Přejít na obsah

Zajímavý problém


Doporučené příspěvky

Ahoj chci se zeptat,mam 1.4 TDi 51 kW a minuly tyden jsem mel 2 dny odpojenou baterii kvuli nabijeni. Po pripojeni baterie auto nejakych 200 km litalo jako divy jako kdyby melo o nekolik koni vic az jsem uplne cumel co se deje. Tahlo krasne uz od nejakych 1500 otacek, motor sel klidne a tise, co jsem predtim jezdil na trojku po meste treba tech 50 si ted vzala skoro 4 a zadny duneni. Dneska rano taky jeste krasa,jel jsem nejakych 50 km.Pak jsem na 2 hodiny zastavil,jel jeste nakoupit a par couracek po meste a kdyz jsem to u baraku natocil poznal jsem,ze uz to neni ono.Tohle uz mi delalo driv.Auto nejelo tak pekne, pri nizsich otackach v kabine slysitelne duneni, na volnobeh motor hlucnejsi.Ani to pak nema takovou silu,kdyz couvam do garaze.Predtim jsem tam zajel pomalu pres spojku a malicko plynu ted tomu clovek musi trochu vic prilozit.Na VAG zjisteno, ze vaha vzduchu uz neni co by mela ukazuje uz asi o nejakych 15% zkreslene hodnoty.Tak se chci zeptat jestli to odpojeni baterie muze mit vliv na vymazani hodnot z RJ a auto jelo na prednastavene hodnoty a ted uz si to zase nacetlo treba ty spatny hodnoty z ty vahy a jede to hur?Jinak naftu mam porad stejnou,byla plna nadrz,takze palivo na to vliv nema.Nebo jestli pocasim?Teplota, vlhkost vzduchu? Ja uz fakt nevim,ale celkem me to stve,ze predtim to jezdilo jako z praku a ted uz zase ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkus udělat LOG a hodit ho sem....jinak váha se dá vyčistit a někdy to pomůže ;) ono se může cokoliv ze dne na den po..., každopádně počasí na chování auta vliv má také - při odpojení baterie jsem nic nepozoroval a myslím že by to nic ovlivnit nemělo, teda až na hodiny a pojezdy oken :)

good work:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosim te kibi ja ten sprej na ty brzdy doma nemam a ani VAG momentalne to bude asi lepsi,kdyz se do toho nebudu vubec hrabat vid?Jsem jeste premyslel ji opatrne namocit do technickeho benzinu a nechat ji tam vylouhovat co rikas?Akorat bych pak nemohl udelat zakladni nastaveni pres ten VAG no.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

srovnat to VAGem není třeba, jen až tu váhu prostříkneš, nech ji vyschnout, vrať do auta a projeď to ve všech modech - myšleno tak, že zkusíš zrychlit z nízkých otáček, vytočit to...prostě at si váha "ošahá" různé zatížení motoru ;)

ten sprey si kup, nic jinýho bych nezkoušel...stojí cca 100-200,- a máš ho doma schovaný třebas i na ty brzdy ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...