Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim všechny, zvažuju koupi Octavia II combi 1,9 tdi. A mám následující otázky:

Auto má najeto 210tiskm a je s komplet vedenou serviskou, je to metalíza, výbava ambiente, do dneška je tam longlife olej od Shell, co jsem se bavil s majitelem občas dolil trochu oleje jinak nic hroznýho, turbo, spojka všechno original. Jinak majitel říkal že jezdil dost často dálky, prakticky žádný měststký provoz, víceméně dálnice, spotřebu dle dotankování měl 6,8l/100km. Cena je cca 170tis. Byl to služebák se kterým jezdil jenom dotyčný pán, poté auto odkoupil a ještě dva roky používal, takže interier vcelku zachovalej.

1) Co říkáte na ten longlife olej, říkal jsem si aby to nedělalo časem problémy, kdybych to kupoval přešel bych na normální olej.

2) Jediná závada která se mi na autě moc nelíbila byl škráblej levej zadní blatník a poškrábanej středovej plast kolem rádia, je ve stříbrnej barvě. Ptám se proto, nechá se to event. vyměnit? Posílám foto pro dokumentaci.

3) Co na to celkově říkáte, cena si myslím není špatná, je to ročník 09/2005, případně na co si dát pozor.

post-53534-0-32412200-1296422310_thumb.j

Pokud to má 210k a je tam vše původní, tak to bude docela velký výdaj postupem času (spojka,setrvačník,rozvody atd...). Osobně dávám přednost vozům s kilometry do 150k a maximálním stářím 5 let. Ta cena se mi také nezdá jako nějaký trhák. Ale pokud je servisované tak jak píšeš a kilometry tomu sedí. ;) Stejně bych si nechal někde v servisu či zde na fóru, zjistit podle VIN historii toho vozu. Co se týče oleje, zde na fóru bylo hodně vláken. Já osobně nepoužívám longlife a auto si přede jako nové. Toť můj osobní názor :plol lol

Ono je těžko radit. Zase i kdyby odešlo najednou turbo, spojka, setrvák, a daly se nové rozvody, tak to vyjde dejme tomu na 50 000, to jsme v tom s kupní cenou 170 000 celkem za 220 000 a to je cena, za kterou se prodávají O2 combi 2006 s cca 130 000km. No a za těch 220 000 by tam měl všechny drahé věci co tak odcházejí nové, no a na té novější by se to klidně mohlo měnit také.

Takže nechat prohlédnout, pořádně projet a když bude auto OK, tak proč ho nekoupit, ještě se s ním najezdí mnoho kilometrů. Je ale nutné počítat s tím, že tam může něco odejít a mít na to finanční rezervu. To je daň za to, že kupujeme ojetinu za 1/3 původní ceny nového vozu.

Ahoj.

Mám také kombi ale 05/2005.

Najeto má už přes 250tis. a vše origo (spojka (sice občas zadrnčí ale zatím ok), turbo, váha.....).

Nebál bych se toho. Je to akorát tak zajetý - jde o to ale jak.

Jestli pán nebyl janek a nešlapal studenému motoru na krk.

Kdyby to ale dělal, už by se mu to asi dávno rozpadlo.

Všechny origo díly se dají sehnat - i rámečky apod. Stačí to sundat a najít číslo toho dílu a objednat.

Rozvody budeš dělat na 240 tis. Olej dávám CASTROL EDGE 5W-30 plnící normu VW 507.00 :palec2:

Podle mě když zkrátíš intervaly výměny tak na něj můžeš přejít.

Upraveno od Dodo-Kolín

  • Autor

Poškrábaný středový plast kolem rádia se dá lehce vyměnit. Stříbrný se mně osobně nelíbí - dal bych černý :-)

http://www.skoda-parts.cz/predmet.aspx?polozkaID=132

Ahoj, moc děkuju, přesně to jsem potřeboval. Ještě se zeptám, jsou origo díly. Jinak k tomu stříbrnýmu, mě se taky moc nelíbí, ale zbytek interieru je ve stříbrné, a tak rámeček líp barevně pasuje.

