Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj, takze muj problem:

Pri jizde, pri stani, proste nezavisle na okolnostech, zpusobu jizdy, teplote, se mi samo znicehonic rozsviti kontrolka ASR - vypne se - a nezhasne, dokud znovu nenastartuju. VAG pise, ze je "chybny signal zatizeni motoru od alternatoru", resp. to psal naposledy, ted uz mam novej altik, ale dela to porad.

Kdyby mel nekdo jakejkoliv napad, nebo spis doporuceni, co jeste zkusit promerit, vymenit nebo tak, budu stastnej, dochazeji mi napady... Jinak auti byl bourane na PP roh, opraveno, co se tyce toho ASR, uz jsem postupne vymenil nasledujici dily za uplne nove:

- cidlo ABS na PP kole

- baterie

- alternator

- RJ ABS byla flashovana ve Skoda servisu, pred samotnym flashovanim probiha nejaka diagnostika, jestli je jednotka v poradku, takze ta by mela byt OK

Jedine, co uz me napada, je vymenit kabel od cidla na PP kole za komplet novy, ten soucasny je na jednom miste letovany, jinak uz vazne nevim. Tady ale zase nechapu, ze kdyby to bylo kabelem, proc nenastane i chyba ABS... :(

Diky vsem za rady/nazory...

Ja byt tebou, tak bych to auto prodal :D Tak za dvacet papiru bych ho od tebe koupil :D;)-_-

Ne, ted vazne... Ten kablik by teoreticky mohl byt pricina, urcite bych ho zkusil vymenit. Nemuze to delat treba jine cidlo na jinem kole? VAG ani nemusi napsat, ze je vadne a presto muze byt....

  • Autor
Ja byt tebou, tak bych to auto prodal :D Tak za dvacet papiru bych ho od tebe koupil :D;)-_-

Ne, ted vazne... Ten kablik by teoreticky mohl byt pricina, urcite bych ho zkusil vymenit. Nemuze to delat treba jine cidlo na jinem kole? VAG ani nemusi napsat, ze je vadne a presto muze byt....

Tywe, dobrodej se ozval! Ooooo pane Martinoslav, vy me chcete spasit tim, ze koupite me auti... :) Jak mile! :)

Nevim s tim cidlem, ja si rikam, ze kdyby to bylo cidlo nebo kabel, tak proc se sakra nerozsviti i ABS? Asi jeste zkusim prerusit ten kabel pri nastartovanym aute, co to udela, jestli to udela to same, jak se projevuje chyba, jenom bych nerad, aby mi to pak uz svitilo naveky :D

Ja uz na tom autu vyresil tolik problemu, ze uz to nechci vzdat takhle u konce - doufam, ze u konce :)

A co zkusit treba jinou tu RJ ABS? Jenom na zkousku... I kdyz ti ji testovali jestli neni vadna, tak znas to....

mas abs/ASR nebo i eds ,prip neco dalsiho ? (nevim co ma rs standartne)

na teto rj se da vagem provest nastaveni/kontrola cidel coz bych asi nechal udelat prvni,potom uz jen hledat nejaky kontakt/poskozeni nejake soucasti.

taky me napada souvislost s prepetim od alternatoru,ale pises ze jsiho vymenil...

  • Autor
mas abs/ASR nebo i eds ,prip neco dalsiho ? (nevim co ma rs standartne)

na teto rj se da vagem provest nastaveni/kontrola cidel coz bych asi nechal udelat prvni,potom uz jen hledat nejaky kontakt/poskozeni nejake soucasti.

taky me napada souvislost s prepetim od alternatoru,ale pises ze jsiho vymenil...

No mam jen ABS/ASR, to je v zakladu. Alternator je novy, na ten to tipovali vsichni, ale jak je videt, tak tim to nebylo :(

Jak pises o kontaktech - myslis, ze je mozny, ze ABS to "prekousne" a ASR se vypne?

  • Autor
A co zkusit treba jinou tu RJ ABS? Jenom na zkousku... I kdyz ti ji testovali jestli neni vadna, tak znas to....

No jasne, znam to, jak to testuji, ale logicky bych to videl, ze tam, kdyby byl problem v jednotce, tak to do ni prece nenaflashuje novej software. Na zkousku bych do toho sel, ale jednotku ve sklepe nemam :( Mam jen altik, cidlo a baterku :D

Do mobilu taky nahrajes novy FW a muze byt vadnej...

  • Autor
Do mobilu taky nahrajes novy FW a muze byt vadnej...

Jenze do mobilu to jenom lejes, tady pred samotnym litim probiha nakej snad 5ti min test jednotky....

Tim nechci rict, ze nemuze bejt vadna, ale nechci aby byla :D

No, RJ ABS jsem nikdy neflashoval, jinak s flashovanim zkusenosti mam, ale podle me to testovani neni bezpodminecne potreba, nalejes to tam, podle me, i bez toho... Takze na to bych se nespolehal...

s tim FW ma martin pravdu,ze jde nahrat znamena ze procesor a pamet je ok,ale jestli jsou ok vstupy/vystupy to se tak nepozna.

podle mych zkusenosti abs skousne i vadny cidlo (pri urcitem poskozeni krouzku v hlave kola),jak se zachova asr to netusim,ale z principu mu to muze vadit vic.

