David RS Vloženo 12. Březen 2011 Sdílet Vloženo 12. Březen 2011 Ahoj všichni chtěl jsem se zeptat,dnes jsem si koupil octavii RS 1.8 T 20V 132 KW a když jsem si jí vezl domů tak po 100 km začala svítit kontrolak mazání červeně a pak zničeho nic začali klepat ventily,tak sem dolil olej,auto jelo normálně do té doby než jsem přesáhl 150km/h,pak znovu ta samá závada,nevíte prosím čím by to mohlo být??????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 12. Březen 2011 Sdílet Vloženo 12. Březen 2011 To seš střelec je s autem 150 při konrolce mazání. Buď ti to neskutečně baští olej - přijde na to kde, nebo může být ucpaný sítko v olejový vaně a nestačí to mazat, nebo čerpadlo...Těžko soudit. Na benzíny moc nejsem, tak snad ti někdo řekne víc Hulí to nějak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David RS Vloženo 12. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 12. Březen 2011 No ja jsem stim letel kdyz to nedelalo pak to zase zacalo delat,a nehulí to prave ze vubec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 12. Březen 2011 Sdílet Vloženo 12. Březen 2011 Co to votoč a valit z5 k tomu kdo ti ho prodal na reklamaci?? Kde co a proč tě nemusí trápit a za vrácený prachy si koupíš něco lepšího. Když se to stalo po druhý volej tam byl nebo chyběl?? Pokud chyběl tak se prvně se podivej, jestli ti někde neteče (volnej filtr...) a nemáš vod toho zamaštěnej motor. Pokud ne, tak ho to asi žere. Tak se mrknout do hadic k turbu a hledat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David RS Vloženo 12. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 12. Březen 2011 No olej nikde po motoru neni,motor je jak novej,taky jsem premylsel ze jim to pujdu dat na reklamaci,ale trapi me to a este to nejde nastartovat z niceho nic,olej sem tam doleval aby to nesvitilo a ikdyz je tam max tak to sviti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 13. Březen 2011 Sdílet Vloženo 13. Březen 2011 Tak v tom případě ti asi čerpadlo nedává doststečnej tlak. Vanu dolů a podivat se na sací koš a čerpadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 13. Březen 2011 Sdílet Vloženo 13. Březen 2011 Bolest 1.8-ček, přesně jak píše Luďa. Jen aby už nebylo pozdě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sejra Vloženo 17. Březen 2011 Sdílet Vloženo 17. Březen 2011 Taky jsem řešil nadměrné klepání ventilů....po sundání víka jsem se nestačil divit, co tam bylo...vačka a všechny hydroštely K.O. Je fakt, že mne kontrolka nesvítila, jen to nadměrně klepalo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
indet Vloženo 26. Březen 2011 Sdílet Vloženo 26. Březen 2011 Tak v tom případě ti asi čerpadlo nedává doststečnej tlak. Vanu dolů a podivat se na sací koš a čerpadlo. Brácha měl to samé na SI 1,8T. V servisu jim při výměně oleje říkal je potřeba sundat vanu a očistit koš, chlapi mu odpověděli jo jo a vykašlali se na to. Ujel par tisíc Km a podobný problem svití kontrolka mazání a klepou ventily. Tak jel je do servisu seřvat a přinutil je udělat novou vyměnu oleje se sundáním vany a očištěním koše. Od té doby klid, naštěstí s tím "nemazáním" jel jen cca 3km. Jak je zminěno výše je to znamá bolistka 1,8T, ale když se dělá při výměně oleje co se má nemusí se projevit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.