Březen 29, 201411 r Zitra ti tady upnu schema zapojeni parkovaku, pokud nezapomenu. Jinak can l a can h jde do gatway na pozici 6 a 16 (pohonu) myslim. Schema vse vyresi. nepravdivá informace, can jde na piny 15 a 6
Březen 30, 201411 r Já myslím na jednotce parkovaku... Nedorozumění Upraveno Březen 30, 201411 r od Milhausek
Březen 30, 201411 r Na jednotce parkováku možná ano, tak dalece jsem to schéma nezkoumal. Když jsem si dodělal PDC, tak jsem kabeláž měl origo, pouze jsem dopojoval na gatway.
Červenec 29, 201411 r Díky za schémata. Ale jelikož jsem si nebyl moc jistý a navíc jsem v tu dobu dočasně neměl diagnostiku, tak jsem to hodil na zapojení do servisu. Měli zapojit napájení do pojistek a kábly napojit na can. Všechno se zdálo v pohodě, ale vždy po vypnutí zapalování se zařazenou zpátečkou se po chvíli ozval dlouhý tón ze bzučáku PDC a většinou druhý den byl yeťík v nouzáku na nízký stav baterie. Po té, co jsem po dvou dnech nenastartoval, tak jsem to odvezl do servisu, kde to zapojovali. Bylo mi řečeno, že to vybíjí jednotka PDC, tak ji po třech dnech odpojili a auto mi předali.... (takže do tohohle servisu už nikdy) tak se ptám, jestli má být v té řj stálé napájení, nebo až po otočení klíčkem ? Díky za odpověď
Červenec 29, 201411 r Chyba servisu...soudruzi zřejmě udělali chybu a zapomněli, že PDC jednotka se dává na svorku 15(tj. je tam 12 V jen po zapnutí zapalování).
Červenec 29, 201411 r Taky si myslím. díky. Takže tedy ten dlohý tón po vypnutí zapalování bylo odpojení CANu ? A ještě bych se chtěl zeptat, co si myslíte o tom automatickém parkování. Jestli by to šlo dodělat a jestli je problém, když mám jen MFD. Díky Upraveno Červenec 31, 201411 r od Toshibman1
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.