Publikováno Únor 5, 201114 r Zdravím vás všechny... Mám fabii I, elegancku, TDI, kombíka a řekl bych že i docela hezkou... ale moje předchozí auto byl peugeot 106 S16 (cca 90Kw) s laděným výfukem... když pominu jízdní vlastnosti, tak fábia není vůůbec špatnej auťák, ale příjde mi to svezení maličko nudný, tak sháním rozumy jak se na TDi dá vyladit výfyuk? kdo s tím má nějaký zkušenosti atd... moje představa je asi taková, že dám pryč katík a všecko co je za ním a místo toho tam dám trubku... zatím nemám představu o jakém průměru atd, tak kdo už máte nějaký zkušenosti, tak dejte vědět. DÍK
Únor 5, 201114 r Projdi si toho tady tady je spoustu rad http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=71062&postdays=0&postorder=asc&start=150
Únor 5, 201114 r trošku jsi se spletl, kam to téma umístit - tento dotaz patří do sekce Fabia/motor/ 1.9Tdi ...už jsem napsal o přesunutí, tak to tu zatím nech a nevytvářej duplicitní téma jinak k tomu výfuku....hodláš dělat nějaké úpravy, nebo chceš jen vylepšit zvuk výfuku?? pokud to chceš jen decentně "hlasitější" tak není třeba měnit průměr výfuku, stačí dát KAT pryč, místo něho navařit trubku a místo zadního dílu dát nějaký průchozí....když dáš trubku od turba až dozadu, tak už je to hlasitější....jinak pokud zůstaněš u svého výkonu,nebo dáš jen cip, tak stačí průměr 55mm (origo je tuším 50mm) tady můžeš počíst dosytsti:) http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=71062 Edit:koukám že jsem byl předběhnut Upraveno Únor 5, 201114 r od kibi
Únor 5, 201114 r Autor Sorry, moc se tady v tom foru zatím moc nevyznám... mno... jde mi spíš o to, aby se to nějak mališko sportovňeji ozvalo... kámoš má F. stilo 1.9 JTD a přesně, dal tam jen holou trubku a ani to nějak moc neřve, ale dělá to při puštění plynu (v tahu) takový to jako by foukání pop off ventilu u přeplňovaných vznětů... Mě se ten zvuk líbí... ale mám spíš strach o motor, turbo a jestli třeba ten motor nepotřebuje ten odpor vůfuku, nebo jestli náhodou nepříjdu o nějaký koníky tím že ten výfuk dám prič...?
Únor 5, 201114 r o výkon nepříjdeš a motoru to ani nijak neuškodí....při tvém výkonu nech klidně originál rozměr, nebo jen lehce větší světlost (to je třeba 55mm co má FRS), ale počítej že na STK se to líbit nebude (možný řešení je, origo výfuk schovat a před STK vždy přehodit) jinak to odfouknutí turba se ozývá v trubkách, když se dá nerez, je to údajně ještě lehce hlasitější (a značně dražší)
Únor 5, 201114 r Autor Jak říkám, na tomto videu je přesně ten zvuk co bych chtěl... Svou 1.9TDi mám chipnutou na 97 kW / 132 PS / 304 Nm a i přes tomám na zadních vratech nápis 1.2 HTP a v tom to je... prostě chci nenápadný tuctový auto co dokáže pěkně nasrat... jen mně prostě chybí ten zvuk...
Únor 5, 201114 r trubka od turba do zadu...průměr ti stačí origo, nebo jak jsem psal 55mm....na konec buď průchozí sportovní tlumič, nebo jen nějakou koncovku, to už záleží spíš na tobě
Únor 5, 201114 r Autor Spíš mě pro důvěryhodnost 1.2 HTP napadá jako koncák sehnat zadní tlumič z HTP, nejak jím prorvat tu 55 trubku a koncovku udělat zahnutou dolu... (přecejen tdi má 2 koncovky o proti htp co má jednu...) tak díky za rady... Až to uskutečním, tak to sem hodím...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.