NeRozum Vloženo 12. Únor 2011 Vloženo 12. Únor 2011 Zdravim, mam neprijemny problem a jelikoz se zas tolik nevyznam obracim se sem pro pomoc. Kvuli pocitu snizeni vykonu a obecne udrzbe jsem se dnes podival pod kapotu. A nestacil jsem se divit. Skoro vsude byl olej. Neprve na "asi" olejovem filtru (foto1). Drive jsem mel problem ze mi casto nedrzela hadice od turba (pokud se nepletu). Tak jsem se rozhodl ji demontovat a uvnitr byla cela od oleje. Jeji jeden konec je pod pravym prednim svetlem(foto2). A druhy kousek od nalevajici otvoru pro olej.(foto3) Foto 1 Foto 2 Foto3 [/img] Nevite nekdo cim by to mohlo byt ? Dale se chci zeptat jestli musim dodrzet nejake kroky pri demontazi filtru (foto1) A pote ponekud trapny dotaz, jak odpojit napajeci kabel od svetla, nevim jestli je tam nejaky patent nebo to mam "hrubou silou" silou vytahnout. Diky vsem za odpovedi. Citovat
lucky.jack Vloženo 12. Únor 2011 Vloženo 12. Únor 2011 No jako začátečníkovi bych ti poradil trochu se zajímat o to co jsem koupil. Sežeň si knížku JAK NA TO (dá se i stáhnout z netu) tam máš aspoň základy jak se starat o auto... K tvým dotazům. Filtr oleje je uprostřed motoru(myšleno mezi předníma kolama) mezi chladičovkou a motorem. Plastový kulatý víko s nástavcem na šestihran. Jestli máš olej v hadici co si popsal - od IC do sání tak máš před smrtí(nebo KO) turbo. Tím pádem olej v IC v sání. Nevím jak máš tohle auto dlouho, ale moc dlouho to asi nebude...Radši to dej někomu kdo ti s tím pomůže, protože toho může být víc co je v háji. Hodně zdaru. Citovat
Biimbo Vloženo 13. Únor 2011 Vloženo 13. Únor 2011 (editace) že máš v hadici olej, neznamená že máš KO turbo. Každý pouští olej a i auto u auta kde mezi výměnama oleje nedolíváš, tak jsou hadice mastný a spolu EGR ventilem ti zahnojí sání jako nic.. To co je na první fotce je blbě vidět odkud to lítá,ale vypadá to že ti tam háže olej drážkovej řemen,takže ti teče asi gufero na klice. Kdyžtak ještě shoď kryt rozvodů ať víš víc,nebo sundej dekl pod motorem a podívej se na řemenici na klice. Takhle z fotek je poznat prd.. Nebo ti netěsní okruh klima,ale vypadá to že je mastná i řemenice, takže spíš to gufero dole,ale pokud se to mastí i nahoře,tak asi teče fest.. Editováno: 13. Únor 2011, autor: Biimbo Citovat
lucky.jack Vloženo 13. Únor 2011 Vloženo 13. Únor 2011 Jestli má olej v hadici od IC do sání tak už to nebude valný. Většinu pobere IC a v něm to zůstane. Mám najeto cca 260tkm a olej nedolívám vůbec a když jsem rozebral hadice vč. IC od turba až do sání, měl jsem v IC cca 0,5dcl oleje. Samo, že se takhle těžko odhaduje co je v řiti. Citovat
Biimbo Vloženo 14. Únor 2011 Vloženo 14. Únor 2011 já tam měl oleje stejně jak ve 200 tis, tak teď při 300 tis. Turbo sem teď vyměnil preventivně a olej je v hadici furt. Kámoš má najeto 130 tis poctivých a oleje tam má stejně.. Citovat
Jakubo Vloženo 12. Březen 2011 Vloženo 12. Březen 2011 Taky mám olej na motoru hlavně na těsnění kolem olejové vany. Motorového oleje mi ubívá 2dcl na 15000km. když nechám auto stát týden v garáži, mám tam na podlaze asi 5kapek oleje Citovat
lucky.jack Vloženo 12. Březen 2011 Vloženo 12. Březen 2011 Jakubo: To je na něco dotaz nebo jen konstatování? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.