-
Počet příspěvků
23 -
Registrace
-
Poslední návštěva
O uživateli peat
- Narozeniny 01/01/1975
Návštěvy profilu
909 zobrazení profilu
Oznámení peat
Nováček (1/14)
0
Popularita
-
řešil jsem teď zřejmě ten samý problém, při průjezdu do zatáčky, nebo kruhák, nebo ostřejší předjíždění - cvaknutí do spodku sedačky, takovej hnusnej lupavej zvuk, samouzřejmě vždy dvakrát, jednou když jsem šel do zatáčky a pod a pak hned druhej když jsem se rovnal. Hledali jsme kde se dalo, vyměňovali jsme čepy co se zdály vymačkaný za šrouby s pevným utážením, ať se to prostě nějak vyřeší, ale cvakalo to dál, vzhledem k tomu, že ten rám sedačky má x-poloh a furů možností kde to mohlo být uvolněný, tak jsme nakonec vyndali sedačku a zjistili jsme, že ta plastová kolečka co jsou uchycená na sedačku a jezdí v kolejničkách jsou vymačkaná v čepech úchytu k sedačce, takže výměna obou plastových koleček to vyřešila. Konečně je klid
-
Tak super je pěkný, když se vždycky člověk dočká toho na co dlouho čekal a o to víc má radosti až už je to namontovaný.. Já byl rád, že jsem ještě stihl pěknou letní sezonu a trochu to provětral..na to městský ježdění to extra není..tak ať ti to dobře namontujou a dej vědět jak budeš spokojenej s jízdními vlastnostmi.
-
já jsem se kolem toho zajímal už od léta a vzpomínám si, že i ten kit co jsem objednával já, čekal dost dlouho na výrobu, oni prej vyrábějí podle počtu zakázek. Nicméně já jsem pořídil celý kit, protože údajně pouze snížené pružiny na originálních tlumičích nejsou to pravé. S kitem je sice auto tvrdší, ale zase sedí jak má
-
za kit jsem platil 20 390,- a 5500,- za silentbloky Powerflex http://www.hothatchshop.cz/skoda/superb/podvozek/tlumice-pevne/eibach-bilstein-b12-pro-kit-pevny-podvozek-skoda-superb-2-8-v6-2-5-tdi-3038.html
-
Super, díky za info na koho se obrátit jakmile budu řešit nebo bude vyřešeno, tak se o poznatky podělím rád. Pár současných fotek mám teď v galerii.
-
B12 Pro-kit pevný podvozek + silentbloky Powerflex jsou na autě, testovacích 300km za mnou z toho 200km po D8 a musím říct, že ač tvrdší, tak perfektně sedící jak v zatáčkách tak i při předjíždění bez bočních náklonů. Jediný problém je zatím zajíždění do podzemní garáže, která je kvůli dešti postavena tak, že má na horizontu hrbol a plně naložené auto tam prostě nezajede a dře..3 cm a co to udělá. Letos to ještě dojezdím na 17" kolech a po sezoně půjdou. Na příští sezonu pak zvažuju pořídit 18" nebo 19" podle toho, jaký nejlepší kompromis se mi podaří najít mezi těmito rozměry bez nutnosti dalších úpav. Kdo máte na autě 8,5x18 nebo 8,5x19 přidejte své nazory s montáží a ET. Diskuze jsem pročítal, ale řešil to někdo z vás na sníženém podvozku?
