Přejít na obsah

Corzar

Uživatel
  • Počet příspěvků

    38
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Oznámení Corzar

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Adaptér ODB II ELM327 1.5 nakoupený na Aukru. Od včerejška aplikaci Torque PRO mám nainstalovánu na telefonu i tabletu. Aplikace funkční na obou dvou zařízeních. Ne všechny obrazovky jsou funkční, ale ty nejdůležitější pracují. např.: Otáčkoměr Voltmetr Vakuometr Výpis chybových kódů ECU a další, které v nabídce programu jsou v zelené barvě. Yeti 1.4 TSI r.v.2015
  2. Tak auto mám doma, V servisu prošli celou kabeláž - rozdělali svorkovnice, prošplíchli je sprejem a dali dohromady, ale na závadu nepřišli. Nicméně závada se přestala projevovat. Při startu proběhne standartní kontrola systému, kontrolky se rozsvítí a pak zhasnou. Uvidím, jak dlouho to vydrží. V paměti závad byly dvě sporadické závady, ty vymazali a neřešili je, protože nedostali povolení od výrobce je vyměnit z hlediska vysoké ceny dílu :-(.
  3. Autem sem nepatřím, ale závadou ano: Mám ten samý problém u Yeti 1.4 nový, v březnu koupený. Rozsvěcuje se kontrolka ABS a brzd. Je to nepravidelné, někdy po nastartování, někdy za jízdy i s pípáním. Auto se zdá, že brzdí normálně i po rozsvícení výstražných kontrolek. Při kontrole paměti závad byla nějaká závada načtená. V současné době je v servisu a zjevně si s tím neví rady. Chtějí přehrát SW a potom měnit čidlo. Jak budu mít auto doma dám vědět co to bylo za závadu.
  4. Corzar

    Chiptuning

    Tato verze úpravy by byla nejlepší, ale v praxi asi těžko uskutečnitelná. Předpokládám, že firma, která úpravu provádí má SW odzkoušený, odbrzděný na příslušném motoru a potom Ti SW aplikuje na motor. Samozřejmý je předpoklad, že spolupracuješ se solidní firmou :-). A co se týká pana Ing.Jandy, tak to je člověk, který pracoval ve škodovce na motorech a je to odborník na slovo vzatý. Je vidět, že zde na fóru se jenom plácá prázdná sláma. Myslel jsem si, že se zde potkám s odborníkama a ne s " jedna paní povídala ..."
  5. Corzar

    Chiptuning

    ----------------------------------------------------------- Je podivné, že jseš veterán fóra a nevíš, že se Ing.Janda v korespondenci podepisuje >>> Mr.Cimbu. Jak jsem v reakcích na své příspěvky zaregistroval, tak "Profesionálové" zde vědí všechno a "Nováčci" si vymýšlejí a nepůsobí věrohodně, ale to více méně neplatí na Tebe, ale na "HOPA26"! Já na rozdíl od ostatních zde na fóru jsem do toho šel a vyzkoušel to navlastní kůži. Vůbec jsem nechtěl presentovat nějakou firmu, ale zapojit se do diskuze o chiptuningu a sdělit své zkušenosti, které jsem získal. Samotného by mně zajímalo, kolik účastníků fóra, kteří zde o chiptuningu diskutují do toho šlo, a kolik si jich po tomto zákroku nechalo motor přeměřit na brzdě, aby si ověřilo, zda proklamované výkony po chipnutí souhlasí. HOPA26, ozvi se.
  6. Corzar

    Chiptuning

    -------------------------------------------------------------------------- To že nejsem veterán fóra, to neznamená že nerozumím motorům, dělal jsem do toho fochu 30 let. Výměna trysek, štelování škrtících klapek, nastavovaní předstihu, ventilů atd. to je stará muzika. Ostražitý jsem byl, ale stejně je to prd platné a musíš se odhodlat jestli jim dáš důvěru nebo ne. Cimbu mi dělal u dvou aut chip, ale risknul jsem zkusil tuto firmu. A pokud se týká sebrání výkonu z vrchu a posunout ho dolů, jsem pro protože to je princip výkonu motorů TSI. A pak, pokud tento motor máš, tak víš, že čím víc ho točíš tak spotřeba roste exponenciálně. A pak tě to auto sežere.
  7. Corzar

