Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

jedna se o 1.8i 20v turbo 132Kw rs :aggressive:

EDIT:

vis pise:

rada valcu 2

Přícina zpozdeni vack/klik.hridelu nelze dosahnout

postup:

kontrola nastavení hridele diagnozou akcních clenu

co to znamene??

Editováno: , autor: Wojnar
Edituj své příspěvky a nepiš dva po sobě!!
Vloženo

To znamená, že to máš připojit na vag a udělat kontrolu akčních členů, hlavně elektromagnetický ventil přestavení vačky. Musí jít slyšet jak cvaká. Pravděpodobně ti nefunguje přestavování vačky sacích ventilů.

Vloženo

Zapnuté zapalování .Připojíš se k řídící jednotce motoru a klikneš na Akční členy. Potom už budeš jen odklikávat jednotlivé komponenty v motoru, které se budou postupně aktivovat. Otevři si kapotu ať slyšíš cvakání ventilků.

Vloženo (editace)

no cvaka jen to na levo nad nadrzkou na odstrikovace myslím asi jak je tam to uhlí nebo co to je nic víc necvaka

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!
Vloženo (editace)

jj dík za radu :)

tak sem to tet skousel znova a vsechno funguje tak jak ma. vse cvaka i to co si psal at skusím. :aggressive:

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!
Vloženo

Musíš sundat černé plasty z motoru. Když se budeš dívat z předu auta na motor, tak zvrchu vpravo na hlavě válců. je to jakoby hliníkový odlitek přišroubovaný k hlavě a vede do něho káblík. Níc na něm ale neuvidíš. Může být nefunkční i když cvaká. Mechanická závada.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...