Dodo-Kolín Vloženo 17. Prosinec 2010 Vloženo 17. Prosinec 2010 to 'ratras1': Bez kartonu to bylo tak o 2-3km dál. Spíš mě napadá, jestli ty auta neprodaný v ČR nejsou trošku jinak nastavený. Ale podle mě je termostat stejný... Citovat
šulda Vloženo 17. Prosinec 2010 Vloženo 17. Prosinec 2010 Na tom něco možná bude a taky je to o tom stylu jízdy, teda aspoň já to vypozoroval. Když jedu jako tchán tak mám teplo o 5km později než když jedu jako šulda Citovat
jarin57 Vloženo 17. Prosinec 2010 Vloženo 17. Prosinec 2010 Nechytlo v jakém smyslu? Točil startér? Mohla Ti i zmrznout nafta (zparafinovat v palivovém filtru).... Nafta asi nezamrzla,protože jsem po neuspěšném startu na autobaterii nastartoval přes startovací vozík úplně v pohodě.Tak asi ta baterie.Ještě to vyzkouším v dalším mrazu a pak uvidím.Když tak koupím novou baterii,snad to pomůže. Když ne,tak to budu muset řešit asi přes servis. Citovat
Dodo-Kolín Vloženo 19. Prosinec 2010 Vloženo 19. Prosinec 2010 to 'šulda': To víš že je to o stylu jízdy. Já jedu prvních 5km na čtyrku kolem 70km/h na asi 2000ot/min. Citovat
Dr. Zoidberg Vloženo 19. Prosinec 2010 Vloženo 19. Prosinec 2010 Máme Audi A3 2.0 TDI, motor se zahřívá opravdu hodně dlouho, po cca 20 km na 90 stupnich. Žádné vytáčení, pěkně kolem 2000 otacek za minutu. Co si vzpomínám, jeden šulda zahříval motor způsobem, že hned po nastartování a rozjetí se to pěkně točil do červeného, pozn. motor /1.9 TDI 66 kW, kupodivu žije dodnes/, motoru mi bylo fakt líto. Zase fakt, že měl v autě celkem rychle teplo :-D Hlavně auto po něm nekoupit :-D Citovat
šulda Vloženo 20. Prosinec 2010 Vloženo 20. Prosinec 2010 jeden šulda zahříval motor způsobem, že hned po nastartování a rozjetí se to pěkně točil do červeného No dovol, to bych svýmu autu nikdy neudělal :'> Citovat
Petr Kr Vloženo 21. Prosinec 2010 Vloženo 21. Prosinec 2010 Co se tyce motoru, tak ten se mi do 10km neohreje. Protoze tam ma dlouhy tahly kopec dolu, tak nez sjedu dolu, tak jsem zase klidne na 50. Co se tyce tepleho vzduchu v kabine, tak to je lepsi, protoze to zajistuje PTC. Pro auta stredoevropska a severnejsi jsou klimatizace vybaveny elektrickym pridavnym topenim (neni to westbaco). Ti co si dovezli auta z jiznich kraju maji smulu. Ale nekde ve formu je nekdo kdo to umi dodelat, ale uz nevim kdo. Na diagnostice se to tvari jako zarizeni 7D. Nebo v motorovych pojistkach na boku je pojistka 100A zhruba uprostred. Jak to funguje? Jednoduse, pokud mate manual, tak musite mit nastavenou teplotu na MAX. Potom je topeni zaple a bere zhruba 80A (700-1000W). Pokud mate klimatronic, tak musite mit vypnute ECON. (Ja stary setrilek jsem setril kompresor a tak zbytecne mrznul). Co se tyce zakryti masky, tak pro OI to taky pouzivam a je to skvele. Na OII jsem si to zatim netroufnul dat, kvuli tomu, ze OII ma intecooler pred chladicem a ne jak OI v pravem blatniku. Takze pri delsi jizde Vam to nemusi chladit a jde Vam zbytecne teply vzduch do sani. A jeste k tomu se bude ohrivat intercooler od chladice a nedej boze aby se zapnuly vetraky. Citovat
