Přejít na obsah

asi spojka :-( poraďte


machinho

Doporučené příspěvky

Krásný den všem,

potřebuju poradit, mám octavii II 1.9.TDI r.v 2006 motor BXE. K problému když se motor trošičku zahřeje převodovka protočí atd. tak při jízdě např po kruhovém objezdě jedu třeba na dvojku když dám nohu z plynu auto začne brzdit motorem a když najednou sešlápnu pedál plynu jakoby od převodovky se ozve takový divný zvuk jakoby štěkl pes nebo něco kovovýho o sebe těško to popsat ale je to pravidelný třeba při podřazení z trojky na dvojku dá se tomu vyhnout když podřazuji a držim plyn tak se to neprojeví ale jak to tzv opřu o niší kvalt a sešlápnu plyn tak se to ozve i třeba naopak z nižšího kvaltu na vyšší je to hrozný jsem z toho na prášky zkusil jsem zastavit otevřít dveře abych tomu zvuku přišel na kloub při protáčení motoru na volnoběh občas tam něco jakoby zachrastí ale jen nepatrně v krátkých intervalech no a když mírně sešlápnu spojku tak zas se z převodovky ozívá jinej zvuk takovej kovový pravidelný hrubý při sešlápnutí spojky na podlahu se to ztratí, nevím co stím na řazení to nemá vliv vše jde jak má, máte s tím někdo zkušenosti? prosím poraďte za rady předem moc děkuji zdraví Tomáš ptal jsem se na to v servisu škoda kde mě odbili s tím že je to třeba odskoušet projet moc času nemáme byly nepříjemní a co nejrychlejc mě chtěli vyhnat ven hroznej přístup - asi jsem po nich chtěl mnoho

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Viděl bych to asi na setrvák. Kolik máš najeto? Klepe se motor?

najeto má 160 tis km kupoval jsem to od Leas planu z Prahy serviska k tomu jasnej původ motor šlape úžasně žádnej problém řazení vše ok spojka neprokluzuje nic neklepe motor je čistý udržovaný, setrvák? no panejo teda to bude asi pálka za výměnu že :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tipoval bych to taky na setrvák.Je to dvouhmota a cena je taková nepěkná....Nevím kolik stojí přesně,ale originál komplet do 20 000kč.Dá se sehnat levněji i o dost když to není origo.Dále se to dá řešit jednohmotovým,ale můj názor je takový že se tam má dát to co tam patří....

Hlavně když to budeš dělat v autorizovaným,tak rádi tvrdí že spojková lamela a další díly se nemusejí měnit.Nevěř tomu.Když už setrvak tak komplet i s lamelou popř.ložiskem a přítlačákem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tipoval bych to taky na setrvák.Je to dvouhmota a cena je taková nepěkná....Nevím kolik stojí přesně,ale originál komplet do 20 000kč.Dá se sehnat levněji i o dost když to není origo.Dále se to dá řešit jednohmotovým,ale můj názor je takový že se tam má dát to co tam patří....

Hlavně když to budeš dělat v autorizovaným,tak rádi tvrdí že spojková lamela a další díly se nemusejí měnit.Nevěř tomu.Když už setrvak tak komplet i s lamelou popř.ložiskem a přítlačákem.

Aha, díky moc za radu no to je darda ale co se dá dělat jezdit se s tím sice dá ale otázka jak dlouho máš pravdu dát tam radši to co tam má být , budu muset najít natšence který si za práci moc neřekne předpokládám v autorizovaným servisu to bude astronomický.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co říkáte na tuto spojkovou sadu http://www.cc-autodily.cz/spojka-komplet-sachs-1-1- a tento setrvák ? http://www.cc-autodily.cz/setrvacnik-samostatny-1 nebo je lepší celá sada setrvák spojka http://www.cc-autodily.cz/setrvacnik-samostatny-1 ? dík za radu kamarád mi to prý udělá ať si na to seženu matroš

Editováno: , autor: machinho
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

najeto má 160 tis km kupoval jsem to od Leas planu z Prahy serviska k tomu jasnej původ motor šlape úžasně žádnej problém řazení vše ok spojka neprokluzuje nic neklepe motor je čistý udržovaný, setrvák? no panejo teda to bude asi pálka za výměnu že :-(

