvolním spojku do záběru. Je to hodně nepříjemné, obzvlášť v mém případě, kdy vyjedu od domu a prakticky ihned vjedu do kolony před křižovatkou a při popojíždění hopsám jako autoškola. Po zahřátí se vše dostane do normálu. Někdy stačí i teplota kolem 5°C a při trochu opatrnější prací se spojkou a plynem je vše v pořádku. Nicméně problém je při nízkých teplotách velice častý. Vím, že podobný proojev hodně pozorují majitelé Karoqu s tímto motorem, problém má také své vlákno v příslušné sekci, ale u Octavie nic takového není. Možná nás je méně nebo problém není u Octavie tak výrazný. Každopádně jsem auto reklamoval a dostal jsem informaci, že se o problému ví a v pozdějších měsících by měl být připraven update ŘJ motoru. Kdy přesně je to v plánu jsem se nedozvěděl. Pakliže má někdo stejné problémy, případně má novější informace o updatu, sem s nimi.
  4. Nene, nic takoveho tam prave nemam. Jen mě zmátly informace z různých článků a vlastně i v konfigurátoru - viz. obrázek, kde je psáno, že tísňové volání je součástí standardní výbavy.
  5. Ahoj, mám teď novou Octavii MR2019 a tlačítko SOS jsem nikde nenalezl. V konfigurátoru je tísňové volání dostupné jako položka Care Connect za 8100 Kč. Přepodkládám tedy, že mé auto tímto vybaveno není. Ačkoliv jednoznačnější informace, aby člověk pohledal. Někde se uvádí, že od 1.4.2018 je povinnost jen pro auta nově uvedena na EU trh, ale že Škoda to má již v základní výbavě. Kdyby měl někdo podrobnější informace, sem s nimi. Dík
  6. Lukecko

    Motor 1.5 TSI evo

    Odkud pochází informace, že 1.5 TSI má snížený kroutící moment, aby se mohla použít převodovka stavěna na přenos menší točivého momentu? Zdá se mi to trochu přitažené za vlasy i vzhledem k tomu, že převodovku se stejnými schopnostmi měla i 1.4 TSI, ze které 1.5 vychází.
  7. Lukecko

    MR 2019

    Čau, kdyby měl někdo bližší info k distribuci vyrobených aut, které kvůli homologaci čekali na dodání na letišti, tak dejte vědět. Co vím já, tak mi prodejce říkal, že je začnou dodávat do autosalonů od 47KT. Já jsem auto objednával 4.8.2018, už je vyrobené, ale stále čekám na dodání. Celkově už vyčkávám 15 týdnů, tak se snad brzo dočkám. Nemám moc představu, jak dlouho může celý proces trvat, když těch aut k dodání tam už může být pár tisíc.
  8. Lukecko

    Sportovní podvozek

    Ahoj, přemýšlím jaký podovozek si nakonfigurovat do Octavie liftback s motorem 1.5 TSI. Jezdil jsem s Octavii liftback před FL s motorem 1.4 TSI a podvozek se mi zdá hodně měkký a takový houpavý, na zvlněné cestě při svižnější jízdě má auto tendenci trochu poskakovat a nesedí potom tak dobře v zatáčce. Zkoušel jsem to samé i v Octavii combi před FL s motorem 2.0 TDI a DSG, takže mnohem více váhy na přední nápravě a auto se mi zdálo mnohem klidnější a tedy i stabilnější při rychlém průjezdu zatáčky. Nemáte někdo zkušenosti se sportovním podvozkem? Předpokládám, že bude o něco nižší (nevím o kolik přesně) a možná trochu tvrdší pružiny. Na autě budou 17" kola a zase bych nechtěl razantně snížit komfort. Co se týče vzhledu auto se sportovním podvozkem vypadá rozhodně lépe. Díky za jakoukoliv poznámku, radu nebo vlastní zkušenost.
  9. Lukecko

    Koroze

    Ahoj, resili byste nejak korozi, kterou jsem po zime objevil na lemu zadního praveho blatniku, pripadne jak? Zvladnu to sam (nemam garaz) nebo je lepsi nechat to na profesionalovi? Diky za rady
  10. Lukecko

    Symphony jednoduchy AUX kabel ven

    Na rádio. Vzadu je takový šroub s gumovou koncovkou, koncovku jsem sundal, nasadil zemnící kabel a krytku zase vrátil zpět.
  11. Lukecko

    Symphony jednoduchy AUX kabel ven

    Tak jsem koupil, zapojil a funguje.
  12. Lukecko

    Symphony jednoduchy AUX kabel ven

    Řeším stejnou věc, stačí mi jen 3,5mm vstup pro jack a něco, co ošálí rádio, aby si myslelo, že komunikuje s CD changerem. Našel jsem toto: http://www.autokom-audio.cz/878,cz_adapter-aux-in-pro-vstup-menice-cd-8-pinu-cd.html Zkoušel to někdo? Je to použitelné?
  13. Dneska jsem si vyzvedl Octavii AmbitionPlus (MR2016), ve vybave je Swing a pouze predni repro. Predtim jsem mel na vikend pujcenou predvadecku, tentokrat to byl Elegance s 8 repro a radiem Swing, ale modelový rok 2015. První co jsem po zapnutí rádia slyšel byl obrovský rozdíl kvality projevu reproduktorů oproti Octavii II se Swingem a 8 reproduktory, byl jsem dost zklamaný a měl jsem strach, jaké audio bude v mém autě, které navíc nemá zadní reproduktory. U svého auta musím říct, že hraje o poznání lépe a to nemá zadní repráky. Nechce se mi věřit, že tak výrazný dojem bych měl jen subjektivně. Nevíte, zda se pro MR2016 používají lepší reproduktory nebo jsou nějak vytlumené dvěře?
×