Čau jj jede hezky,jen chce pořadnou udržbu.Bát se rozhodně nemusíš,ta převodovka si sem tam cvakne a škubne.Hlavně měnit olej max po 60tis.Já měnim po 40tis.
Zdarec...sada pro vyměnu dvouspojky(to je vlastně komplet cela sada včetně unašeče) cena 8400kč přimo ve škodovce a setrvak cca 15 tis...do zpravy ti pisnu čislo na toho kluka co mě to dělal.
Čau tohle mě dělalo když mě vyměnili setrvát a nasadili ho na stary unašeč dvouspojky.Při podřaceni z 3 na 2 (cvak)po vyměně unašeče dvouspojky zvuk zmizel.Cena celé sady 8400kč ale mám 3.6fsi
Hoši normální zvuk....mám motor komplet udělaný....a ten zvuk byl stejný před opravou i po ní.Takže neřešit,je to vysokotlaký vstřik a WR6 koncepce,takže nikdy nebude tak vyvážený jako klasická V6.
Hodně si to předělavají naftáci na 4 vyfuky....a pak se někdo diví že mu(3.6)neujede.....kdo nemá na pořádné auto,musí předělávat aby se pak cítil jako ve 3.6
Čau problem: dvakrat se mě ted stalo,že při studenem startu,motor hodně vybruje.Až klesnou otáčky na normál,vše je v pohodě...rozvody,nastavovače vše již měněno před cca 30 tis.Napadá někoho něco?cívka nebo svíčky?ty maj najeto tak 35tis...
Nevím proč si kupujete automat,když chcete kvedlat pákou...za jízdy na to nešahejte a při delším stání dejte P a ruční brzdu.Pokud parkujete v kopci,vždy první ruční brzdu a pak P aby se motor nepověsil na převodovku a nezatěžoval tak setrvák.