  • Autor

No dobre, cidlo bych vyloucil - vymeneno, takze pak by to mohl byt ten kabel, zkusim po nem jit a nejak ho vymenit. S tou RJ mi ani nemluvte, ta to byt NESMI! :D

  • Autor

Jinak samozrejme dekuju za vsechny nazory a klidne piste dal :) Cim vic lidi, tim vic moznosti to dat do kupy...

jeste me napada ze cidlo jsi sice vymenil,ale proti cidlu je takovy krouzek,proti kteremu cidlo funguje (asi magnet. princip)ten taky muze byt "vadny/nespolehlivy" nebo cidlo neni presne nastaveno proti nemu :-)

  • Autor
jeste me napada ze cidlo jsi sice vymenil,ale proti cidlu je takovy krouzek,proti kteremu cidlo funguje (asi magnet. princip)ten taky muze byt "vadny/nespolehlivy" nebo cidlo neni presne nastaveno proti nemu :-)

Pockej, to jsem mimo - netusis, jak se to jmenuje nebo cislo dilu? Ja totiz koukam do ETKY a tam uz nic jinyho neni :( To by mohlo byt onco, protoze to kolo dostalo ranu a je vymeneny jen to cidlo. Jinak novy poznatek, i kdyz hned po nastartovani vypnu ASR, tak se to jakoby vypne, resp. na palubce se nic nezmeni, ale proste to po nejaky dobe uz nejde tlacitkem zapnout...

  • Autor

Takze novinky z VASu...

Precetli jsme to, vypsalo zavadu:

18265 P1857 000

Signal zatizeni od ridici jednotky motoru

Chyba hlaseni od ridici jednotky motoru

sporadicka

Ma nekdo tucha, cim by to mohlo byt?

snimaci krouzek je soucasti hlavy kola s loziskem, coz takhle blba vzdalenost toho snimace ???

  • Autor
snimaci krouzek je soucasti hlavy kola s loziskem, coz takhle blba vzdalenost toho snimace ???

No ten snimac menily ve Skodovce, tak predpokladam... I kdyz - zname je :) Myslis, ze by na to sedelo to cislo chyby? Nevyznam se v tom, ale nezda se mi to... Jinak moc diky, ze se se mnou takhle zaobiras :)

Honzik na to ma hlavne prakticke zkusenosti, a to je k nezaplaceni ;)-_- Muzeme byt radi, ze tady lidi jako Honzik mame a je jen skoda, ze jich tady neni vic, ale i tak Honziku diky za vsechny rady, ktere tu od tebe mame ;) Ostatni se k memu podekovani jiste velmi radi pripoji ;)-_-

  • Autor

Souhlas s Martinem, takovy lidi jsou tu nad zlato... Jinak jeste pro Honzika - myslis, ze kdyby byl ten krouzek resp. snimac ve spatne vzdalenosti, ze by se to vypinalo i pri zastavenym aute? To se mi totiz taky stava - nastartovano, stojim a najednou se to rozsviti... :( Nema nekdo nejakej napad v reakci na muj vypis z VAGu? Diky moc.

fakt me nenapada co dal. pri zastavenem aute nema vzdalenost zadny vliv,to opravdu vypada na nejakou chybu jednotky abs/asr.

jen tak paranoidni myslenka,coz takhle nejaky poskozeny kablik ke spinaci asr ???ale tomu zase neodpovida chyba z vagu...

  • Autor
fakt me nenapada co dal. pri zastavenem aute nema vzdalenost zadny vliv,to opravdu vypada na nejakou chybu jednotky abs/asr.

jen tak paranoidni myslenka,coz takhle nejaky poskozeny kablik ke spinaci asr ???ale tomu zase neodpovida chyba z vagu...

No nad poskozenyma kablikama uz premejslim dele... Uz jsi druhej, co rika, ze by to mohl bejt poskozenej kablik ke spinaci - proc si to myslite? Prece to je jen spinac, ne? Dava impulz, takze kdyby byl poskozenej, tak ten impulz proste neprijde, pripadne by chodil nahodile (kdyby se to nekde zkratovalo) a pak by se ASR zapinalo/vypinalo, nebo ne? VAG nejdriv psal CHYBNY SIGNAL ZATIZENI MOTORU OD ALTERNATORU, po vymene alternatoru pise CHYBNY SIGNAL ZATIZENI OD RJ MOTORU, takze bych mozna na ten VAG az tak nekoukal :) Ono to asi taky uplne nepocita se vsim... Kdyz uz jsme u toho, tusi nekdo, odkud vede ten kabel ke spinaci na palubce? Ze bych ho znovu natahl... Auto jsem mel bourany na PP roh, cca od chadice ke stredu kola, takze teoreticky v tech mistech by neco s kabelazi mohlo byt (kabelaz k RJ ABS, pripadne pak k cidlu na PP kole) Tak nevim, kterym kabelem mam zacit s vymenou... :) zkousel bych to asi tahat nekudy okolo a "premostit" soucasny vedeni a az najdu to spravny (snad), tak pak to rozkuchat a dat novy vodice do puvodnich svazku...

no koukam ze RSa se nejak pomalu zacinaj rozpadavat.Posledni dobou nejak moc problemu

lada: Jezis, to nemuzes myslet vazne tohleto... To je fakt prispevek, za kterej bych ti dal korunu :doh

Noiser mel fabku bouranou, to tady vi kazdy, kdo cte... A radi se tu jak odstranit posledni problem.. A ty napises, ze se RSka serou... :doh:doh:doh Boooooozzzzeeee...

  • Autor

Tak ja sem vlitnu v nadeji, ze nekdo dostal napad a zjistim, ze se FRS zacinaji rozpadavat - sakra - jdu to prodat - necham ji pod 200.000,-

:D

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.