Publikováno Únor 12, 201114 r Čus lidi, potřeboval bych poradit s jednou ošemetnou věcí. Koupil jsem octávku 1.8T s nefunkčním motorem. Když jsem doma mrknul na motor, hlava má kód AEB (audi A4 např) a blok klasika AGU. Když jsem se díval do esi tronicu, rozvodovej řemen na AGU má 150 zubů a na AEB 153 zubů. Na motoru byl nasazený řemen 150 zubů. (vím, že motor s tím fungoval). Nemohl by mi prosím někdo objasnit v čem jsou ty rozvody jiné u těchto motorů? Nevíte třeba kolik zubů má kolo vačky na AGU a na AEB? Chci se přesvědčit, že to co tam dám, tak tam bude dané správně aby se mi to hned nepotkalo... díky moc za rady muži!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.