    Chiptuning

    ------------------------------------------------------------------------------------- Nejezdím stylem 300 z místa, to už mám za sebou. A právě asi rasatní akcelerace je největší problém dnešních poddimenzovaných rozvodových řetězů u motorů TSI. Při dnešních cenách pohonných hmot se snažím na nádrž najezdit co nejvíc kilometrů, to ale neznamená že se po silnici plížim 80 desátkou. Taky mám rád svižnou jízdu. Jak jsem psal tak grafy k úpravě motoru nemám, nabízeli provést změření výkonu na brzdě. Placená služba a do toho jsem už nešel. Nabízeli dvě verze úpravy >>> Optimum a >>nějakou vyšší verzi << název si nepamatuji, ale tu jsem zavrhl z důvodu životnosti motoru. Po této úpravě "Optimum" mi motor lépe startuje, jak se říká "na drc", předtím startér točil motorem déle, motor se lépe zvedá nízkých otáček a když ho podržím trochu víc, tak slyším jak zazpívá turbo. To před tím taky nebylo. Ještě se vrátím k předchozímu příspěvku, kdy někdo dává 50% metanolu. Motor to asi vezme, ale myslím si že se zvedne spotřeba, protože líh má studené hoření a jeho větší množství může snižovat tepelnou účinnost motoru, a navíc v mrazech se může zhoršit startování. Tak, když to shrnu já jsem s prací ABC-tunning spokojený.
  8. Corzar

    Chiptuning

    ------------------------------------------------------------------------------------------ Trochu jste mně vyvedly z míry /zviklali svými názory na AbcTuning, ale to auto je opravdu lepší a není to jenom subjektivní pocit. Když si projdete web, tak pomlouvají i mr.Cimbu, kterého si já mimo jiné velice vážím, upravoval mi už dvě auta. Měl jsem od něho grafy výkonu i točivého momentu před úpravou i po úpravě. Ale jestli to byla pravda nebo ne, to se dá zjistit jedině znovu na brzdě. A právě u něho to podle některých na webu, kteří aspoň podle nich byli s upraveným autem na brzdě, naměřené hodnoty neodpovídaly předloženým grafům. Tady si může každý napsat co chce ať pravdu má nebo ne. A vůbec to není o tom, že "auto jede jako kráva a žere polovinu". Nemám pocit, že bych naletěl. A to ještě k naturalu přidávám 30% Etanolu na zvýšení oktanového čísla. Kdybych Vám řekl, kdo mi to poradil, tak by jste se moc divili. Přitom všem nemám s motorem nejmenší problémy. Co pro něj dělám, aby byl v pořádku, tak jednou ročně měním motorový olej. Vůbec neberu v úvahu Servisní interval QG1 - to je největší nesmysl - už nato přišla i továrna, taky to je na webu.
  9. Corzar

    Chiptuning

    ------------------------------------------------------------------------------- Nechal jsem si chipnout Yeťáka 1,2 TSI od této firmy: http://www.abctuning...z/?id=7〈=cs verze " Optimum" jsem maximálně spokojený, úplně jiné auto, spotřeba šla dolů a výkon nahoru. Motor je po výměně rozvodů. Proč se ser^u rozvody to už je popsáno, jiný problém s motorem jsem zatím neměl a nemám /35000km/, v servisu mi namontovaly nové modifikované rozvody, tak se uvidí, jestli se stav zlepší. Jinak jsem už zaznamenal, že se na tyto motory /TSI/ budou montovat rozvodové řemeny. http://auto.idnes.cz...46_automoto_fdv Uvidíme ... ------------------------------------------------------------------------------- Mrkni se na stánky : http://www.abctuning...=cs&pid=1&aid=1 Graf z brzdy nemám, co se týká spotřeby tak zhruba o 3/4l dolů. Cenu chiptuningu mi udělali úplně jinou než ceníkovou. Jsem s celou akcí moc spokojený. zn.dohoda. Rok výroby 10/2010. podle servisu už tam měl být nový typ rozvodů, nechtěli mi je vyměnit prestože rachtaly. Tak jsem ještě před koncem záruky poslal e-mail do továrny a výměna byla hned v poslední den záruky.
  10. Tak tady máte oficiální vyjádření k rozvodům u motorů TSI: http://auto.idnes.cz...46_automoto_fdv A je po diskuzi ...
  11. Nevadí, olej je v pořádku pokud je v originálním balení. Je jedno kam byl určen. Měl by mít klasifikaci 5W-30 nebo 5W-40.
  12. Já mám ty samé gumy, když jsem počítal průměr tak o proti letním je to o 102 mm méně. Jak je sjedu tak si pořídím 205/60 R16 a tam je rozdíl v průměru jenom o 38 mm méně než letni 215/60 R16 a bude i přesněji ukazovat tachometr !!!
  13. Tak to je snad nejhorší zpráva, kterou jsem tady o Yetim četl.
  14. Ahoj miki, už jsme tady na sebe ve fóru narazili, ale tady vidím, že opravdu nevíš o čem se tady mluví, promiň, ale jsi úplně mimo mísu :-(
×
×
  • Vytvořit nový...