Chosé_ Vloženo 12. Únor 2011 Vloženo 12. Únor 2011 Čus lidi, potřeboval bych poradit s jednou ošemetnou věcí. Koupil jsem octávku 1.8T s nefunkčním motorem. Když jsem doma mrknul na motor, hlava má kód AEB (audi A4 např) a blok klasika AGU. Když jsem se díval do esi tronicu, rozvodovej řemen na AGU má 150 zubů a na AEB 153 zubů. Na motoru byl nasazený řemen 150 zubů. (vím, že motor s tím fungoval). Nemohl by mi prosím někdo objasnit v čem jsou ty rozvody jiné u těchto motorů? Nevíte třeba kolik zubů má kolo vačky na AGU a na AEB? Chci se přesvědčit, že to co tam dám, tak tam bude dané správně aby se mi to hned nepotkalo... díky moc za rady muži! Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.