Ojka Vloženo 7. Březen 2011 Sdílet Vloženo 7. Březen 2011 Zdravím, potřeboval bych poradit s následujícím problémem: Motor musí strašně dlouho točit starterem než chytne a potom asi po 2 až 4 km začne škubat a sám chcípne i v kvaltu. Když jsou mrazy, tak sice dlouho startuju, ale zase mi to pak už po cestě nechcípne. Jinak týpek v servisu řikal, že vynechává třetí válec, což sem poznal i škubáním auta při volnoběhu. Mám pocit ,jak kdyby se zavzdušňoval, ale palivový filtr nový i s těsněním, kontolovali mi i podávací čerpadlo a to taky ok. Prosím o radu nebo infotmaci, třeba jste už někdo řešil podobný problém. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvachabl Vloženo 7. Březen 2011 Sdílet Vloženo 7. Březen 2011 nedals tam nějakej sajrajt naftu?? třeba se mohly ucpat kanály podávání nafty v hlavě.. jinak, provně celou palivovku pročistit a pak teprve laborovat na vstřkách, eventuelně se podívat na časování, jestli nejsou hejbly rozvody Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 8. Březen 2011 Sdílet Vloženo 8. Březen 2011 (editace) pokud máš (nebo někdo kolem) vag, tak to napíchni, pro jistotu můžeš kouknout v měřených hodnotách při volnoběhu na kanál 4, pole 4 kde je synchronizace vačky vůči klice. ideál je 0, pokud to bude +/- 0,5st. tak je to ještě ok. spíš si ale myslím, že problém bude v gumkách na vstřikovačích. pokud má auto už něco najeto, asi bych to rovnou vyměnil (ma všechny 4 vstřiky). pokud chceš ověřit vstřiky, tak zjisti ten špatný válec a prohoď vstřiky z jiného válce. jinak jaké máš hodnoty v kanálu 13? Editováno: 8. Březen 2011, autor: boobika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ojka Vloženo 9. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 9. Březen 2011 pokud máš (nebo někdo kolem) vag, tak to napíchni, pro jistotu můžeš kouknout v měřených hodnotách při volnoběhu na kanál 4, pole 4 kde je synchronizace vačky vůči klice. ideál je 0, pokud to bude +/- 0,5st. tak je to ještě ok. spíš si ale myslím, že problém bude v gumkách na vstřikovačích. pokud má auto už něco najeto, asi bych to rovnou vyměnil (ma všechny 4 vstřiky). pokud chceš ověřit vstřiky, tak zjisti ten špatný válec a prohoď vstřiky z jiného válce. jinak jaké máš hodnoty v kanálu 13? Tak si měl pravdu, dneska mi to napíchli a zjistili špatný tlaky na dvou tryskách, prý nutná výměna nebo vyčištění, takže budu měnit radši všechny čtyři jak říkáš... Díky za info.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 9. Březen 2011 Sdílet Vloženo 9. Březen 2011 tlak na trysce přes kabel nezměříš. ještě než začneš měnit všechny 4 vstřiky, což ti udělá cca. 15t za nové, zkus prohodit ty 2 špatné za zbylé 2 dobré a znovu kouknout do měř. hodnot. a nebo vstřiky vytáhnout a odnést na vyzkoušení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hans_RS Vloženo 26. Březen 2011 Sdílet Vloženo 26. Březen 2011 presne, jeste bych s tim laboroval chvili nez utratit zbytecnych 15tis, pak ti reknou zas tamhle to a tamhle to a zase to nebude ono a 30tis v prdeli ...to znam , nejvic u orig. servisu skoda, kde nemaji cas na zjistovani prkotiny a vymeni ti radsi celej motor nez s tim ztracet cas, pokud nejsi firma a jsi clovek jako kazdej jinej, tak bych si s tim pohral nez vyhodit plno penez nekam, co neni vubec spatny :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.