Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravim vseci,

potreboval bych nejak vypnout pipani nezapnuteho pasu jak na to?

Nekde jsem cetl, ze pres kodovani se vypne jen kontrolka na displeji ale pipa to stale :-( Takze nejak rozpojit konektor?

Kdyby mi nekdo hodil navod byl bych moc vdecny.

PS: nepripoutany lidi bych pokutoval co to jde a ja osobne se poutam, ale chce to po me tchan a ten se nepripouta a nepripouta tak bych to potreboval nejak poresit :-) diky

Vloženo

To pípání tam není jen tak pro nic za nic. Je tam právě pro takové lidi, jako je tvůj tchán. Je to povinnost se poutat a pokud je to tvému tchánovi obtížné, tak ať poslouchá celou cestu pípání. Nechápu takové lidi !!!

Vloženo

Já jsem také rád za to,že tam je-v předchozích autech jsem se moc nepoutal,tady jsem se tak nějak automaticky naučil a ani mi to nepřijde.......

Přeci jen dostat pytlem do hlavy bez připoutání nebude žádná paráda a to v lepším případě.

Vůbec nejlepši jsou frajeři,kteří mi tvrdí,že se nepasají hlavně proto,že se zapřou rukama o volant........... :)

Vloženo

Já nenastartuju, dokud není celá posádka připoutaná. Jednou jsme takhle stáli docela dlouho, nálada na bodu mrazu a to ticho, které mezi námi panovalo :smich: Už si ani nepamatuju, jak to dopadlo.

Jinak to pípání se po několika minutách vypne samo a pak zůstává blikat (nebo svítit) jenom ta kontrolka.

Vloženo

Zkuste si vy vsichni obhajovaci toho rvani predstavit napr. situaci, ze potrebujete jet relativne pomalu a kazdou chvili kvuli necemu vystoupit - napr. nekde na dedine kde projedou 2 auta za den nebo na miste uplne mimo verejnou komunikaci.

Nejvetsi bomba je to, ze kdyz uz to zacne rvat, tak nepomuze zastavit, otevrit dvere a vystoupit, ale musite zapnout pas nebo vypnout motor, coz neni vzdy uplne zadouci.

Takze vy si delejte v aute co chcete, ale nechapu co vas nuti psat do vlakna o vypnuti zvukove signalizace kdyz dotaz znel jasne - jak to vypnout - a vy to nevite

Vloženo

Pokud bych cestoval sám a musel bych co pár metrů vystoupit, tak si zapnu sousední pás do mé patice a je klid. Ostatně, ať si dělá každý co chce, je to jeho věc a jeho peníze.

Vloženo (editace)

takze bude tenhle postup sedet i na Yetiho ?

Kódování: 17-Přístrojová deska, kódování-07 od zobrazeného kódu např 0007101 odečíst od čtvrté pozice dvojku, takže výsledný kód bude např. 0005101 ?

Editováno: , autor: Luďa
necituj předchozí příspěvky
Vloženo

Nebo ať si koupí na vrakáči starej pás, nebo jen ten potřebný konec a ten tam zapíchne. Myslím že jakýkoliv koncern VW by měl stačit. Je to každého věc, hlavně ať mi neskáče skrz čelní sklo do cesty, dnes jsem to umyl :p

Vloženo

Sousední pás do mé patice, tak to dělám já dnes snad si udělám tu náhradní koncovku pásu. V 90% jedu z práce v době, kdy už je vše pozavírané, takže brána z haly, označení odchodu z práce, brána podniku. Všude zastavit před, otevřít ( případně odemknout), popojet a zavřít ( případně zamknout) Nastupuji a vystupuji několikrát, přesun max na dvojku, vzdálenosti 50 až 200m. To se mám stále poutat? Dělám to až za poslední bránou. Kdyby tak šlo na to pípání dát nějaké zpoždění, případně aby fungovalo od vyšší rychlosti než je 20km/hod. Úplně vyřadit bych ho ale nechtěl a když, tak jen pípání, né kontrolku.

Vloženo

A je to.

Udělal jsem si z pertinaxu druhou koncovku pásu, jen si jí budu muset uvázat na provázek. Po prvním zmáčknutím aretačního tlačítka mi vystřelila a já jí musel hledat.

