Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den mám takyto problem.Kupil som fabiu za par faciek zo zlym motorom auto dlho neslo asi pol roka,kupil som motor ze vraj najazdene 41tic. km na pohlad vyzera ze aj ma tolko je ako novy nahodil som ho do fabii vsetko pekne chytil na tuk a nechal som ho zohriat na neutraly vsetko v poriadku.Na druhy den som isiel este s nim robit doliat brzdovu a do ostrekovacov a ze nastartujem ho vsetko chytil a po nahraiti motora sa mi rozvietila napalubnej doske zlta kontrolka (kontoraelektroniky motora)aspo tak je to napisane v servisnej knizke alebo este nieco s vyfukom ale ked na aute nastartujem a hned zaradim jendotku a jazdim tka ta kontrolka nenaskoci. Mam aj vag a vypisalo mi chybu:16685- Cylinder 1 misfire detected P0301- 35-10-intermittent Readiness:0110 0101.Zapalovacie cievky som uz zamienal z 1 na 3 a vseliako aj sviecky som vymienal z 3 na 1 aj z 2 na 3 a tiez rozne kombinacie aj nove som dal a nic nepomohlo.Domievam sa ze ak to dlho neslo mozu byt vstreky zapchate alebo trosku upchate lebo robi to len na volnobehu a ked pridam a pohynam sa tak to ide dobre Menil som aj lamda sondu co je na katalyzatore a aj sa to trosku ako keby zlepsilo ale ked stojim tak sa to rozsvieti po 3 -5 minutach nemoze to byt tym ze je ten vstrekovac trošku zapchaty od toho dlheho stania co to neslo a pri volnobehu ma maly tlak a neprelaci sa cez to palivo ? .Neviete náhodou čo to moze byt za chybu? Uz som zufaly. :help: :help: :help:

Ja si myslim že budude podpaleny ventil. Skus odmerať kompresiu aby si dal vylučiť ten ventil a až potom isť na vstreky.

  • Autor

nahodou nevies ake by to malo mat tlaky na jednotlivych valcov?

Prečitaj si tuto temu a maš tam všetko aj prve prejavv ked su podpalene vent.

  • Autor

Zajtra s tym idem na tlaky dufam ze to nebude ta hlava lebo ma asi je*ne už :((((((((((((

  • Autor

No takze tlaky mam na 1v. 9

2v 14

3v 14

Ked sme to merali tka sme do prveho valca potm nalialy olej 30ml a odmerali sme znovu a kompresia prveho valca sa zvysila na 11 takze sa domnievam ze su to asi kruzky lebo keby to bola hlava tak by to robilo aj s tým olejom.Mozno sa mylim povedzte vy .

no nechci ti brát iluze, ale na 99,9% se bohužel zařadíš do fronty již mnoha uživatelů šestiventilů před tebou s "rozkvetlými" ventily

No takze tlaky mam na 1v. 9

2v 14

3v 14

Ked sme to merali tka sme do prveho valca potm nalialy olej 30ml a odmerali sme znovu a kompresia prveho valca sa zvysila na 11 takze sa domnievam ze su to asi kruzky lebo keby to bola hlava tak by to robilo aj s tým olejom.Mozno sa mylim povedzte vy .

To nebudu kružky ale chyteny ventil otvor to a uviduš.

A proč by to nemohly být ty krouky? To nechápu...

no to sice trpí, ale já jsem měl stejný problém a tlakama a byly to kroužky. a znám víc lidí, co měnili kroužky a potom auto ok.

Problém může dělat kterákoliv z těch dvou příčin - jak kroužky, tak nakvetlý ventil nebo podpálené sedlo. Bohužel, bez demontáže palice a kontroly sedel - ventilů se to neobejde, protože ani na jedno místo není normálně vidět - teda pokud někdo nemá možnost vstrčit do válce dírou po svíci endoskop a obhlídnout s jeho pomocí vizuálně ventily "zevnitř". Nejhorší na všem ovšem je, že ani jedno není banální závada a problém může být v obou věcech najednou - může být načnutý ventil a klidně naráz ve stejném válci zapečené kroužky (následek vyššího karbonování vinou méně kvalitního spalování ve válci = důsledek nižšího kompresního tlaku). lituju každého, kdo tyhle problémy má - skutečně důkladné odstranění všeho se rovná téměř generálce na motoru (dolů palice s kompletním rozvodem - velká část lidí preventivně "udělá rozvody" - plus těsnění a náplně, navíc ven celá klika s písty kvůli výměně kroužků)...

  • Autor

Takze dneska sa zhodila hlava a je mierne podpaleny ventil takze si myslim ze kedsa vymeni pokoj a da vsetko dokopy hadam to nebude robti.Pozrem este sedlo a ked bude v poriadku tka budem najstastnejsi clovek na zemi .Hned po oprave auto PREDAVAM!!!!

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.