Milhausek Vloženo 29. Březen 2014 Sdílet Vloženo 29. Březen 2014 Zitra ti tady upnu schema zapojeni parkovaku, pokud nezapomenu. Jinak can l a can h jde do gatway na pozici 6 a 16 (pohonu) myslim. Schema vse vyresi. nepravdivá informace, can jde na piny 15 a 6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cidling Vloženo 30. Březen 2014 Sdílet Vloženo 30. Březen 2014 Jak jsem psal, jsou to 16 a 6, podivej se do schematu, ktere jsem tady upnul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 30. Březen 2014 Sdílet Vloženo 30. Březen 2014 (editace) 15 a 6 Editováno: 30. Březen 2014, autor: Milhausek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 30. Březen 2014 Sdílet Vloženo 30. Březen 2014 (editace) Já myslím na jednotce parkovaku... Nedorozumění Editováno: 30. Březen 2014, autor: Milhausek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cidling Vloženo 30. Březen 2014 Sdílet Vloženo 30. Březen 2014 Na jednotce parkováku možná ano, tak dalece jsem to schéma nezkoumal. Když jsem si dodělal PDC, tak jsem kabeláž měl origo, pouze jsem dopojoval na gatway. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toshibman1 Vloženo 29. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2014 Díky za schémata. Ale jelikož jsem si nebyl moc jistý a navíc jsem v tu dobu dočasně neměl diagnostiku, tak jsem to hodil na zapojení do servisu. Měli zapojit napájení do pojistek a kábly napojit na can. Všechno se zdálo v pohodě, ale vždy po vypnutí zapalování se zařazenou zpátečkou se po chvíli ozval dlouhý tón ze bzučáku PDC a většinou druhý den byl yeťík v nouzáku na nízký stav baterie. Po té, co jsem po dvou dnech nenastartoval, tak jsem to odvezl do servisu, kde to zapojovali. Bylo mi řečeno, že to vybíjí jednotka PDC, tak ji po třech dnech odpojili a auto mi předali.... (takže do tohohle servisu už nikdy) tak se ptám, jestli má být v té řj stálé napájení, nebo až po otočení klíčkem ? Díky za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 29. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2014 Chyba servisu...soudruzi zřejmě udělali chybu a zapomněli, že PDC jednotka se dává na svorku 15(tj. je tam 12 V jen po zapnutí zapalování). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toshibman1 Vloženo 29. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2014 (editace) Taky si myslím. díky. Takže tedy ten dlohý tón po vypnutí zapalování bylo odpojení CANu ? A ještě bych se chtěl zeptat, co si myslíte o tom automatickém parkování. Jestli by to šlo dodělat a jestli je problém, když mám jen MFD. Díky Editováno: 31. Červenec 2014, autor: Toshibman1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.