Přejít na obsah

1.8T - záměna motorů


Chosé_

Doporučené příspěvky

Čus lidi, potřeboval bych poradit s jednou ošemetnou věcí. Koupil jsem octávku 1.8T s nefunkčním motorem. Když jsem doma mrknul na motor, hlava má kód AEB (audi A4 např) a blok klasika AGU. Když jsem se díval do esi tronicu, rozvodovej řemen na AGU má 150 zubů a na AEB 153 zubů. Na motoru byl nasazený řemen 150 zubů. (vím, že motor s tím fungoval). Nemohl by mi prosím někdo objasnit v čem jsou ty rozvody jiné u těchto motorů? Nevíte třeba kolik zubů má kolo vačky na AGU a na AEB? Chci se přesvědčit, že to co tam dám, tak tam bude dané správně aby se mi to hned nepotkalo... díky moc za rady muži! :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...