kenyjc Vloženo 6. Březen 2011 Sdílet Vloženo 6. Březen 2011 Ahoj, mam trochu hloupy dotaz: pri usednuti do vozu se mi spolecne s dcerou podarilo pomackat ruznym zpusobem tlacitka na klicku (centralni zamykani) a vysledek je, ze auto nejde nastartovat (starter normalne "toci", ale motor nechytne) . Neni nejaka kombinace dlouhych/kratkych stisku (napr kdyz je klicek v zapalovani..) ktera aktivuje/deaktivuje imobiliser? Diky za radu (nechce se mi odtahovat auto hned do servisu, kdyz to mozna je jen nejaka blbost...) D. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 6. Březen 2011 Sdílet Vloženo 6. Březen 2011 (editace) Po pomačkáni by nemuselo jít odemykat dálkou, ale nastartovat by šlo. Nevypadl, nebo nezničili jste čip, který je v klíčku? Editováno: 6. Březen 2011, autor: Albert Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kenyjc Vloženo 6. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2011 (editace) Hm, no nevim, jestli jsem cip neznicil, ale jak to myslite "nevypadl"? jakoze nevypadl z toho klicku? No z toho nic nevypadlo, moc si neumim predstavit ze by vypadl... (Jsou to takove ty starsi klicky typu "vajicko", ne ty "vystrelovaci" )... Ale vim, ze kdyz si v aute "zamknu" central, a sedim v nem, tak nastartovat taky nejde (imobiliser neco nekde odpoji a motor pak nechytne). musim "odemknout" a pak se nastartuje. Ale tenhle postup jsem zkusil a nepomohl, jako bych nejak "natvrdo" aktivoval ten imobiliser a nevim jak ho zas vypnout Editováno: 6. Březen 2011, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 6. Březen 2011 Sdílet Vloženo 6. Březen 2011 S druhým klíčkem ti de nastartovat nebo je taky "mrtvej"? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 6. Březen 2011 Sdílet Vloženo 6. Březen 2011 Ahoj, mam trochu hloupy dotaz: pri usednuti do vozu se mi spolecne s dcerou podarilo pomackat ruznym zpusobem tlacitka na klicku (centralni zamykani) a vysledek je, ze auto nejde nastartovat (starter normalne "toci", ale motor nechytne) . Neni nejaka kombinace dlouhych/kratkych stisku (napr kdyz je klicek v zapalovani..) ktera aktivuje/deaktivuje imobiliser? Diky za radu (nechce se mi odtahovat auto hned do servisu, kdyz to mozna je jen nejaka blbost...) D. ZAKLAD JE NAPISAT UDAJE O AUTE, motor,km, Kontrolka immobilizeru blika??? Auticko s klucom na pristrojovej doske. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kenyjc Vloženo 6. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 6. Březen 2011 (editace) Kontrolka imobilizeru se na chvili rozsviti a pak zhasne (myslim ze to je bezne chovani). Jinak auto je skoda octavia kombi r.v. 2001, 1.9TDi, 81kw (a druhy klicek bohuzel nemam...) Editováno: 20. Březen 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 6. Březen 2011 Sdílet Vloženo 6. Březen 2011 Tak to nebude tím klíčkem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Walda RS Vloženo 20. Březen 2011 Sdílet Vloženo 20. Březen 2011 taky si myslím, že klíčkem to nebude... napíchnout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirsont Vloženo 19. leden 2023 Sdílet Vloženo 19. leden 2023 Pokud je jakékoliv podezření na komunikaci transpondér (neboli čip) klíče versus imobilizér vozidla, lze si to ověřit následovně: 1) Motor se po nastartování rozběhne a zhruba po 1-2 sekundách se zastaví. Pokud vůbec nenastartuje, je problém jinde. Pokud vypne později (zejména za jízdy), je problém jinde. 2) Trvale bliká kontrolka imobilizéru. 3) Závadu tohoto typu potvrdí diagnostika. Jestliže jsou k dispozici 2 klíče, oba předtím startovaly a náhle oba přestaly, je téměř s jistotou problém na straně vozidla - čtecí cívka, kabel od ní, elektronika imobilizéru na konci tohoto kabelu). Pokud je jen jeden, může být problém i s klíčem. Je dobré navštívit servis, kde mají tester na transpondéry a nechat ověřit, zda odpovídá na signál. Pokud ne, je transpondér v klíči poškozen. Mimochodem transpondér v klíčích ŠKODA do roku 2008 včetně je součástka izolovaná od elektroniky dálkového ovládání. Žádným mačkáním tlačítek ani vybitím baterie klíče se jeho funkčnost neovlivní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.