Už jsem to tady dnes někde psal,když se někdo ptal na auto z opreativního leasingu. Tak zrovna Lease Plan,Arval Cz apod....servis to má minimální ,ty auta mají firmy,podle toho se k tomu většinou zaměstanci chovají,tyhle firmy do toho nechtějí vrážet ani Ň. Ale k problému, na 160Tis v týhle situaci není vyloučený,že je setrvák K.O. Něco jinýho je služebák a když to má někdo doma jako mazlíka.Ideál bude,když se Ti na to mrkne někdo,kdo tomu rozumí a 100% verdikt je vždycky jedině kontrola po demontáži převodovky. Občas se dá sehnat použitej setrvák za slušný peníze, třeba se Ti poštěstí sehnat nějakej slušnej. jinak jsou dva typy. Luk a Sachs. Sach má menší krok,LUK cca 2 násobný...na to pozor. Jinak vždycky je lepší dát nový všechno,setrvák,lamelu,přítlačák a každopádně axiální ložisko.

Editováno: , autor: juke.box
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aha aha, zajmavý no jen co budu mít trošičku času zajedu za odborníkem projevuje se to sic nepatrně ale nebudu to nechávat náhodě děkuju moc za radu . Co se týče těch leasingovek nevím nechal sem si podle vinu vytisknout historii a ta mě potěšila takovejch věcí často měněnejch možná až dle mého názoru zbytečné to u mě rozhodlo no těško říct jak se říká papír snese všechno taky jsem zaznamenal odchylku v servisce a v tý historii serviska je vedená s autem v tý historii je psáno až od 40000 km tak nevím je to všelijaký a ani nad tim nebudu přemejšlet radši :-D ale zatím spokojenost mám to 3měsíce najezdil sem 9 tis km a až na tu spojku zatim žádnej kostlivec nevylezl :) musím zaklepat teda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Caute, ja mam tiez problem so zotrvacnikom a chcel by som sa spytat, ci by vedel niekto zohnat komplet zotrvacnik, lozisko, lamelu atd. za rozumnu cenu? dik 0908 621947. Mam octaviu 2005 2.0 tdi DS 103 kw, typ motora BKD

Editováno: , autor: repro7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

U mě se ze předu ozývá takový záhadný zvuk jako když hučí ložiska kol s tím rozdílem, že zvuk je neměnný natáčením kol a projevuje při všech rychlostech a pouze jenom když motor nezabírá ani nebrzdi. Zatím jsem to neřešil,ale sere mě to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

zdravim, som tu novy a potebujem poradit ohladom octavie 2.0 tdi 16V 2005, 180tis km..Tri roky klud len obcas za studena klepkanie v prevodovke/spojke, ked zohriate ok....

Po ceste zo slovenska mi az v Londyne(po 1700km) zacalo nieco divne klepotat/suchotat v motore, ked som zastavil islo to skor zospodu, po minute prestalo...

Zvuk akoby sa nieco kovove trelo o seba, podobne ako ked brusite nozik...

Jazdil som dalej, este sa to raz zopakovalo a zvlastne, ze to zacalo po naraze do spomalovaca(speed bump) ked som naraznikom zavadil az o zem...znova prestalo po 2?minutach

Asi po mesiaci divny zvuk z lavej strany, take vrcanie, tak som to zobral do servisu, zistili, ze som stratil kryt na prevodovke, vytiekol olej a lozisko ktore som mohol vidiet(pri vytoceni kolesa) nemalo par guliciek...

Prevodovka dostala nove loziska, zvuk z lavej strany zmizol, ale po 20km zacal ten silny zvuk co spominam hore, prestal az po vychladnuti motora... Napadlo ma, ze zle zlozili prevodovku, tak som dostal druhu pouzitu, ale znova to iste. Zvuk sa teraz objavi vzdy po riadnom zohriati, meni sa podla otacok motora, vymacknutie spojky nema ziaden vplyv...

napada ma jedine dvojhmotny zotrvacnik (mechanik povedal, ze to nemohol skontrolovat kedze je to jeden kus), ale vasina ludi co tu pise, mala problemy s vibraciami, ja nemam ziadne vibracie, zvuk je na neutrali aj pri zaradenej rychlosti, za jazdy aj v klude....

za akekolvek rady vopred dakujem....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...