Feryn- Vloženo 17. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2010 (editace) Ahoj, pred 2 dny mi zacaly piskat bubny kdyz je vuz v klidu (behem jizdy to nedela) a pry mi pomuze vycisteni bubnu. Akorat jsem to nikdy nedelal a na auta jsem laik, vzdycky kdyz jsem se do neceho pustil skoncil jsem stejne v servisu. Rad bych teda poprosil nejakou dobrou dusi, jestli by mi to neudelal v garazi cestu + praci + material uhradim velmi dobre:) Nemam na to vubec nic, snad jen hever, a ani bych nevedel co mam pouzit na nejaky to promazani a osetreni brzd. Takze kdyby nekdo z Prahy chtel pomoct piste pls SZ. Servisum neverim. Dikec Editováno: 13. Červenec 2022, autor: Feryn- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 17. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2010 Klidně dojeď,jenže není to Praha,ale Pardubice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 17. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2010 nejlepe jde dolu prach z paken vodou a steteckem, nejaky technicak a odmastovadla stoji za prd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 17. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2010 Voda bude dělat určitě dobře lanovodúm,samostavu nehledě na účinnek toho co píšeš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 23. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2010 tak jedine stlacenym vzduchem, ale vem si respirator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 23. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2010 Na cistenie brzd treba pouzit cistic brzd a nie vodu. LINK: http://www.nove-autodily.cz/p-4143873/sortiment-podle-dodavatele/starline-cistic-brzd-bez-acetonu-600ml.html?cPath=3770512_3770522_3770560 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace