Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

to 'ratras1':

Bez kartonu to bylo tak o 2-3km dál.

Spíš mě napadá, jestli ty auta neprodaný v ČR nejsou trošku jinak nastavený.

Ale podle mě je termostat stejný... :feve:

Na tom něco možná bude a taky je to o tom stylu jízdy, teda aspoň já to vypozoroval. Když jedu jako tchán :crutch: tak mám teplo o 5km později než když jedu jako šulda :scooter:

Nechytlo v jakém smyslu?

Točil startér?

Mohla Ti i zmrznout nafta (zparafinovat v palivovém filtru)....

Nafta asi nezamrzla,protože jsem po neuspěšném startu na autobaterii nastartoval přes startovací vozík úplně v pohodě.Tak asi ta baterie.Ještě to vyzkouším v dalším mrazu a pak uvidím.Když tak koupím novou baterii,snad to pomůže. Když ne,tak to budu muset řešit asi přes servis.

to 'šulda':

To víš že je to o stylu jízdy. Já jedu prvních 5km na čtyrku kolem 70km/h na asi 2000ot/min.

;)

Máme Audi A3 2.0 TDI, motor se zahřívá opravdu hodně dlouho, po cca 20 km na 90 stupnich. Žádné vytáčení, pěkně kolem 2000 otacek za minutu. Co si vzpomínám, jeden šulda zahříval motor způsobem, že hned po nastartování a rozjetí se to pěkně točil do červeného, pozn. motor /1.9 TDI 66 kW, kupodivu žije dodnes/, motoru mi bylo fakt líto. Zase fakt, že měl v autě celkem rychle teplo :-D Hlavně auto po něm nekoupit :-D

jeden šulda zahříval motor způsobem, že hned po nastartování a rozjetí se to pěkně točil do červeného

No dovol, to bych svýmu autu nikdy neudělal :lol::'>

Co se tyce motoru, tak ten se mi do 10km neohreje. Protoze tam ma dlouhy tahly kopec dolu, tak nez sjedu dolu, tak jsem zase klidne na 50.

Co se tyce tepleho vzduchu v kabine, tak to je lepsi, protoze to zajistuje PTC. Pro auta stredoevropska a severnejsi jsou klimatizace vybaveny elektrickym pridavnym topenim (neni to westbaco). Ti co si dovezli auta z jiznich kraju maji smulu. Ale nekde ve formu je nekdo kdo to umi dodelat, ale uz nevim kdo. :) Na diagnostice se to tvari jako zarizeni 7D. Nebo v motorovych pojistkach na boku je pojistka 100A zhruba uprostred.

Jak to funguje? Jednoduse, pokud mate manual, tak musite mit nastavenou teplotu na MAX. Potom je topeni zaple a bere zhruba 80A (700-1000W). Pokud mate klimatronic, tak musite mit vypnute ECON. (Ja stary setrilek jsem setril kompresor a tak zbytecne mrznul).

Co se tyce zakryti masky, tak pro OI to taky pouzivam a je to skvele. Na OII jsem si to zatim netroufnul dat, kvuli tomu, ze OII ma intecooler pred chladicem a ne jak OI v pravem blatniku. Takze pri delsi jizde Vam to nemusi chladit a jde Vam zbytecne teply vzduch do sani. A jeste k tomu se bude ohrivat intercooler od chladice a nedej boze aby se zapnuly vetraky.

8km šetrnej jazdy 40-70km/h, 2 semafory pri 0°C vystúpa ukazovateľ na cca 70°C.

to 'Petr Kr':

Bůh dal a větráky se zapnuly :p

Vloni při jízdě po dálnici (asi 150km/h) mírně stoupla teplota a větráky se zapnuly.

Nic se nestalo.

Co se PTC týče tak ovládání naplno nemusím dávat a funguje mi to (při nastaveném standartu asi 21°C na Climaticu).

Co tímto zakrytím mohu pohnojit?:

post-33603-0-78282900-1292941456_thumb.j

Důkazy:

post-33603-0-80654000-1292941475_thumb.j

post-33603-0-64182200-1292941492_thumb.j

Chvilku (asi 5min.) to brblalo před garáží než jsem vymetl sníh. ;)

EDIT: překlep

Upraveno od Dodo-Kolín

pokud mate manual, tak musite mit nastavenou teplotu na MAX

Musíme akorát umřít ;) viz -> (doporučujeme 22 °C); Climatic sám nastaví topení na maximální výkon na tak dlouho, dokud nebude Vámi zadané teploty dosaženo :p

Já teda nevim, mě se zdá, že to funguje i s aktivním ECON. Ještě zkusím s vypnutým econ, jestli to nebude rychlejší.

Provadej jsem nasledujici test:

Auto stalo venku , bylo -5. Pripojil jsem diag. na zarizeni 7D(PTC) s merici skupinou 1. Coz je Topim/Netopim, Volty, Ampery, Vykon (W).

Kdyz byl ECON zaply, tak PTC bylo vyply, a naopak. Testoval jsem to tak 2-3 min. Tak mozna pri zaplem ECONu se klima rozhodne pozdeji, ze to neutahne bez nej, a zapne PTC. Fakt nevim. Ale ted to delam tak, ze vypnu ECON a az si vsimu ze se pohne rafika teploty, tak to zapnu.

Já teda nevim, mě se zdá, že to funguje i s aktivním ECON. Ještě zkusím s vypnutým econ, jestli to nebude rychlejší.

Upraveno od Petr Kr

Nic se nepokazi, jen je o nepoznatelne trochu nizsi vykon, ale zato teplo :)

Jinak to s tim climaticem jsem nekde cetl., ale pravdou je ze podle schematu to zapina ridici jednotka topeni.

to 'Petr Kr':

Bůh dal a větráky se zapnuly :p

Vloni při jízdě po dálnici (asi 150km/h) mírně stoupla teplota a větráky se zapnuly.

Nic se nestalo.

Co se PTC týče tak ovládání naplno nemusím dávat a funguje mi to (při nastaveném standartu asi 21°C na Climaticu).

Co tímto zakrytím mohu pohnojit?:

Ja osobne jsem tam dneska dal karton. auto se zahreje, ale kdyz jedu z prace tak asi 30km sjizdim z kopce a teplota klesa a klesa.Snad to pomuze ;)

Taky jsem to dneska testoval, opravdu je třeba mít neaktivní ekon aby to topilo hned :) celou dobu jsem jezdil s aktviním a mrznul :D teď fouká opravdu tak do 3 minut teplý vzduch.

To přeci vychází z podstaty ECON - ekonomického módu - málo klimatizace a málo spotřebičů... Tedy ekologicky a ekonomicky.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.