Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

z mé konfigurace:

pokud se nepletu, tak hliníkový paket, jsou rámečky kolem výduchů ventilace ( ale nikdy jsem na ně nešahal jenom viděl z dálky a podle mě to je jenom napodobenina hliníku z plastu :) + možná na řadičce plíšek

Je to chromovaný plast. S hliníkem to nemá nic společného. Je to chyba, v soupisech výbavy je takových hloupostí tuny.

Upraveno od bojler

  • 2 měsíce později...

nema niekto normalnu fotku interieru RS RED? tak aby bolo vidno sedacky a pripadne aj "carbonovy" dekor?

  • 2 měsíce později...

Citigo:

45KT/12 verze na CNG,motor 1.0 50 KW

Od prázdnin převodovka ASG-robotizovaný Tiptronic 5.st.

Citigo:

Změny v konfigurátoru:

-Verze Activ-od 179 900 Kč

-pro každou výbavu samostaně GreenTech-nejde paket Sport

-příplatek na verzi Greentech u Elegance 1.0 55 KW je 9 000 Kč.

Nové příplatky:

- držák multimédií 400 Kč

- panoramatické elektrické střešní okno 15 000 Kč

http://www.skoda-aut.../pricelist.aspx

  • 2 týdny později...

Čau,

Ttrochu potrápím hada bosou nohou... :kol-47:

V první řadě bych řekl, že nejsem velkým zastáncem vozů škoda.Do tohoto tématu modelový rok bych jen popsal, že mi moc chybí u škody vůz segmentu (Focus, Leon) proto u mě dost klesá... drží se jen standardu pro svou třídu zákazníků.(a že jich je) nepatřím k lidem co si myslí, že je snad na škodě něco českého :kol-28: a už vůbec ne cena.. nikomu to tady nevnucuji jen se vyjadřuji, nepleťte si pojmy propř.

Jinak vlastním zděděný vůz Felicia a docela jsem spokojen,fabia a octávka už mi připadaj dost ohraný... bude skvělé vidět něco fakt nového, ale kvůli ceně si stějně pořídím raději mazdu nebo seat...

Tak všichni do mě... :kol-33: :kol-33: :kol-31:

Má někdo soupis,co jsou za změny od 12KT/12 ?

nova farba pre ORS - siva Platin

post-10844-0-10665700-1331328903_thumb.j

post-10844-0-86779800-1331328911_thumb.j

post-10844-0-12999400-1331328920_thumb.j

...ale kvůli ceně si stějně pořídím raději mazdu...

tohle chapu, proc ne.

...nebo seat...

tohle ale nechapu.

tohle chapu, proc ne.

tohle ale nechapu.

:kol-31: Jednoduché, prostě za míň peněz skoro to stejné.. u mě je to i to, že sedana nechci.

co jsem se díval tak od seatu jsou vždy lepší ceny než dražší škoda, např. 1.4 TSI a 1.8 TSI

nepočítám fabie atd.

Tohle je jen můj osobní názor, každý soudí auto podle svého metru, ..

Upraveno od Toom

Pár poznámek: Verze Škody i Seatu bude u nás LIFTBACK. S motory 1.4TSI a 1.8TSI bych moc nešermoval, druhý jmenovaný si v akci vůbec nekoupíš a 1.4TSI je jenom u Altey XL. Fabia a Ibiza jsou cenově úplně srovnatelné, každá z nich má určité výbavy, kde je výhodnější.

Seat je proste katastrofa, koule na noze tížící celej koncern - aktualne znacka absolutne bez jasne vize a s krizi indentity.

Vrcholem bylo Exeo, top model znacky je 2 generace stara Audi A4.

A nove Toledo se poveze na vlne uspechu skodovacky A-Entry...

Tak v podstatě ať už škoda,seat či vw, jde stále o skoro totožné motory ne? :kol-24: nevím jestli se dávají ještě do dalších značek..

Hlavně už mi připadá fabia a octavia jako ,,ohrana " písnička (beru teď v potaz jen škodovky!) já ocením fakt změnu.

Změny přijdou dvě, jedna na jaře, jedna na podzim. Ostatně i Seat bude mít za chvilku nový Leon, popř. Alteu, takže s tou krizí identity bych ještě chvilku počkal.

Krize identity u Seatu trva uz nekolik let, neni nac cekat.

jj, ako som uz raz pisal - seat ma obrovsku krizu identity: Exeo = A4 B7, Alhambra = Sharan, Mii = Citigo, buduce Toledo = buduci Rapid...

