Přejít na obsah

imobiliser


kenyjc

Doporučené příspěvky

Ahoj,

mam trochu hloupy dotaz: pri usednuti do vozu se mi spolecne s dcerou podarilo pomackat ruznym zpusobem tlacitka na klicku (centralni zamykani) a vysledek je, ze auto nejde nastartovat (starter normalne "toci", ale motor nechytne) . Neni nejaka kombinace dlouhych/kratkych stisku (napr kdyz je klicek v zapalovani..) ktera aktivuje/deaktivuje imobiliser?

Diky za radu (nechce se mi odtahovat auto hned do servisu, kdyz to mozna je jen nejaka blbost...)

:)

D.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm, no nevim, jestli jsem cip neznicil, ale jak to myslite "nevypadl"? jakoze nevypadl z toho klicku? No z toho nic nevypadlo, moc si neumim predstavit ze by vypadl... (Jsou to takove ty starsi klicky typu "vajicko", ne ty "vystrelovaci" )...

Ale vim, ze kdyz si v aute "zamknu" central, a sedim v nem, tak nastartovat taky nejde (imobiliser neco nekde odpoji a motor pak nechytne). musim "odemknout" a pak se nastartuje.

Ale tenhle postup jsem zkusil a nepomohl, jako bych nejak "natvrdo" aktivoval ten imobiliser a nevim jak ho zas vypnout :)

Editováno: , autor: Luďa
necituj předchozí příspěvky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

mam trochu hloupy dotaz: pri usednuti do vozu se mi spolecne s dcerou podarilo pomackat ruznym zpusobem tlacitka na klicku (centralni zamykani) a vysledek je, ze auto nejde nastartovat (starter normalne "toci", ale motor nechytne) . Neni nejaka kombinace dlouhych/kratkych stisku (napr kdyz je klicek v zapalovani..) ktera aktivuje/deaktivuje imobiliser?

Diky za radu (nechce se mi odtahovat auto hned do servisu, kdyz to mozna je jen nejaka blbost...)

:)

D.

ZAKLAD JE NAPISAT UDAJE O AUTE,:palec2: motor,km,:)

Kontrolka immobilizeru blika??? Auticko s klucom na pristrojovej doske.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kontrolka imobilizeru se na chvili rozsviti a pak zhasne (myslim ze to je bezne chovani).

Jinak auto je skoda octavia kombi r.v. 2001, 1.9TDi, 81kw

(a druhy klicek bohuzel nemam...)

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 11 let později...

Pokud je jakékoliv podezření na komunikaci transpondér (neboli čip) klíče versus imobilizér vozidla, lze si to ověřit následovně:

1) Motor se po nastartování rozběhne a zhruba po 1-2 sekundách se zastaví. Pokud vůbec nenastartuje, je problém jinde. Pokud vypne později (zejména za jízdy), je problém jinde.

2) Trvale bliká kontrolka imobilizéru.

3) Závadu tohoto typu potvrdí diagnostika.

Jestliže jsou k dispozici 2 klíče, oba předtím startovaly a náhle oba přestaly, je téměř s jistotou problém na straně vozidla - čtecí cívka, kabel od ní, elektronika imobilizéru na konci tohoto kabelu). Pokud je jen jeden, může být problém i s klíčem. Je dobré navštívit servis, kde mají tester na transpondéry a nechat ověřit, zda odpovídá na signál. Pokud ne, je transpondér v klíči poškozen.

Mimochodem transpondér v klíčích ŠKODA do roku 2008 včetně je součástka izolovaná od elektroniky dálkového ovládání. Žádným mačkáním tlačítek ani vybitím baterie klíče se jeho funkčnost neovlivní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...