-
FIII vs konkurence
a ty jsi asi nepochopil pravopis
-
FIII vs konkurence
Tak to jsem měl asi opravdu štěstí na auto, když to čtu o vašem klubu, protože jsem olej měnil vždy až po 15 tis. km, což bylo asi po osmi měsících, jezdil jsem dlouhé trasy (asi 200 km-teda jestli to považuješ za dlouhou trasu), typ oleje jsem neřešil, to jsem nechal na autorizovaném servisu, nic se preventivně neměnilo. Zkrátka jsem auto používal tak, jak předepisoval výrobce. A to je tedy moje doporučení k používání škodovky s motorem 1.0 MPI (a ostatních vlastně taky).
-
FIII vs konkurence
Další mýtus, co tady píšeš, že ten motor na dálnici odvařím stejně jako HTP. Svoje HTP jsem na dálnici neodvařil, najezdil jsem s ním za sedm let 175 000 km bez jakýchkoliv poruch, ze 70 procent ježděno na D1 při dálničních rychlostech 130-140 km/h (pravda, že v jedné osobě a bez zátěže).
-
FIII vs konkurence
bobanHTP: "Pak je tu to co jsem psal dříve, prostě se základní motorizací korejec 1.25 55kw/119nm deklasuje škodu 1.0 mpi 55kw/95nm". No tak prosté to zas nebude, že by ten Korejec s tím motorem Škodu deklasoval, jsem si nevšiml.
- FIII vs konkurence
-
FIII vs konkurence
Já mám také přibližně 180 cm, ale tyto problémy nemám, protože ve svém autě nikdy za sebou nesedím.
-
Chiptuning
Co to je za logiku, že "většina aut je ojeta více než se říká, jinak by je neprodávali".
-
Motor 1.0 MPI (44 a 55 kW)
Přesně tak, moje HTP po 160 000 km stále stejně tiché, nájezd ze 60 procent po dálnici, při prodeji dle servisu ve výborné kondici (vzhledem k nájezdu a stáří auta).
-
Pazvuky - klepání, drnčení, vrzání, bouchání
Začala mně nepříjemně vrzat přístrojovka někde v místě před spolujezdcem. Dělá to při průjezdu zatáčkou nebo i jen mírného oblouku, kde je nějaká nerovnost. Při jízdě v přímém směru to nevrže.
-
spotřeba paliva 1.2 TSI 66-81kw
Jezdím pravidelně trasu Brno-Jihlava a zpět. Rychlost, pokud to jde, udržuji těsně nad 130 km/h. Při cestě tam je průměrná spotřeba mezi 6.1 a 6.6 litry (v závislosti na větru - většinou fouká proti). Zpátky je spotřeba 5-5.4 litru. Najeto mám asi 3000 km.
- Fabia III
-
Start - Stop system
Já ten start-stop nechávám, ať si to řídí, jak chce. Samo si motor vypíná a samo si ho i zapíná, jak potřebuje, jak jsem si už ověřil. Nijak se tím neomezuju, uvidím, co to do budoucna udělá.
- Fabia III
- Fabia III
- Fabia III