Ahoj,taky mám nový vstřik., no vlastně už dva, mám najeto cca 160 000km Asi po 150 km jízdy auto přestalo jet, nouzový režim, 1500 ot max.,Volal jsem synovi, radil at to nechám zchladnout, třeba to pojede. Byl červenec, teplo, nechal zchladnout, bylo to OK, auto jelo jako blázen. Přijel domů, pak do servisu, načetli - je vadný vstřik na 3. válci. Vstřik vyměnili, zaplatil jsem cca 12 000 Kč, dobrý.
Asi po 4 000km o Vánocích jsem jel, asi po 100 km . Auto v nouzovým režimu znovu
. Tak jsem to asi 5 km dojel s tím, že to nechámn zchladnout a snad to pojede. Večer nejelo.
V tomto stavu jsem to dojel domů, druhý den do servisu, načetli , je špatný vstřik na 1. válci. Vyměnili jej, ted dobrý. Ale bacha. jsou tam ještě dva nevyměněné. Nevím co s tím, jsou tam ještě dva...
Porad
Díky
Aleš