maty13 Vloženo 24. leden 2011 Sdílet Vloženo 24. leden 2011 Jsem vlastníkem tohoto krasavce teprve pár dnů (1.2 Ambition, hnědá mato) a od začátku jen chválím a chválím. Přesto po najetí prvních pár kilometrů se mi zdá, že auto se špatně po startu zahřívá, potažmo topí. Parkuji venku a asi po 4 km teprve dosáhne motor kýžené teploty. Když pustím topení u nezahřáteho motoru dříve, tak to pořadně topí až po 10 km. Je to normální, máte stejné zkušenosti? U předešlého "staříka" Nissana Almery topení fungovalo daleko dříve a lépe. Jaké máte zkušenosti ostatní yeťáci? Případně jaké fígle používáte? Maty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tentacle Vloženo 24. leden 2011 Sdílet Vloženo 24. leden 2011 Používám vyhřívané sedačky, které topí prakticky za okamžik a než naběhne topení, tak jsou úplně ideální Mám to do práce cca jen 3km a bylo mi při konfiguraci vozu jasné, že by topení naběhlo až ve chvíli, kdy přijedu na firemní parking a moc bych se neohřál, takže jsem si tam ty sedačky nakonec přidal. Teď nelituju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maty13 Vloženo 24. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2011 (editace) To Ti docela vyšlo, já to zkoušel doobjednat taky, ale pozdě. Vozidlo už bylo v takové fázi logistické přípravy, že to doobjednat nešlo. Myslel jsem, že motor 1.2 se "ohřeje" dříve, než 1.4 u Almery, opak je pravdou. Editováno: 19. Březen 2011, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 24. leden 2011 Sdílet Vloženo 24. leden 2011 2.0TDI se poradne neohreje ani za 10 km jizdy. Bud rad, ze mas benzin. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomino Men. Vloženo 24. leden 2011 Sdílet Vloženo 24. leden 2011 Mylys: Neviem, ako tebe, ale mne to kúri prakticky hneď (ak sa chápeme) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 24. leden 2011 Sdílet Vloženo 24. leden 2011 No neni kuri jako kuri, vlaznej vzduch z toho jde prakticky hned, ale ze by to nejak zhnulo se rict neda. A co se tyka teploty oleje v motoru, tak na tu se, kdyz je pod nulou, v podstate nedivam, protoze to bych se ani poradne neprojel. Pri minus deseti tam bylo furt tak 80 stupnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. leden 2011 Sdílet Vloženo 24. leden 2011 Jsem vlastníkem tohoto krasavce teprve pár dnů (1.2 Ambition, hnědá mato) a od začátku jen chválím a chválím. Přesto po najetí prvních pár kilometrů se mi zdá, že auto se špatně po startu zahřívá, potažmo topí. Parkuji venku a asi po 4 km teprve dosáhne motor kýžené teploty. Když pustím topení u nezahřáteho motoru dříve, tak to pořadně topí až po 10 km. Je to normální, máte stejné zkušenosti? U předešlého "staříka" Nissana Almery topení fungovalo daleko dříve a lépe. Jaké máte zkušenosti ostatní yeťáci? Případně jaké fígle používáte? Maty To je vlastnost tohoto motoru,u FII TSI je to ten samý problém. Nejspíš je to kvůli odpojovatelnému vodnímu čerpadlu,které zapíná řídící jednotka motoru až po dosažení teploty 87 st.,takže chladící kapalina pravděpodobně jde do topení jenom samospádem po otevření termostatu v hlavě válců při teplotě 80 st. ZDE a ZDE jsou k tomu nějaké obrázky a diskuse v sekci Fabia II. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
litm Vloženo 24. leden 2011 Sdílet Vloženo 24. leden 2011 nazdar Yeťáci, mám 2,0l a ručička teploty opravdu klidné jízdy začne stoupat po cca 4-6km dle teploty.( parkuju v garáži asi 10-15stupňů). I když stojím ale venku přes den tak je to stejné a topení jde prakticky hned. Přídavné el. topení - standard u nafty, nevím jak benzín. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hopa26 Vloženo 24. leden 2011 Sdílet Vloženo 24. leden 2011 Potvrzuji-to topení u 1,2 TSI opravdu nabíhá pomalu.Parkuji venku a musím ujet 5km,než se začne něco dít-třeba 1,2HTP mi topilo mnohem dřív...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomino Men. Vloženo 24. leden 2011 Sdílet Vloženo 24. leden 2011 litm: Ja neparkujem v garáži, ale že by mi to nehrialo sa povedať nedá. Okrem áut s nezávislým kúrením som nezažil nikdy takéto rýchle ohrievanie. A benzín tú "špirálu", resp. prídavné elektrické kúrenie nemá. Že_by to bolo kvôli slabšiemu alternátoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
litm Vloženo 29. leden 2011 Sdílet Vloženo 29. leden 2011 Ta "spirála" je výhoda i když zas o nějakém velkém teple se mluvit nedá. U Fa a Oc jsem si všiml že mají elegantně zakrytý přední žebrování k chladiču, originál od škody to asi nebude ale v těchto mrazech se to vyplatí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Corzar Vloženo 7. Březen 2011 Sdílet Vloženo 7. Březen 2011 Ahoj Yeťáci, topení v autě bude čím dál tím větší problém, protože se zvyšuje účinnost motoru, aby se snížila spotřeba a už je to uzavřený kruh. Na motoru je odpojovatelné čerpadlo vody právě z důvodu rychlého ohřevu samostatného motoru (studený motor potřebuje bohatší směs = větší spotřeba) a už je to tady - zima, čerpadlo se připojí až má motor optimální teplotu. Vezměte si hybrydní pohony, kde se asi vezme teplo na vyhřátí vozu, nezávislé topení? a zase je tu spotřeba nějaké energie !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Corzar Vloženo 7. Březen 2011 Sdílet Vloženo 7. Březen 2011 Ahoj Yeťáci, topení v autě bude čím dál tím větší problém, protože se zvyšuje účinnost motoru, aby se snížila spotřeba a už je to uzavřený kruh. Na motoru je odpojovatelné čerpadlo vody právě z důvodu rychlého ohřevu samostatného motoru (studený motor potřebuje bohatší směs = větší spotřeba) a už je to tady - zima, čerpadlo se připojí až má motor optimální teplotu. Vezměte si hybrydní pohony, kde se asi vezme teplo na vyhřátí vozu, nezávislé topení? a zase je tu spotřeba nějaké energie !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.