Krize identity u Seatu trva uz nekolik let, neni nac cekat.

Že by třeba na nové modely?

Seat potřebuje přestat dělat kraviny a začít prodávat zase normální auta pro segment, do kterého se nacpala Škoda. Těžko si někdo bude Seat kupovat jako sportovní auto. Vždyť Octavia koncept starého liftbackového Toleda převzala a slaví s ním úspěchy.

S tím Exeem ještě jednou připomínám první Superb. To je stejný případ, možná ještě křiklavější.

Upraveno od bojler

Skoda se nikam nenacpala, je presne tam, kde ma byt, resp. kam byla nasmerovana koncernovou politikou.

Pro Seat bylo zvoleno "Auto Emocion", cili auta se sportovnim nadechem, nikoliv sportovni auto jako takove. Mely by tedy oslovovat odlisnou zakaznickou skupinu, coz se jim s dvojcaty od VW/Skody, prip. zastaralymi typy Audi darit nemuze.

Proste nove Toledo odvozene od A-Entry/Rapidu nemuze na tuhle notu nikdy hrat, byť bude mit dynamictejsi prid a zad. Porad to bude predevsim prakticky a rodinne zamerene auto. Cili o nejakem posunu v definici identity znacky nemuze byt rec. Alespon zatim.

Superb I taky nebyl zadny hit, mel alepson na rozdil od Passatu pro specifickou skupinu zakazniku jedno velku plus - prodlouzeny rozvor - a navic nezaostaval za Passatem jako darcem organu o 2 generace.

Presto zacal byt ale skutecne uspesnym modelem az ve sve druhe generaci.

Neúspěch Seatu je možná daný i historií.

Škoda má a měla dobrou obchodní pozici v Česku, Polsku, Slovensku a dalších státech východní bloku díky historickému vývoji a malé konkurenci danou tím, že okolní státy nevyráběli (v takovém počtu) automobily. Navíc ji pod sebe přibral VW a určitým způsobem ho protlačil i do Německa, Rakouska a Velké Británie, kde neměla automobilka příliš dobré jméno.

Seat ale byl provinční automobilkou, která vyráběla licenční Fiaty a měla v podstatě vliv jen na Španělsko a případně na Portugalsko. Francouzi ho nepřijali, protože jsou vlastenci, Itálie je plná Fiatu a na ostatních trzích zase soupeřil s Fiatem. Pod křídly VW dostal novou techniku, ale v podstatě se mu opět nepodařilo získat přílišný vliv v okolních státech kvůli vlastenectví okolních obyvatel a to značně snižuje prodeje. A jelikož nejsou prodeje, tak se zvyšuje množství sdílených dílů, aby se snížily náklady na výrobu. To v případě konzervativních značek VW, Škoda nebo Audi znamená, že automobilka nedokáže dosáhnout svého hesla "Auto Emocion". Jedná se o kruh, který stahuje značku dolů. Problémem může pak ještě být i nižší kvalita dílenské zpracování některých kusů, které pověsti automobilky nepřidají.

Možná, že je Octavia nebo Fabia okoukaná, ale nese to jednu nespornou výhodu. Člověk neupozorní na sebe nebo svoje vozidlo, takže ačkoliv se krade nejvíc škodovek, tak při přepočtu na pravděpodobnost krádeže auta je to jedna z nejnižších hodnot vůbec. Další výhodou je dostupnost servisů a náhradních dílů.

jj, ako som uz raz pisal - seat ma obrovsku krizu identity: Exeo = A4 B7, Alhambra = Sharan, Mii = Citigo, buduce Toledo = buduci Rapid...

..není i něco podobného u škody??

Nevzešly modely z VW vždiť už felicia 1.6 je golf...tak o co tu kráčí... :kol-31::kol-33:

No, motor Felicie 1.6 a 1.9D je VW, to je ale uplne jine tema.

Jinak to je nesmysl. Felicia ma ke Golfu hoooodne daleko.

Ano, je tam par dilu z GIII, uz si presne nepamatuju, snad zadni brzdy a par dalsich veci, ale to je tak vsechno. Felicia je v principu pouze facelift Favorita.

a mam pocit, ze este volant s bagom...(inak ako pises - Felicia je len vyrazny FL Favorita)

Spravne, taky 4 ramenny volant (s airbagem i bez, ten mela jen 1.9D). A samo ze se lisil znak.

post-9-0-70628900-1331410847_thumb.jpg

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.