
poka
Uživatel-
Počet příspěvků
54 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
1623 zobrazení profilu
Oznámení poka
Nováček (1/14)
3
Popularita
-
Poděkování za tyto a jistě následující celoroční informace přímo od zdroje, pro nás všechny zde normální, posílám Mistrovi Fóra Bojlerovi
- 1998 odpovědí
-
- 1
-
-
Carlo: Můžeš prosím tě podrobněji popsat rozdíl mezi tím vyfoceným 59kW motorem a původní 55kW, případně nějak naznačit barvou na té fotce ta upravená místa...vlastním taky 59kW verzi , tak by mě to zajímalo podrobněji...díky moc
-
Kup si verzi motoru BUD 1.4 16V 59kW 132Nm = velice příjemné povozeníčko se spotřebou cca 6,5l průměrem, dálkové trasy nad 100km mám i za 5,5l a to je benzín a jezdím svižně. Při akceleraci má jadrnější zvuk než verze 55kW, při pohodové jízdě není skoro slyšet. Je ale otázka, zda-li tento benzín snadno seženeš... Je to motor co se dává do nové octávie v základu. V MR2008 co jsem Fabii kupoval se dával pouze do verzí combi a sedan. Nevím jestli chceš krátkou Fabču, tam tehdy dávali jen tu slabší 55kW 126Nm verzi...
-
http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...=autobazar+Plus
-
Svařované jakkoliv sebelépe se NIKDY NEBUDE chovat stejně jako nové z fabriky... to je pravda, vyvařované auto vykazuje vyšší tuhost karoserie oproti seriovce . Podmínkou ovšem je, že dotyčný to umí a hlavně se to kvůli kšeftu nesnaží udělat co v nejkratší době. To ale jen tak naokraj, aby nedocházelo k šíření bludů. Realita je však taková, že se to ve většině případů jen v rychlosti "přismrká" a veškerá energie se věnuje jen tomu, aby to nebylo vidět (jinak to přeci nikdo nekoupí). Určitě tady spousta lidí takové auto má a nemá o tom ani tušení. Ale to jsme zase u toho, že bazarníci jsou banda podvodníků. Ufff, už jsem se lekl,že místní profi přispěvovatel bude obhajovat svařované totálky... No naštěstí jsi mě nesklamal
-
Zeptám se kde "to" taky koupili, bylo mi řečeno že nějaký bazar u Ostravy. Jezdí s tím teď často do Brna, tak doufám že nezůstane někde na dálnici trčet Každopádně je zajímavé,že je těch případů více a kdoví kolik jich ještě bude
-
Ještě tady zbývá že jste snad taky kupovali auto bez předložení originálního velkého TP a začnu se bavit Přece není možné aby byli lidi takoví najivní blázni... Nechte si zkontrolovaz zda tam vůbec máte funkční bagy pokud je tam vůbec máte a další případnou elektroniku... Bazarníci právě na takové lidi spoléhají , jezdí to tak to nebudeme řešit
-
Svařované jakkoliv sebelépe se NIKDY NEBUDE chovat stejně jako nové z fabriky... Ten Váš kámoš je MOŽNÁ vyjímka, znám desítky případů kdy se svařované vraky prodávaly jako nebourané... Bagy pouze zaslepené s napojenými drátky aby nesvítila kontrolka na přístrojovce... Na téma svařovaných vraků se již nemíním bavit a nesouvisí to s tímto tématem... Každopádně v tom,že někdo vymění kastli u skoro nového auta je zatajená totálka nebo čorka o tom žádná... Kdyby vyměnili motor tak to by šlo ukecat na zmetek z výroby a jeho výměnu, kastle se mění když je zničená nebo kradená ( nebo žeby zmetek z výroby=špatný lak ) buďte realisti a dívejte se na to logicky...
-
Pokud by se jednalo o kompletní výměnu celé karosérie tak jak je z fabriky tak dejme tomu (když vynechám klamání o tom,že to auto prý nebylo havarované). Ale jezdit auto svařené ze dvou vraků,tak od toho ruce pryč cena necena (vozit svoje nejdražší v takovém vraku bych prostě nemohl),ale každý má své city a pocity někde jinde... Pokud je vyměněna kastle z důvodu totálky,tak tam už nikdy není jistota co ten zbytek auta (bagy,brzdy,řízení atd atd)...
-
skoda ze u FI nebola 1,4 16V 63kW uplne idealny motor.... Jak to,že není - co motor BUD 1.4 16V 59kw má stejný toč.moment 132 na 3800ot a 59kW v 5000ot tahá jak fík i pěkně odspodu, nej.benzín pro Fabie I generace
-
Rád uvítám jakekoliv poznatky nebo informace, máte s něma podobnou zkušenost? Myslím si, že by to ten bazar opravdu mohl být. Pravdu mi nikdy sice neřeknou, protože nedokáží přiznat, že to celé "prosr*li" Otec tam koupil taky kombíka (1,4/74kw) (je to bazar vedle servisu škoda, jméno už nevím). Skoro to samé v TP, 2002, provoz Praha, karoserie vyměněna po 6 měsících, "najeto" to mělo 75tisíc...no po 10tisíc provozu byly vyměněny jenom spínač na otevírání okna a spínač brzdových světel a samozřejmě na začátku provozní náplně...a jinak jezdí dobře No a Vám nevadí,že jste zřejmě taky koupili podezřelé auto s velkou pravděpodobností totálku nebo čorku??? Nechali jste si prověřit auto přes cebiu nebo policajty? Pro výměnu kastle v 6 měsíci není jediný logický důvod (pokud vynecháme že auto šlo přes boudu nebo o legalizaci čorky)
-
Ale asi se shodnem v jednom,ž tady něco hodně smrdí a normální důvod na tu výměnu neexistuje...
-
v TP mají napsáno suše stručně "výměna nebo změna (teď nevím) karoserie" a její číslo auto dáno do provozu někdy (nevím přesně) r.2002 a tento zápis (výměna/změna) má datum cca 6 měsíců potom firemní auto provozováno a přihlášeno v Praze , jo a najeto "napsáno" při koupi na tachometru asi 70000km koupeno po 5 letech provozu Můj názor je,že kdyby ta firma prodávala solidní auto s najetými skutečnými 70tis km,tak si ho někdo koupí z té firmy při prodeji combi s poměrně málo km by to neměl být problém prodat a byl by určitě i zájem Můj pohled na věc je,že je to ČORKA nebo TOTÁLKA
-
Rád uvítám jakekoliv poznatky nebo informace, máte s něma podobnou zkušenost? Myslím si, že by to ten bazar opravdu mohl být. Pravdu mi nikdy sice neřeknou, protože nedokáží přiznat, že to celé "prosr*li"
-
Tak tak + plná výbava a není co řešit. Zvlášť teď , pár měsíců před koncem výroby se dá koupit za super cenu a na rozdíl od nulté a první série nové Fabie má vychytané mouchy...známí ze servisu mi říkali, že už mají přes deset upozornění na úpravu změn nalezených "závad" u nové Fabky (od pitomostí s uchycením nějakého tapecu až k úpravě ŘJ)..Klasika testováno na lidech