Únor 1, 201114 r Nejlépe očkový klíč, asi 19 nebo 18, pokudmožno potstříkat WD40-tkou, povolit matici a vyšrouvbovat, když je auto na kolech. Já matici povoloval, když jsem měl sundaný kolo a zvednutou pravou pření část, jak si sedne tlumič s těhlicí dolů tak pak není místo pro nasunutí očkovýho klíče na matici, je tam málo místa mezi ramenem a homokinetic. kloubem a navíc můžeš pootáčet s klíčem s maticí max. o 30 stupňů. Na to je dobrá jáma. Ale můžeš si poradit , že např. při zvednutý levý části vozidla si dalším heverem přizvedneš zespodu rameno a stlačíš tlumič, tím srovnáš rameno a máš místo pro klíč. Až sundáš matici , tak zase nastříkej na dřík čepu a při zvednutý levý přední části vozidla vem nějaký páčidlo a rameno s čepem musíš sthnout dolů z těhlice, bacha na manžetu. Pak vyndáš tři šrouby čepu z ramene a vyměníš. Ještě je dobrý vyměnit za kvalitní čep, aby to vadrželo, já jsem dával Delphi. Čestíček. Upraveno Únor 3, 201114 r od cartmanko Necituj prispevky nad sebou: Precitaj si a respektuj pravidla fora.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.