Publikováno Březen 26, 201114 r Ahoj nemate nikdo skusenosti s chybou 16396 ?? i kdys se smaze tak se tam zase ukaze za cas je to nejake spozdeni nebo co. kdo pomuze ?
Březen 26, 201114 r Ahoj ve visu mi to ukázalo: kontrola nastavení hřídele diagnosou akčních členů. Upraveno Březen 27, 201114 r od Wojnar Necituj poslední příspěvek!!
Březen 29, 201114 r Autor jedna se o 1.8i 20v turbo 132Kw rs EDIT: vis pise: rada valcu 2 Přícina zpozdeni vack/klik.hridelu nelze dosahnout postup: kontrola nastavení hridele diagnozou akcních clenu co to znamene?? Upraveno Březen 31, 201114 r od Wojnar Edituj své příspěvky a nepiš dva po sobě!!
Březen 30, 201114 r To znamená, že to máš připojit na vag a udělat kontrolu akčních členů, hlavně elektromagnetický ventil přestavení vačky. Musí jít slyšet jak cvaká. Pravděpodobně ti nefunguje přestavování vačky sacích ventilů.
Březen 30, 201114 r Autor a poradís nejakej postup?v programu vag sem zacatecník Upraveno Březen 31, 201114 r od Wojnar Necituj poslední příspěvek!!
Březen 30, 201114 r Zapnuté zapalování .Připojíš se k řídící jednotce motoru a klikneš na Akční členy. Potom už budeš jen odklikávat jednotlivé komponenty v motoru, které se budou postupně aktivovat. Otevři si kapotu ať slyšíš cvakání ventilků.
Březen 30, 201114 r Autor a potom tedy co?dal? jak zjistim co je v haji a co se musi vymenit? Upraveno Březen 31, 201114 r od Wojnar Necituj poslední příspěvek!!
Březen 30, 201114 r Autor no cvaka jen to na levo nad nadrzkou na odstrikovace myslím asi jak je tam to uhlí nebo co to je nic víc necvaka Upraveno Březen 31, 201114 r od Wojnar Necituj poslední příspěvek!!
Březen 31, 201114 r Když dáš akční členy musí toho cvakat daleko víc. Udělej tu kontrolu akčních členů jak jsem psal .
Březen 31, 201114 r Autor tak sem to dnes skousel,ale kdys kliknu na akcni cleny,a dam start pise to chybu a nic se nedeje Upraveno Duben 1, 201114 r od Wojnar Necituj poslední příspěvek!!
Duben 1, 201114 r jen zapni zapalování,kontrolky svítí, ,ale motor nestartuj ! Upraveno Duben 1, 201114 r od Albert
Duben 1, 201114 r Autor jj dík za radu tak sem to tet skousel znova a vsechno funguje tak jak ma. vse cvaka i to co si psal at skusím. Upraveno Duben 1, 201114 r od Wojnar Necituj poslední příspěvek!!
Duben 2, 201114 r Hmm, takže ventil cvaká, ale může tam být i mechanická závada na tom přestavování vačky.
Duben 3, 201114 r Autor a kde presne ten ventyl je?? Upraveno Duben 3, 201114 r od Wojnar Necituj poslední příspěvek!!
Duben 3, 201114 r Musíš sundat černé plasty z motoru. Když se budeš dívat z předu auta na motor, tak zvrchu vpravo na hlavě válců. je to jakoby hliníkový odlitek přišroubovaný k hlavě a vede do něho káblík. Níc na něm ale neuvidíš. Může být nefunkční i když cvaká. Mechanická závada.
Duben 3, 201114 r Autor prave ze vubec se to neprojevuje!!jezdí to jak drak a spotreba normalni nic Upraveno Duben 4, 201114 r od Wojnar
Duben 5, 201114 r To je zajímavé. Přii velké zátěži se právě časování posouvá Upraveno Duben 5, 201114 r od Albert
Duben 8, 201114 r Autor jen sem to vyčistil Upraveno Duben 9, 201114 r od Wojnar Necituj poslední příspěvek!!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.