Pištáčik Vloženo 21. Prosinec 2010 Vloženo 21. Prosinec 2010 8km šetrnej jazdy 40-70km/h, 2 semafory pri 0°C vystúpa ukazovateľ na cca 70°C. Citovat
Dodo-Kolín Vloženo 21. Prosinec 2010 Vloženo 21. Prosinec 2010 (editace) to 'Petr Kr': Bůh dal a větráky se zapnuly Vloni při jízdě po dálnici (asi 150km/h) mírně stoupla teplota a větráky se zapnuly. Nic se nestalo. Co se PTC týče tak ovládání naplno nemusím dávat a funguje mi to (při nastaveném standartu asi 21°C na Climaticu). Co tímto zakrytím mohu pohnojit?: Důkazy: Chvilku (asi 5min.) to brblalo před garáží než jsem vymetl sníh. EDIT: překlep Editováno: 21. Prosinec 2010, autor: Dodo-Kolín Citovat
šulda Vloženo 21. Prosinec 2010 Vloženo 21. Prosinec 2010 pokud mate manual, tak musite mit nastavenou teplotu na MAX Musíme akorát umřít viz -> (doporučujeme 22 °C); Climatic sám nastaví topení na maximální výkon na tak dlouho, dokud nebude Vámi zadané teploty dosaženo Citovat
ratras1 Vloženo 21. Prosinec 2010 Vloženo 21. Prosinec 2010 Já teda nevim, mě se zdá, že to funguje i s aktivním ECON. Ještě zkusím s vypnutým econ, jestli to nebude rychlejší. Citovat
Petr Kr Vloženo 22. Prosinec 2010 Vloženo 22. Prosinec 2010 (editace) Provadej jsem nasledujici test: Auto stalo venku , bylo -5. Pripojil jsem diag. na zarizeni 7D(PTC) s merici skupinou 1. Coz je Topim/Netopim, Volty, Ampery, Vykon (W). Kdyz byl ECON zaply, tak PTC bylo vyply, a naopak. Testoval jsem to tak 2-3 min. Tak mozna pri zaplem ECONu se klima rozhodne pozdeji, ze to neutahne bez nej, a zapne PTC. Fakt nevim. Ale ted to delam tak, ze vypnu ECON a az si vsimu ze se pohne rafika teploty, tak to zapnu. Já teda nevim, mě se zdá, že to funguje i s aktivním ECON. Ještě zkusím s vypnutým econ, jestli to nebude rychlejší. Editováno: 22. Prosinec 2010, autor: Petr Kr Citovat
Petr Kr Vloženo 22. Prosinec 2010 Vloženo 22. Prosinec 2010 Nic se nepokazi, jen je o nepoznatelne trochu nizsi vykon, ale zato teplo Jinak to s tim climaticem jsem nekde cetl., ale pravdou je ze podle schematu to zapina ridici jednotka topeni. to 'Petr Kr': Bůh dal a větráky se zapnuly Vloni při jízdě po dálnici (asi 150km/h) mírně stoupla teplota a větráky se zapnuly. Nic se nestalo. Co se PTC týče tak ovládání naplno nemusím dávat a funguje mi to (při nastaveném standartu asi 21°C na Climaticu). Co tímto zakrytím mohu pohnojit?: Citovat
italik Vloženo 22. Prosinec 2010 Vloženo 22. Prosinec 2010 Ja osobne jsem tam dneska dal karton. auto se zahreje, ale kdyz jedu z prace tak asi 30km sjizdim z kopce a teplota klesa a klesa.Snad to pomuze Citovat
ratras1 Vloženo 22. Prosinec 2010 Vloženo 22. Prosinec 2010 Taky jsem to dneska testoval, opravdu je třeba mít neaktivní ekon aby to topilo hned celou dobu jsem jezdil s aktviním a mrznul teď fouká opravdu tak do 3 minut teplý vzduch. Citovat
Dodo-Kolín Vloženo 26. Prosinec 2010 Vloženo 26. Prosinec 2010 To přeci vychází z podstaty ECON - ekonomického módu - málo klimatizace a málo spotřebičů... Tedy ekologicky a ekonomicky. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.