Přejít na obsah

Artigas

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1 505
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    21

2 Sledující

O uživateli Artigas

  • Narozeniny 21.4.1960

Návštěvy profilu

3 836 zobrazení profilu

Oznámení Artigas

Nováček

Nováček (1/14)

187

Popularita

  1. Artigas

    Škoda KAROQ

    Když už reaguješ na můj příspěvek, mohl by sis ho příště přečíst celý. Cenu určuje poptávka - něco podobného jsem napsal také. Rok 2010 - objel jsem na kole polovinu kraje a dostal se na cenu 420 000Kč. Dodání auta leden 2011. Inflace - ano, nějaká tu určitě je. Lepší výbava - ano je lepší a také jsem napsal, že stále přemýšlím jestli Karoqa nekoupit i za tu cenu která nyní v mé konfiguraci je cca 610 000Kč, ale stále tu vidím ten cenový rozdíl a stále přemýšlím, jestli ty peníze dát.
  2. Artigas

    Škoda KAROQ

    Srovnávat Yetiho s Karoqem nechci, protože to nedokáži, jsou to jiná auta. Já jen chci za Yetiho plnohodnotného nástupce a škodovka, které fandím celý život, mi nabízí auto, které je výrazně dražší. O levnější verzi se slabším motorem neuvažuji ani náhodou.
  3. Artigas

    Škoda KAROQ

    V zásadě s tebou souhlasím, jen ty počty... Yeti 1.4 Ambition mě po slevě vyšla na 420 000Kč ( nebyla to předváděčka ani skladový auto ). Nyní bych bral 1.5/110 + led světla. Nejlepší nabídka s dodáním někdy v listopadu je 579 000Kč. Ano, spousta lidí je ochotna to zaplatit, proto ta čekací doba, proto žádná větší sleva. I já stále přemýšlím, jestli si jít Karoqa koupit. Mám nějaké možnosti, ale za plnou cenu, bez slevy. Mám ale také zajímavou nabídku od jiné značky a hodně, hodně o ní přemýšlím.
  4. Artigas

    Škoda KAROQ

    Milý hochu, asi jsem starý a blbý, ale já se nějak dopočítat nemohu. Karoqa bych si docela rád koupil, jen mi dělá problém, že ačkoliv do auta chci jen to, na co jsem zvyklý ze svého Yetiho, tak můj prodejce mi vnucuje cenu, která je po slevě stále o 159 000Kč někde jinde…Tak já nevím… Ano, budu mít místo 1,4/92 motor 1.5/110, ale jinak co? Jen drobnosti o které ani nestojím….
  5. V Pzni u Šmuclera a auto Nedvěd.Zaloha 10% s ceny vozu.Ja to bral u auto Kápl Malé Nepodřice u Písku.Tam to bylo o 14 tisíc víc něž u těch dvou, ale prodejce zase využívá moje služby a tento pátek si jedu pro předváděčku na celý víkend zdarma.

  6. Ahoj, 

    našiel som tu na fore odkaz o teba na návod ako zloži zadný nárazník na Yetiho. 

     

    Nedalo by sa ti mi ho poslať. Veľmi by mi to pomohlo.

     

    Dakujem za tvoj čas. 

     

    podkonican@gmail.com 

  7. Také jsem skončil po přezutí u souseda v autodílně. Jel si auto projet a konstatoval, že je opravdu hlučné. Na zvedáku kontrola ložisek a vše v pořádku, nakonec konstatování, že to dělají pneu……
  8. Artigas

    Škoda Kodiaq

    ....navíc se ten nárazník směje jako by byl zfetovaný.... Denis, jsi první, kdo mě dnes rozesmál.
  9. Artigas

    Škoda Kodiaq

    Nedávno jsem VisionS moc nepochválil, ale manželka na mě vytáhla kalkulačku a při současné ceně benzínu u Macro Olomouc 24.90Kč, spotřebě hybridu 1.9l/100km by mě vyšel km na 0,4731Kč a cesta do Prahy za dcerou by mě a manželku stála 118.275Kč, to je pro jednoho asi 60Kč…. No nekup to.
  10. Artigas

    Škoda Kodiaq

    Jelikož nástupce Yetiho hned tak asi nebude, koukám i po něčem jiném a Kodiaq byl tak trošku v oblasti zájmu, ale poslední zveřejněné fotky… Chtěl bych to auto vidět v reálu, ale podle fotek – zadní část lehce odpudivá a předek lehce hrozný… To už se mi daleko více líbí Seat Ateca. Všechny moje předešlé auta byly Škoda, možná nadešel čas pro změnu.
  11. Artigas

    Chiptuning

    Pawouk, slyšel jsem něco o tom, že některé motory mají už od výrobce daleko větší výkon než je tabulkový. Jenže pokud by můj Tulák nyní měl 100kW, tak jeden úpravce, nabízející 96kW a 230Nm, by hodinu mohl dělat, že něco dělá, pak dát auto na válce a říci: máte tam 100kW a natáhnout ruku pro peníze……. Pak se ovšem nedivím, že většina nabízí měření výkonu až po úpravě.
  12. Artigas

    Chiptuning

    Pawouk - mám k tobě prosbu - co je jiné v jednotlivých variantách 90/92/103/110/132kW, tedy až na ten kompresor u varianty 132kW? ( doufám, že jsem ty výkonové variace moc nepomotal ) Blíží se moje narozeniny a já stále nevím, jaký dárek si nadělím. Moc mě svrbí prsty, lehce mě mrazí v zádech, bolí mě chodidla, mám průjem… to vše nasvědčuje tomu, že mě zase chytá touha po něčem šíleném a jelikož je mi moc let na to, aby v tom byla ženská, tak už zbývá jen auto… Jen bych nerad Tulákovi zvýšením výkonu ublížil.
  13. Já bych to s tím rezavěním tak nedramatizoval, já například nemám nikde nic.
  14. Artigas

    Chiptuning

    Choceňák – stále mě nic na 100% nepřesvědčilo jít do chiptuningu Yetiho, netvrdím ale, že o tom občas neuvažuji. Výkon motoru 1.4TSI mě v 99% stačí, ale občas se mi stane, že nějakého koníka navíc bych přivítal. Strogas – 122kW!!! Nic proti gustu, ale není tohle už trošku moc? Nejčastější nabídky na úpravu motoru 1.4TSI jsou někde kolem 105kW.
  15. Po mé zkušenosti, kdy jsem hledal jak zámek rozebrat, jak opravit, jak opět složit a ke všemu nevím, jak dlouho bude fungovat, tak dnes, pokud ten zámek opravdu stojí cca 650Kč, bych ho šel koupit a rovnou ho vyměnil. Po mě však servis v Ol chtěl, bez mála, částku o řád vyšší.
×
×
  • Vytvořit nový...