Publikováno Březen 6, 201114 r Ahoj, mam trochu hloupy dotaz: pri usednuti do vozu se mi spolecne s dcerou podarilo pomackat ruznym zpusobem tlacitka na klicku (centralni zamykani) a vysledek je, ze auto nejde nastartovat (starter normalne "toci", ale motor nechytne) . Neni nejaka kombinace dlouhych/kratkych stisku (napr kdyz je klicek v zapalovani..) ktera aktivuje/deaktivuje imobiliser? Diky za radu (nechce se mi odtahovat auto hned do servisu, kdyz to mozna je jen nejaka blbost...) D.
Březen 6, 201114 r Po pomačkáni by nemuselo jít odemykat dálkou, ale nastartovat by šlo. Nevypadl, nebo nezničili jste čip, který je v klíčku? Upraveno Březen 6, 201114 r od Albert
Březen 6, 201114 r Autor Hm, no nevim, jestli jsem cip neznicil, ale jak to myslite "nevypadl"? jakoze nevypadl z toho klicku? No z toho nic nevypadlo, moc si neumim predstavit ze by vypadl... (Jsou to takove ty starsi klicky typu "vajicko", ne ty "vystrelovaci" )... Ale vim, ze kdyz si v aute "zamknu" central, a sedim v nem, tak nastartovat taky nejde (imobiliser neco nekde odpoji a motor pak nechytne). musim "odemknout" a pak se nastartuje. Ale tenhle postup jsem zkusil a nepomohl, jako bych nejak "natvrdo" aktivoval ten imobiliser a nevim jak ho zas vypnout Upraveno Březen 6, 201114 r od Luďa necituj předchozí příspěvky
Březen 6, 201114 r Ahoj, mam trochu hloupy dotaz: pri usednuti do vozu se mi spolecne s dcerou podarilo pomackat ruznym zpusobem tlacitka na klicku (centralni zamykani) a vysledek je, ze auto nejde nastartovat (starter normalne "toci", ale motor nechytne) . Neni nejaka kombinace dlouhych/kratkych stisku (napr kdyz je klicek v zapalovani..) ktera aktivuje/deaktivuje imobiliser? Diky za radu (nechce se mi odtahovat auto hned do servisu, kdyz to mozna je jen nejaka blbost...) D. ZAKLAD JE NAPISAT UDAJE O AUTE, motor,km, Kontrolka immobilizeru blika??? Auticko s klucom na pristrojovej doske.
Březen 6, 201114 r Autor Kontrolka imobilizeru se na chvili rozsviti a pak zhasne (myslim ze to je bezne chovani). Jinak auto je skoda octavia kombi r.v. 2001, 1.9TDi, 81kw (a druhy klicek bohuzel nemam...) Upraveno Březen 20, 201114 r od Wojnar Necituj poslední příspěvek.
Leden 19, 20232 r Pokud je jakékoliv podezření na komunikaci transpondér (neboli čip) klíče versus imobilizér vozidla, lze si to ověřit následovně: 1) Motor se po nastartování rozběhne a zhruba po 1-2 sekundách se zastaví. Pokud vůbec nenastartuje, je problém jinde. Pokud vypne později (zejména za jízdy), je problém jinde. 2) Trvale bliká kontrolka imobilizéru. 3) Závadu tohoto typu potvrdí diagnostika. Jestliže jsou k dispozici 2 klíče, oba předtím startovaly a náhle oba přestaly, je téměř s jistotou problém na straně vozidla - čtecí cívka, kabel od ní, elektronika imobilizéru na konci tohoto kabelu). Pokud je jen jeden, může být problém i s klíčem. Je dobré navštívit servis, kde mají tester na transpondéry a nechat ověřit, zda odpovídá na signál. Pokud ne, je transpondér v klíči poškozen. Mimochodem transpondér v klíčích ŠKODA do roku 2008 včetně je součástka izolovaná od elektroniky dálkového ovládání. Žádným mačkáním tlačítek ani vybitím baterie klíče se jeho funkčnost neovlivní.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.