-
Škoda SCALA
Jaký je prosím rozdíl mezi režimem Sport pomocí volby jízdního režimu (tlačítko mode, v příplatku za 2200) a volbou S sport na DSG převodovce? Konfigurace bez SPORT CHASSIS CONTROL. Díky :)
-
Škoda SCALA
A je ta modrá Titan vidět ještě jinde, než v konfigurátoru Kamiqu? Třeba na nějaké fotce? Díky
-
Škoda SCALA
Ahoj, nevíte prosím někdo podrobnosti ohledně dostupnosti zvláštního lakování pro Scalu? V konfigurátoru se objevila možnost volby metalické barvy Modrá Titan bez náhledu, není někde k vidění? Díky
-
Auto nejde po delší cestě zamknout dálkou
Ahoj kolegové, mám problém se zamykáním u F3, bez kessy a bez easystartu, cca 1000km najeto. Když přijedu po delší cestě, kdy na jejím konci normálně vypnu motor, vytáhnu klíč, opustím vozidlo a zabouchnu dveře tak nejde zamknout auto dálkou. Klíček blikne jako že vyšle signál ale auto se nezamkne ani neblikne, bez reakce na jakákoliv tlačítka. Zároveň vevnitř zůstane po vytažení klíčku hrát rádio, které musím nejdřív vypnout ručně (blues). Pak po chvíli to jde zamknout dálkou a už to funguje bez prbolému.. Také se mi stalo, že se auto samo od sebe po nastartování zamklo, i když se to předtím nikdy nestalo (ani netuším zdali to jde nastavit). asi pohovořím se servisem, jen mě napadlo jestli to neni nějaká kravina - funkce která očekává mojí interakci, když ale zrovna chci odejít z auta. Díky za odpovědi.
- Fabia III
-
Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky...
DSG s naftou nebo s benzínem? Nájezd cca 25tkm/rok, skoro nic po dálnici, většina město nebo městský okruh (80km/h), víc jak půlka tras start-cíl do 5km. Z různých stran mi je cpána nafta kvůli spotřebě(od lidi co mají naftu), z jiných stran je zase vyvracena ve prospěch benzínu (prodejci, racionálně uvažující lidé) a já osobně věřím že pro mé ježdění nemá nafta smysl, neberu v potaz rozdíl v kupní ceně. Poraďte prosím, díky --------------- Tady jsem spočítal pokud bude rozdíl ve spotřebě mezi benzínem a naftou N litrů (modrá osa x) kolik je třeba najet aby se to vrátilo (doba a kilometry osa Y světle modrá). Zelená oblast grafu označuje dosažení nákupního rozdílu, tj 40000kč. Kalkulováno s 25000km ročním nájezdem a 40000kč rozdílem kupní ceny. Pokud by byl rozdíl ve spotřebě 1l tak by se začala nafta vyplácet (teoreticky kolem 135000km, 5.4 let) - za 135000km bude zaplacen 40000 rozdíl. Tzn třeba dlouhodobá sptořeba nafty 5l a benzínu 6l. Neni započítána údržba vozu a jiné další náklady.
-
Motor EA 211 1.2 TSI (66 a 81 kW)
tady jsem ho poprvé a naposledy slyšel. 1m20s
- Fabia III
- Fabia III
- Fabia III
-
Motor 1.4 TDI CR (66 a 77 kW)
Některé recenze říkají že je motor nekultivovaný a vytýkají chyby, jinde zase píší že motor je kultivovaný a chválí Šéf vývoje říkal že si ŠA vyrábí mpi a tsi ale tdi ne, kde ho tedy vyrábí? Tady je nějaké acc video z pola 2014, Vypadá docela svižně, 1.4tdi CR 66kW (identický motor)
- Fabia III
- Fabia III
-
Fabia III
Konečně jsem to našel, v manuálu k FII ty pádla jsou, k FIII už součástí palubní literatury nejsou vůbec. Ta kapitola se v obou případech jmenuje Ruční řazení (Tiptronic), proto jsem se to tak snažil popsat F II. str 104 http://cs.skoda-auto.com/mini-apps/owners-manuals/Pages/fabia.aspx FIII. str 107 http://cs.skoda-auto.com/mini-apps/owners-manuals/Pages/new-fabia.aspx
- Fabia III
kozlik530
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva