Jump to content

Lukecko

Uživatel
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

10 Good

About Lukecko

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jasne, ja se s tim smiril. Jen nejsem prvni, kdo to bude resit, tak to muze slouzit jako info pro ostatni, jaka je ma zkusenost. :)
  2. Škoda tvrdí právě něco jiného. To je hlavní zpráva, kterou jsem si ze servisu odnesl. Do 1.5 tsi podle instrukcí servisu od výrobce nepatří nic jiného než 0w-20. Nevím proč je tomu tak, ale porušovat to nebudu, když má auto záruku 5 let a motorům a jejich olejům nerozumím.
  3. Ty zase nemusis citovat, kdyz odpovidas hned na predchozi prispevek. Kazdopadne nemel jsem naladu resit nejaky neorig. servis, kde by 1.5 tsi ani nemuseli nikdy servisovat, kdyz vetsina aut s timto motorem je stale v zaruce a pravdepodobne se tak objevuji spis v autorizacich. Cena ma slouzit spis pro informaci ostatnim. :)
  4. Zdarec, byl jsem teď měnit olej u svého auta. Bohužel jsem nestihl v prosinci 15K km a měnil jsem až skoro v 18K po roce a jednom měsíci. Každopádně interval je z výroby stanovený na 30K nebo 2 roky. Co mě ale překvapilo, že i při zkrácení intervalu mi v autorizáku nedali levnější olej, ale tvrdili, že pro 1.5 tsi musí použít 0w-20, stejně jako při výměně po 30K. Takže pro představu odcházím s účtem na 4 850 Kč za pouhou výměnu oleje. Za 12 000 km mě to čeká znovu spolu s garanční prohlídkou. 😂
  5. V současné chvíli by měly být 1.5 TSI v Octavii bez problémů. Já sám jsem měl cukavou 1.5, ale po updatu ŘJ je to v pořádku. Obecně mám dojem, že čím více má motor najeto, tím lépe jede. Rozhodně bych se toho nebál a s takovým nájezdem bych si 100% koupil benzín a pokud nevěříš 1.5 TSI, klidně bych vzal 1.0 TSI. Obzvlášť pokud hledáš ekonomické auto s nižší cenovkou, spíš bych si připlatil za výbavu a vzal litrový benzín, než ušetřit na výbavě a vzít naftu.
  6. Lukecko

    Oprava laku

    Čau, dnes jsem přišel k autu a na něm taková hnusná promáčklina od dveří. Lidi jsou naprostí ignoranti. Nejvíc mi vadí ta promáčklina, která láme světlo a jde to hrozně vidět. Je tam i odřený lak, se kterým bych si asi nějak poradil tužkou, ale to promáčklina... Máte tip, jak by se to dalo řešit?
  7. Tyto dva případy (1.5 tsi a 1.2 tsi) bych vůbec nesrovnával. Právě naopak mám pocit, že nový SW motor oživil a reaguje rychleji. Stále to není takový drak jako 1.4 tsi, ale je oproti němu zase kultivovanější.
  8. Tak jsem byl včera odpoledne pro nový SW ŘJ motoru. Udělali to v mém servisu na počkání a celá akce trvala asi 45 minut. Zatím to vypadá, že konečně můžu tuhle klokaní kapitolu svého auta konečně uzavřít. Rozjezdy jsou krásně plynulé a to i když jsem je zkoušel udělat pod menším plynem. Nechci se ale radovat předčasně a počkám si na ranní mrazy, kdy se klokan nejvíc projevoval. Budu informovat.
  9. Lukecko

    Zimní pneumatiky

    Smysl těch testů je právě nastavit stejné podmínky a za těch podmínek otestovat různé pneumatiky ve stejném rozměru. Argument, že na silnici mohou nastat odlišné podmínky od těch testovacích je naprosto lichý. Význam testu je výrobky porvnat a to lze udělat pouze, pokud jsou všechny testovány ve stejném prostředí. Jakékoliv další proměnné jsou specifické dané situaci a já se na takovou situaci chci připravit tak, že si vyberu pneumatiku, která v testu dopadla nejlépe. Od toho ty testy jsou.
  10. Já nastavil pozdní po zmiňovaném incidentu na křižovatce Údolní/Úvoz a od té doby jsem měl výstrahy jen v situacích, kdy to dávalo smysl a vycházelo to z mé agresivnější jízdy.
  11. Mám jen malý update s tím, že cukavé rozjezdy přes léto kompletně zmizely. Speciálně po dovolené, kde jsem najel 3200 km a překročil hranici nájezdu 10K km, tak se motor chová výtečně. Žádný update ŘJ neproběhl, stále čekám. Je však možné, že se problémy s návratem studených ran vrátí.
  12. Díky za video, jsem vždycky nervozní, když tama mám projíždět a dávám si pozor, abych u těch kolejí zrovna nestál na brzdě. Mě to totiž udělalo akustický signál i červené auto na dipleji. To se mi stalo už několikrát, v situcích, kdy to dávalo smysl, ale párkrát i falešně. Každopádně právě na Úvoze mi to zabrzdilo, protože jsem si přibržďoval a v momentě kdy to na mě písklo, tak jakoby se propadl brzdový pedál a auto začalo brzdit na doraz.
  13. 25. týden se nám chýlí ke konci, máte někdo informace o aktuálním stavu?
  14. Tak jsem po servisu, kde mi rekli, ze diagnostika radaru nehlasi zadne problemy a nemaji tedy co opravovat. Mam s autem dal jezdit a paklize se objevi, prijit znovu. Samozrejme, ze to bude delat dal, kdyz to delalo doted... Chapu ale, ze maji urcite servisni postupy a toto jim z toho vyslo. Pristup servisu je jinak slusny.
  15. Jsem si jistý tím, že pokud by jsi závadu měl, poznal bys to. Mám to samé u Octavie vyrobené 11/2018. Dokážu s tím malinko pracovat opravdu velice pečlivou prací se spojkou. Jakmile se motor zahřeje je po problému. Už to, že během provozu nastane moment, kdy problém zmizí, nasvědčuje tomu, že lidi s takto vadný motorem umí používat spojku. Navíc se stejný problém vyskytuje i u DSG, což hovoří jasně.
×
×
  • Create New...