Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Řeším následující problém s motorem 1.6l 74kW.

U teplého motoru po ubrání plynu neklesají otáčky nebo klesají velice pomalu. Pokud začnu brzdit motorem, tak po čase, jako by motor přestal brzdit. Motor žere dost olej kolem 1l na 1000km. Má dost velkou spotřebu.

Byla provedena vyměněna byla lamda sondy. Ta vydržela jenom pár tisíc km.

Teď je tam nová landa sonda. Vyměněná škrtící klapka a řídící jednotka.

Auto bylo na emisích a prý je vše v normě.

Připadá mi to jako by to spalovalo olej nebo netěsnili vstřiky, ale proč to nevylezlo na emisích.

Neřešil jste někdo něco podobného?

prekrúžkovať motor+vymeniť guferá na ventiloch

  • 3 týdny později...

přisávání falešného vzduchu mezi filtrem a klapkou,váha vzduchu - zkusit vyčistit- stačí trochu lihu, klapka-pokud je to čínský šmejd zahodit co nejdál-elektromagnet nechává otevřený sytič, snímač teploty chladící kapaliny- něco jiného hlásí budíkům a něco jiného ŘJ, co říká VAG ?

Upraveno od Apokalyptik

  • 4 týdny později...

Ahoj,mám ten samej problém,taky na 1.6 74KW.

Myslím že toto je počátek tvého problému,já to ignoroval a přirovnával jsem to k tomu,že jsem měl strhlí závit na olejové vaně.Tu jsem nedávno vyměnil a problém trval dál(spotřeba oleje byla vysoká)

Posledních 14 dní už auto spapalo 1 litr na cca 60 km.Včera auto začalo klapat jen na tři válce a tak jsem si půjčil měřák tlaku na válce a zjistil že 1.2. a 4 válec ukazuje na budíku 13 což je dobře ,ale třetí válec neukazuje nic.je prostě kvák...Zítra začnem rozebírat ,ale bude to buďto zapečený kroužek na pístu a nebo gufera na ventilu.

Jde o to co je levnější varianta buď vyměnit motor cca 8.000 až 10.000 tisíc a nebo se pustit do opravy.

Horší je,že co jsem koukal na motory na prodej,tak se dá jen těžko posoudit kolik mají km najeto.Napiš co jsi s tím dělal a nebo co jsi zjistil.

  • 5 měsíců později...
  • Autor

Díky všem za rady.

Závada zatím nevyřešena.

Hodnoty z čidel taploty byly porovnány a měří stejně (snad dobře).

Ještě změříme ty tlaky.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.