Přejít na obsah

Octavia tour 1,8t 20v na 147kw


Royksopp

Doporučené příspěvky

ono není 147 jako 147, asi bude dobré, když také dopíšeš, jakým způsobem toho chceš dosáhnout, a protože předpokládám jen úpravu řj, tak kdo ji bude provádět, resp. kdo je tvůrce mapy.

Já osobně si myslím, že ze 110 na 150 jen softem je až dost. Tady na fóru je pár lidí, co mají tenhle nárúst v popisu, ale žádný z nich nebyl na brzdě, a já tomu nevěřím. Můj názor...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono není 147 jako 147, asi bude dobré, když také dopíšeš, jakým způsobem toho chceš dosáhnout, a protože předpokládám jen úpravu řj, tak kdo ji bude provádět, resp. kdo je tvůrce mapy.

Já osobně si myslím, že ze 110 na 150 jen softem je až dost. Tady na fóru je pár lidí, co mají tenhle nárúst v popisu, ale žádný z nich nebyl na brzdě, a já tomu nevěřím. Můj názor...

věř tomu jede to jako das......... :Da neni tam jen jiny sw ..........neco malo je tam navíc..... :D:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OT: Koukám, Martine, že už máš skoro stejnej krouťák jako já :D :D

jj samosebou že proběhnou další lepšení......a zároven bych chtěl nechat udělat brzdu ale každá to změří jinak tak nevim co si o tom mám myslet...... :D:D:D

jinak chlazení turba a lepší chlazeni a prodění vzduchu intercoleru......... :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je fakt, že tam toho moc nenakoukáš -_- , ale kdyby ses chtěl svézt a měl cestu kolem Fsetína nebo Valašského Meziříčí, není problém.

K původnímu dotazu: 147kW je obecně dost (i když mi to připadne často už málo :( ) a vliv na životnost hlavně turba, převodovky a spojky tam samozřejmě bude. Jak se psalo výše, je podstatné, jak je postavená mapa úpravy, ne absolutní hodnoty. Při normálním ježdění pak totiž papírově slabší auto může jet líp než silnější díky tomu, že má lepší průběh výkonu a momentu v běžně používaných otáčkách. To mi potvrdil kámoš, který si v praxi porovnával Feldy v úpravách 70,5kW/145Nm a 84,5kW/154Nm (obojí odbržděno na Jarově), kdy slabší byla při normálním ježdění pružnější.

Jestli má můj motor v reálu 150 nebo třeba jen 140kW je mi úplně jedno, mi stačí že to jede jak šlak. Jen pro srovnání, když jsem tam měl úpravu papírově na 135kW, tak 166kW Mondeo ST na mě při opakovaných akceleracích v rychlostech 50 - 170 neudělalo ani metr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nebydli nekdo okolo brna?potreboval bych prohlidnout to nachipovany auto..dik za odepsani

co na tom chceš prohlížet?

No potreboval bych aby se s tim nekdo projel prohlid a popripade mi rek jestli to slape jak ma..

Mám 1.8T, chip na 147 kW + další úpravy (výfuk, air filter atd...) celkem by to mělo mít asi 215 koní. Budu v Brně 27.-28.6. Pokud by jsi chtěl ty auta srovnat, projet se, pokecat, napiš mi na audiohifi@napismi.cz a domluvíme se.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jinak chlazení turba a lepší chlazeni a prodění vzduchu intercoleru......... :D

Takže jsi okoukal to co mam na autě a provedl to i na svým? Mám na mysli dvě díry - jednu vpravo v podběhu a druhou nahoře na haupně? :D

Ahoj jes tak......vršek je jasný a podběh jsem udělal v tom origo......hodim fotos...mřížky jsem prostě modeloval........ :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...