-
Tak B12 Pro-kit pevný podvozek Eibach pružiny + Bilstein B12 tlumiče Škoda Superb + silentbloky Powerflex jsou doma a ladíme termín se servisem. Snad ještě stihnu tohle léto
-
ahoj, a máš tam kola 18", případně jakou šíři 8 nebo 8,5" ? jak jsem tu někde již zmiňoval v sekci (http://forum.skodahome.cz/topic/122092-19-kola-na-superba/page-2), uvažuju na příští sezonu obout 18" (možná 19") ale řeším i věc kolem úprav blatníků - respektive rozšiřování, které nechci dělat. Takže zjišťuju nejvhodnější ráfek včetně šířky a ET pro použití na sníženém podvozku o 30mm "B12"
-
Ahoj, procházel jsem diskuze a četl názory na kola 18“ a 19“, dočetl jsem se co psal třeba Vasekk, že kola s obutí 19x8,5 ET32 235/35 i 18x8,5 ET30 225/40 jsou bez problémů, bohužel jsem ale nezjistil zda musel dělat úpravy podběhů nebo blatníků. Psal jsem mu, ale zatím mi neodpověděl. V současné době mám koupený kit "B12 Pro-kit pevný podvozek Eibach pružiny + Bilstein" a uvažuju na příští letní sezonu pořídit buď kola 18" nebo 19" ale rozhodně nechci dělat úpravy rozšiřováním blatníků. (teď mám obuto Alutec Shark 17“ ET37 + 225/45 a další rok je už nechci používat) V diskuzi jsem taky četl, že použití ET35 kola utopí a není to pak pěkný a při ET35 je to lépe řešit přes podložky, tím chápu, že je lepší rovnou koupit kola s menším ET. Určitě tu má z vás někdo spoustu zkušenosti s tím, co na to naše auto jde a padne, taky s jakým rozměrem v palcích a ET, aniž by se muselo něco extrémně upravovat, nedřelo to, nebo nebyl problém s řízením. Díky za rady a názory, protože bych nerad koupil nevhodně zvolená kola a řešil pak problémy s bezpečností jízdy.
-
pokud se jedná o pískání kolem sloupku, tak mě to dělalo taky, ale zkušený technik mi seřídil dveře, respektive zámek jak na sloupku tak ve dveřích a přestalo to. Dělala to ta přítlačná guma na dveřích, někde prostě nedoléhala a byla tam škvírka. Konečně jsem zase při jízdě bez nervů :-)
-
km jsou pravdivé a po 115 tis najeto je chci vyměnit tak jako tak a když už je budu měnit, rád bych to snížením dostal do snesitelného stavu, už jsem tu četl, že se to na origo při použití pružin Eibach a snížení o 30mm potom houpalo a lidi měnili pak i tlumiče, takže mi přijde tahle sada, která je tak koncipovaná jako skvělá volba, ale chtěl bych třeba znát názor člověka co to takhle na V6 montoval a jezdí s tím..nechci už houpačku, což za současného stavu je a nevyhovu je mi.
-
máte někdo kontakt na toho člověka z Kladna? už jsem se s tím jevem taky pár krát setkal, takže by to stálo za vyřešení opravou
-
pro ostatní co by kdy zvažovali V6 2,5TDI musím za sebe jednoznačně napsat, že ten motor doporučuju, mám rv. 2007 facelift a kupoval jsem ho jako 2 letý ojetý po prvním majiteli s najezdem 28,5tis km (nepřetočený - šel rovnou z MB jako refernční vůz), dneska mám na něm najeto 115 tis když pominu že se kolem 80 tis posralo čerpadlo (prej zadřené vlivem špatného paliva - já čerpal vždy na Benzině vervu nebo u Shell), tak kromě toho a jedné kompletní výměny destiček a kotoučů po sjetí za nové, jsem do ničeho neinvestoval. Destičky a kotouče jsem nechal dát origo. Teď řeším snížení podvozku přes B12 Pro-kit pevný podvozek Eibach pružiny + Bilstein B12 tlumiče + silentbloky Powerflex a veřím, že mi ještě nějaký ten pátek bude věrně sloužit Jezdím na 225/45/17", ale na příští jaro plánuju přechod na 18" Jízdní vlastnosti jsou skvělé, vyrovnanost tohohle motoru perfektní, jezdím naše a Německé dálnice, takže je kde srovnávat i chování ve vyšších rychlostech. Btw, po repasování čerpadla, už tankuju jen u OMW maxxmotion a v Německu Aral nebo když je nejhůř tak Shell. To co jsem viděl natankovaný na Benzině mě tehdy dost vyděsilo. Ale kvalita nemusí být všude stejná.
-
Já teď primárně řeším technickou otázku, zda je to správná volba ohledně kvality a užitné hodnoty. Byť jsem psal že jezdím denně,tak spíš couračky, dálnice tak 1x do měsíce cca 800km. ročně najíždím do 20-ti tisíc. Samozřejmě info o tom kdy bude podvozek dostupnej u prodejce je dobrý, chtěl bych ho objednat co nejdřív.