Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím,

potřeboval bych poradit s následujícím problémem:

Motor musí strašně dlouho točit starterem než chytne a potom asi po 2 až 4 km začne škubat a sám chcípne i v kvaltu. Když jsou mrazy, tak sice dlouho startuju, ale zase mi to pak už po cestě nechcípne. Jinak týpek v servisu řikal, že vynechává třetí válec, což sem poznal i škubáním auta při volnoběhu. Mám pocit ,jak kdyby se zavzdušňoval, ale palivový filtr nový i s těsněním, kontolovali mi i podávací čerpadlo a to taky ok.

Prosím o radu nebo infotmaci, třeba jste už někdo řešil podobný problém.

Děkuji

Vloženo

nedals tam nějakej sajrajt naftu?? třeba se mohly ucpat kanály podávání nafty v hlavě.. jinak, provně celou palivovku pročistit a pak teprve laborovat na vstřkách, eventuelně se podívat na časování, jestli nejsou hejbly rozvody

Vloženo (editace)

pokud máš (nebo někdo kolem) vag, tak to napíchni, pro jistotu můžeš kouknout v měřených hodnotách při volnoběhu na kanál 4, pole 4 kde je synchronizace vačky vůči klice. ideál je 0, pokud to bude +/- 0,5st. tak je to ještě ok. spíš si ale myslím, že problém bude v gumkách na vstřikovačích. pokud má auto už něco najeto, asi bych to rovnou vyměnil (ma všechny 4 vstřiky). pokud chceš ověřit vstřiky, tak zjisti ten špatný válec a prohoď vstřiky z jiného válce.

jinak jaké máš hodnoty v kanálu 13?

Editováno: , autor: boobika
Vloženo

pokud máš (nebo někdo kolem) vag, tak to napíchni, pro jistotu můžeš kouknout v měřených hodnotách při volnoběhu na kanál 4, pole 4 kde je synchronizace vačky vůči klice. ideál je 0, pokud to bude +/- 0,5st. tak je to ještě ok. spíš si ale myslím, že problém bude v gumkách na vstřikovačích. pokud má auto už něco najeto, asi bych to rovnou vyměnil (ma všechny 4 vstřiky). pokud chceš ověřit vstřiky, tak zjisti ten špatný válec a prohoď vstřiky z jiného válce.

jinak jaké máš hodnoty v kanálu 13?

Tak si měl pravdu, dneska mi to napíchli a zjistili špatný tlaky na dvou tryskách, prý nutná výměna nebo vyčištění, takže budu měnit radši všechny čtyři jak říkáš...

Díky za info....

Vloženo

tlak na trysce přes kabel nezměříš. ještě než začneš měnit všechny 4 vstřiky, což ti udělá cca. 15t za nové, zkus prohodit ty 2 špatné za zbylé 2 dobré a znovu kouknout do měř. hodnot. a nebo vstřiky vytáhnout a odnést na vyzkoušení.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

presne, jeste bych s tim laboroval chvili nez utratit zbytecnych 15tis, pak ti reknou zas tamhle to a tamhle to a zase to nebude ono a 30tis v prdeli ...to znam , nejvic u orig. servisu skoda, kde nemaji cas na zjistovani prkotiny a vymeni ti radsi celej motor nez s tim ztracet cas, pokud nejsi firma a jsi clovek jako kazdej jinej, tak bych si s tim pohral nez vyhodit plno penez nekam, co neni vubec spatny :/

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...