Franta Vloženo 17. Březen 2011 Sdílet Vloženo 17. Březen 2011 Řeším následující problém s motorem 1.6l 74kW. U teplého motoru po ubrání plynu neklesají otáčky nebo klesají velice pomalu. Pokud začnu brzdit motorem, tak po čase, jako by motor přestal brzdit. Motor žere dost olej kolem 1l na 1000km. Má dost velkou spotřebu. Byla provedena vyměněna byla lamda sondy. Ta vydržela jenom pár tisíc km. Teď je tam nová landa sonda. Vyměněná škrtící klapka a řídící jednotka. Auto bylo na emisích a prý je vše v normě. Připadá mi to jako by to spalovalo olej nebo netěsnili vstřiky, ale proč to nevylezlo na emisích. Neřešil jste někdo něco podobného? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 17. Březen 2011 Sdílet Vloženo 17. Březen 2011 prekrúžkovať motor+vymeniť guferá na ventiloch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Apokalyptik Vloženo 7. Duben 2011 Sdílet Vloženo 7. Duben 2011 (editace) přisávání falešného vzduchu mezi filtrem a klapkou,váha vzduchu - zkusit vyčistit- stačí trochu lihu, klapka-pokud je to čínský šmejd zahodit co nejdál-elektromagnet nechává otevřený sytič, snímač teploty chladící kapaliny- něco jiného hlásí budíkům a něco jiného ŘJ, co říká VAG ? Editováno: 7. Duben 2011, autor: Apokalyptik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jahoda2 Vloženo 3. Květen 2011 Sdílet Vloženo 3. Květen 2011 Ahoj,mám ten samej problém,taky na 1.6 74KW. Myslím že toto je počátek tvého problému,já to ignoroval a přirovnával jsem to k tomu,že jsem měl strhlí závit na olejové vaně.Tu jsem nedávno vyměnil a problém trval dál(spotřeba oleje byla vysoká) Posledních 14 dní už auto spapalo 1 litr na cca 60 km.Včera auto začalo klapat jen na tři válce a tak jsem si půjčil měřák tlaku na válce a zjistil že 1.2. a 4 válec ukazuje na budíku 13 což je dobře ,ale třetí válec neukazuje nic.je prostě kvák...Zítra začnem rozebírat ,ale bude to buďto zapečený kroužek na pístu a nebo gufera na ventilu. Jde o to co je levnější varianta buď vyměnit motor cca 8.000 až 10.000 tisíc a nebo se pustit do opravy. Horší je,že co jsem koukal na motory na prodej,tak se dá jen těžko posoudit kolik mají km najeto.Napiš co jsi s tím dělal a nebo co jsi zjistil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Franta Vloženo 14. Říjen 2011 Autor Sdílet Vloženo 14. Říjen 2011 Díky všem za rady. Závada zatím nevyřešena. Hodnoty z čidel taploty byly porovnány a měří stejně (snad dobře). Ještě změříme ty tlaky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.