Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Jsem vlastníkem tohoto krasavce teprve pár dnů (1.2 Ambition, hnědá mato) a od začátku jen chválím a chválím. Přesto po najetí prvních pár kilometrů se mi zdá, že auto se špatně po startu zahřívá, potažmo topí. Parkuji venku a asi po 4 km teprve dosáhne motor kýžené teploty. Když pustím topení u nezahřáteho motoru dříve, tak to pořadně topí až po 10 km. Je to normální, máte stejné zkušenosti? U předešlého "staříka" Nissana Almery topení fungovalo daleko dříve a lépe.

Jaké máte zkušenosti ostatní yeťáci? Případně jaké fígle používáte?

Maty

Používám vyhřívané sedačky, které topí prakticky za okamžik a než naběhne topení, tak jsou úplně ideální :) Mám to do práce cca jen 3km a bylo mi při konfiguraci vozu jasné, že by topení naběhlo až ve chvíli, kdy přijedu na firemní parking a moc bych se neohřál, takže jsem si tam ty sedačky nakonec přidal. Teď nelituju :)

  • Autor

To Ti docela vyšlo, já to zkoušel doobjednat taky, ale pozdě. Vozidlo už bylo v takové fázi logistické přípravy, že to doobjednat nešlo. Myslel jsem, že motor 1.2 se "ohřeje" dříve, než 1.4 u Almery, opak je pravdou.

Upraveno od Luďa
necituj předchozí příspěvky

2.0TDI se poradne neohreje ani za 10 km jizdy. Bud rad, ze mas benzin.

Mylys: Neviem, ako tebe, ale mne to kúri prakticky hneď :) (ak sa chápeme)

No neni kuri jako kuri, vlaznej vzduch z toho jde prakticky hned, ale ze by to nejak zhnulo se rict neda.

A co se tyka teploty oleje v motoru, tak na tu se, kdyz je pod nulou, v podstate nedivam, protoze to bych se ani poradne neprojel.

Pri minus deseti tam bylo furt tak 80 stupnu.

Jsem vlastníkem tohoto krasavce teprve pár dnů (1.2 Ambition, hnědá mato) a od začátku jen chválím a chválím. Přesto po najetí prvních pár kilometrů se mi zdá, že auto se špatně po startu zahřívá, potažmo topí. Parkuji venku a asi po 4 km teprve dosáhne motor kýžené teploty. Když pustím topení u nezahřáteho motoru dříve, tak to pořadně topí až po 10 km. Je to normální, máte stejné zkušenosti? U předešlého "staříka" Nissana Almery topení fungovalo daleko dříve a lépe.

Jaké máte zkušenosti ostatní yeťáci? Případně jaké fígle používáte?

Maty

To je vlastnost tohoto motoru,u FII TSI je to ten samý problém. Nejspíš je to kvůli odpojovatelnému vodnímu čerpadlu,které zapíná řídící jednotka motoru až po dosažení teploty 87 st.,takže chladící kapalina pravděpodobně jde do topení jenom samospádem po otevření termostatu v hlavě válců při teplotě 80 st. ZDE a ZDE jsou k tomu nějaké obrázky a diskuse v sekci Fabia II.

nazdar Yeťáci, mám 2,0l a ručička teploty opravdu klidné jízdy začne stoupat po cca 4-6km dle teploty.( parkuju v garáži asi 10-15stupňů). I když stojím ale venku přes den tak je to stejné a topení jde prakticky hned. Přídavné el. topení - standard u nafty, nevím jak benzín.

Potvrzuji-to topení u 1,2 TSI opravdu nabíhá pomalu.Parkuji venku a musím ujet 5km,než se začne něco dít-třeba 1,2HTP mi topilo mnohem dřív......

litm: Ja neparkujem v garáži, ale že by mi to nehrialo sa povedať nedá. Okrem áut s nezávislým kúrením som nezažil nikdy takéto rýchle ohrievanie. A benzín tú "špirálu", resp. prídavné elektrické kúrenie nemá. Že_by to bolo kvôli slabšiemu alternátoru?

Ta "spirála" je výhoda i když zas o nějakém velkém teple se mluvit nedá. U Fa a Oc jsem si všiml že mají elegantně zakrytý přední žebrování k chladiču, originál od škody to asi nebude ale v těchto mrazech se to vyplatí.

  • 1 měsíc později...

Ahoj Yeťáci, topení v autě bude čím dál tím větší problém, protože se zvyšuje účinnost motoru, aby se snížila spotřeba a už je to uzavřený kruh.

Na motoru je odpojovatelné čerpadlo vody právě z důvodu rychlého ohřevu samostatného motoru (studený motor potřebuje bohatší směs = větší spotřeba) a už je to tady - zima, čerpadlo se připojí až má motor optimální teplotu. Vezměte si hybrydní pohony, kde se asi vezme teplo na vyhřátí vozu, nezávislé topení? a zase je tu spotřeba nějaké energie !!!

Ahoj Yeťáci, topení v autě bude čím dál tím větší problém, protože se zvyšuje účinnost motoru, aby se snížila spotřeba a už je to uzavřený kruh.

Na motoru je odpojovatelné čerpadlo vody právě z důvodu rychlého ohřevu samostatného motoru (studený motor potřebuje bohatší směs = větší spotřeba) a už je to tady - zima, čerpadlo se připojí až má motor optimální teplotu. Vezměte si hybrydní pohony, kde se asi vezme teplo na vyhřátí vozu, nezávislé topení? a zase je tu spotřeba nějaké energie !!!

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.