Červenec 26, 201312 r Motor vypaluje DPF. Není to žádný problém. Dělá to každých cca 500 až 1000 km, ale za jízdy si toho ani nemusíte všimnout. Pokud jezdíte často kratší trasy, dělá to časteji. Zhasnutím motoru se regenerace přeruší, ale ŘJ se o to při nejbližší příležitosti pokusí znovu. Trvá to tak čtvrt hodiny, pak se to vrátí k normálu. Někdy to spustí i větrák, ale ne vždy.
Červenec 26, 201312 r a volnobezne otacky jsou vzdy kolem 1000 nebo jen nekdy? Pokud jen nekdy, dela to vypalovani filtru pevnych castic, viz prirucka, uz se to tu nekolikrat probiralo i na foru. Pokud je to tak vzdy, neco neni v poradku, ja mam na stejnem motoru volnobeh kolem 800, jen pri vypalovani to visi na 1000. Klima na to nema prakticky vliv. edit. Pepa304 me predbehl :-) Upraveno Červenec 26, 201312 r od pzwak
Červenec 26, 201312 r Motor v Superbu by měl mít navíc vyvažovací hřídel, ale nevím to jistě, asi bude i lepší izolace a uchycení motoru - proto ten rozdíl. Přece jenom je to auto o fous vejš . . . Zvýšený volnoběh je to vypalování filtru.
Červenec 30, 201312 r Ja jsem si vsimnul, ze kdyz zapnu klimatizaci tak se otacky pri volnobehu zvednou na 1000 a kdyz ji vypnu tak zase klesnou. Samozrejme s nejakou setrvacnosti. Odhaduju, ze si to hlida bilanci baterky a pripadne zvedne dobijeni.
Červen 2, 20223 r Zdravím, mám Vw Passat b7 2.0 tdi 125 kw 2011,a mám problém auto drži 1000 otáček, a nejde dolů a až vypnu motor a znovu nastartuji tak ti otáčky fungují normálně a za chvíli zase na 1000 otáček to drži .
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.