Vloženo (editace)

Abych nekecal, šel jsem to vyzkoušet a očekávané je pravdou, Pokud dám pás zepředu sedadla a nebo z druhé strany, je pro mě problematické se pak připoutat. Pro někoho o třicet let mladšího to ale může být hračka.

Editováno: , autor: Luďa
necituj předchozí příspěvky
Vloženo

Tak ja tehle cele debate tak trochu nerozumim. Me osobne tento bezpectnosni system proste naucil se pasat a plne jeho funkci uznavam a akceptuji.V predchozim aute jsem mel jen kontrolku nezapnutych pasu a jezdil sem pripoutany,u prvniho lepsiho sluzebaku tam byla i akusticka signalizace a ta osoby hazardujici se svym zdravim nauci za cenu klidu v prvnich minutach jizdy se poutat a 'tak je to spravne, tak to ma byt' tak se poutejte i na par metru nebo se dozvime o vasich zlomenybh vazech a to cist teda nechci.

Vloženo
Pokud dám pás zepředu sedadla a nebo z druhé strany, je pro mě problematické se pak připoutat. Pro někoho o třicet let mladšího to ale může být hračka.

To ho vycvakneš nasedneš a připoutáš se. Není nic znazšího.

Vloženo

Tak ja tehle cele debate tak trochu nerozumim. Me osobne tento bezpectnosni system proste naucil se pasat a plne jeho funkci uznavam a akceptuji.V predchozim aute jsem mel jen kontrolku nezapnutych pasu a jezdil sem pripoutany,u prvniho lepsiho sluzebaku tam byla i akusticka signalizace a ta osoby hazardujici se svym zdravim nauci za cenu klidu v prvnich minutach jizdy se poutat a 'tak je to spravne, tak to ma byt' tak se poutejte i na par metru nebo se dozvime o vasich zlomenybh vazech a to cist teda nechci.

V podstatě máš pravdu. Tulák mě do jisté míry vychovává, u předešlých mých aut byla max. kontrolka nezapnutých pásů a já na to většinou při jízdách ve městě hřešil. Nyní se poutám, protože mě to donutí, ale při popojíždění od brány k bráně, doma z garáže ven, kdy mě předběhne i můj pes, mě nedonutí se poutat ani Tulák.

Vloženo

Až si zlámou vaz tak už ti sem nenapíšou ale budou tě maximálně strašit ze spaní! :smich:

Milý kolego mě tedy strašit nebudou, já viděl následky poměrně banální havárie bez pásů a to mi tedy stačí a navíc pokud sem napsal "tak se poutejte i na par metru nebo se dozvime o vasich zlomenych vazech a to cist teda nechci" ještě neznamená, že očekávám, že by mi někdo z postižených dával vědět jak to dopadlo.

Zpět k původnímu dotazu : Samosebou to vypnout jde, u OI FC jsem to viděl jak se to vypíná, pod sedačkou se rozpojí jedna svorka kabelů a pak je tento bezpečnostní systém vyřazen, u Yetiho jsou sedačky jiné + ošetření přes VAS, ale svorka kabelů musí být kousek jinde, ale rozhodně nedoporučuji to odblokovat a riskovat, náhražka v podobě zapnutého pásu "naprázdno" a pod. není v žádném případě dobrá a to si teda nechci hrát na moralistu, každý jednou "narazí" a pak je to o ......................

Vloženo

Je fakt, že by to mohlo pípat třeba až od 5-10 km/h. Když s autem s touhle vychytávkou vyjíždím po cestě k bráně taky se nepoutám a už to křičí. Což je na prd, když po ujetí 20 metrů vystupuju a měl bych pás rozepínat. Jinak na silnici se poutám i na 10 metrů. Radši.

Vloženo

Limit na sepnití "pípání" je vyšší rychlost než 5 km/h a to bych pochopil, že k zavřené bráně rychleji nepojedu pokud mi doma nehoří dům plamenem :p

Není to náhodou 20km/hod?

Vloženo (editace)

A možná, že máš pravdu, asi to je nad dvacet, tak se omlouvám za mylné info, ale tím pádem od brány k závoře lze dojet snáz bez nějakých náhradních řešení ;)

Editováno: , autor: Luďa
necituj předchozí příspěvky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...