Jump to content

Zdenek Pastorek

Bronze user
  • Content Count

    711
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

153 Excellent

About Zdenek Pastorek

  • Rank
    Profesional
  • Birthday 01/29/1978

Recent Profile Visitors

2,070 profile views
  1. Souhlasím. Taky to může být uložením motoru. V Atece může být jinak, než v Octavii. Rozhodně bych zvuk toho videa nepřisuzoval všem 1.0 motorům a autům s ním.
  2. Motor 1.0 není určitě tak zlý. A není možné svádět nebo deklarovat problémy, či poznatky modelu ke specifickému motoru. Hluk od kol nemá s motorem co dělat, stejně tak zadní náprava. Já osobně s tím motorem nemám vůbec žádný problém. A že mám už za ty dva roky těch kilometrů najeto. V žádném případě se za nic nestydím, natož za nastartování motoru. Toto je téma k motoru 1.0. a řeší se tu, jak je špatně odhlučněné auto, tvrdá náprava atd. Přejít ze Superba z motorem 2.0 a výš a srovnávat to s litrem není úplně košér. Nic osobního, ale rozhodně nesouhlasím. 😉
  3. Není to standardní a lze provézt plné zrcadlení jen za určitých podmínek díky dodatečné aplikaci, což je hodně nový a čerstvý poznatek. Více na Facebooku pod profilem ŠKODA MIRRORLINK. Ale je to 100% spolehlivé a naprosto fungující řešení (samozřejmě neoficiální).
  4. No, je fakt, že změny jsou uvnitř aplikací a nevypadá to zle. Některé bugy ale nezmizely - nevím proč, ale zapne a nevyhne se mi NFC a rozsvícení světel mi změní klávesnici na tmavou a nechá tak. Po každém odpojení si to musím ručně nastavit zpět.
  5. Prodám tuto řadící páku https://www.obautodily.cz/skoda-kodiaq-radici-paka-s-manzetou-dsg-original-sediva-10377cz2555/ - pouze jsem oddělil rámeček od kůže, jinak bez poškození a v pořádku. Podle určitých členů fóra by měla pasovat i pro automat OIII samozřejmě po vyměnění samotného rámečku. Nesedí mi na manuální "klacek". K dispozici za 14 dnů, Cena nového kusu 1600 + pošta, Moje cena je včetně poštovného. K dispozici je elektronická objednávka coby doklad k případné reklamaci (podle prodejce dostačující doklad).
  6. Měnil jsem si na manuální hlavici, ale to bude stejně. Podebrat uprostřed zboku ideálně trsátkem a setrvat. Doporučuju koupit i chromovanou část, která je přišroubovaná hvězdicovým šroubkem. Koupit u OB-autodíly se dá set chromu i s plaketkou a pak je to jako nové. Samozřejmě pokud je chrom v pořádku, stačí 2 trsátka a je to OK na sundání té plaketky.
  7. Jestli se nepletu (už je to nějaký čas), tak mám zapojeno ve velké pozici hned nad relé 645. Spíná a vypíná s klíčkem.
  8. Chrastivý zvuk nepozoruju a ten dunícími zvuk záleží, na jaký převodový stupeň, v jakem terénu, co mas v úmyslu udělat atd. Např. já zrychluju pomalu a do kopce třeba točím i do 3 tisíc. Turbo zabírá u nějakých 1750 otáček a motor se potřebuje trošku nadechnout.
  9. Pokud update existuje, šel bych v první řadě po něm. U mě (mám sice FL) ani kabel ani BT ve srovnání s SDkartou žádný rozdíl a zvuk kvalitní. Samozřejmě kvalita souboru hraje roli, ale to je jiná story.
  10. V ruce se to drželo výborně, ale řadilo se s tím jako ve 1203ce. A na pohled to vypadalo stejně jako na obrázcích výš.
  11. Je to stejné jako při jakékoli změně nastavení světel. Všechny jsou v jedné "rubrice". A tam už jenom porovnáš intenzity. Musíš si najít, které označení patří DRL a obě musejí mít stejnou hodnotu, ideálně 100.
  12. Pohodlí pro ruku, hezky to vypadá...?
  13. Napřed to napíchni na diagnostiku a mrkni na nastavenou intenzitu, jak píše Aleš.
  14. Stisk pravého rolovacího tlačítka.
×
×
  • Create New...