  • Autor

Pokud to má 210k a je tam vše původní, tak to bude docela velký výdaj postupem času (spojka,setrvačník,rozvody atd...). Osobně dávám přednost vozům s kilometry do 150k a maximálním stářím 5 let. Ta cena se mi také nezdá jako nějaký trhák. Ale pokud je servisované tak jak píšeš a kilometry tomu sedí. ;) Stejně bych si nechal někde v servisu či zde na fóru, zjistit podle VIN historii toho vozu. Co se týče oleje, zde na fóru bylo hodně vláken. Já osobně nepoužívám longlife a auto si přede jako nové. Toť můj osobní názor :plol lol

Ahoj, no cena trhák, ceny v čechách jsem moc nesledoval, ale když porovnám ceny tady v Německu, tak to vcelku za tu cenu jde. Resp. těžko se člověk dostane s cenou, výbavou níže. Pokud ano, jedná se pak často o OII clasic. Jinak pán se zdal jako takovel solidní klidnější jezdec, je to skoro padesátník, navíc strojař, takže by měl mít k věcem jako je auto i trochu profesní vztah.

  • Autor

Jinak ještě k těm cenám, myslíte si že ceny ještě padnou, říkal jsem si že ted v zimě je nejlepší čas na to koupit auto, jednak se lidi do autobazarů díky zimě moc nehrnou a hlavně mám možnost si auto poslechnout studený, nehledě na to že ceny budou přes zimu o něco nižší.

Ale na druhou stranu jsem si také říkal, když už bych se rozhodoval a kupoval si nový auto, odjezdím s tím starým ještě zimu a starýho se zbavím po zimě. Tak si tak říkám jestli nemám ještě měsíc dva počkat.

Jako další otázka která se nad novým autem vznáší je jestli vůbec octavii, octavka má výhodu že je to vcelku jednoduchý auto. Když jsem koukal na ty ojetiny, tak se nechá za vcelku pěknou cenu sehnat ale i Passat se stejným motorem, kterej už by měl mít tu přední nápravu snad vychytanou oproti B5. Jako další variatna kterou jsem zvažoval je Sharan, Alhambra nebo Galaxy, sice bych musel kouknout o nějakej ten rok níže než v případě OII, ale zase nadruhou stranu se jedná uplně o jiné auto, navíc s identickým motorem a lepší výbavou, co jsem ještě vypozoroval je stav najetých km u těchto aut, který je v porovnání s OII o něco nižší. Mám toho plnou hlavu. Vím že OII bude mít z vytipovaných aut asi jejnižší spotřebu. Jde mi ale také trochu o praktičnost, občas potřebuju převést např. kolo, nebo hromadu věcí a pro takové účely octavia trochu ztrácí. Přede díky za připomínky k výběru.. :help:

Převézt kolo není v O2 combi nejmenší problém. Běžně jezdíme tři lidi, tři kola uvnitř plus zavazadla na víkend, krásně se to tam vejde a ten vzadu se rozhodně nemačká. U kol se vyndá přední kolo a sedlovka, mezi jednotlivé rámy je třeba dát deky, aby se to o sebe nepoškrábalo a není problém. Hlavně můžeme kdekoliv zastavit a nemusíme se strachovat, že nám kola zatím někdo ukradne ze střechy :palec2:

ja som kupil 3,5 rocnu 235tis km 2,0 tdi 103kw s novou spojkou za 4000. Bolo to sluzobne jazdilo to Bratislava - Taliansko. Servisovane pravidelne v skodovke. Jazdil na tom jeden clovek. Jedine co som na tom vymenil boli rozvody (ak nepocitam take ze motorcek na stierac, zadne brzdove svetlo)...jazdim na tom druhy rok a uplne bez problemov.

  • Autor

ja som kupil 3,5 rocnu 235tis km 2,0 tdi 103kw s novou spojkou za 4000. Bolo to sluzobne jazdilo to Bratislava - Taliansko. Servisovane pravidelne v skodovke. Jazdil na tom jeden clovek. Jedine co som na tom vymenil boli rozvody (ak nepocitam take ze motorcek na stierac, zadne brzdove svetlo)...jazdim na tom druhy rok a uplne bez problemov.

no jo, ale za takovou cenu na to normálně člověk asi nenarazí.. :-D

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.