Vlasatec Vloženo 27. Březen 2011 Sdílet Vloženo 27. Březen 2011 Ahoj, kdyz dam kola do plneho leveho rejdu na miste a rozjedu se (vetsinou couvnu), tak mi z 85procent bouchne nekde od predni napravy. Kovova rana. Vycetl jsem tady na foru, ze to delaji axialni loziska v tlumicich. mechanik me ale ubezpecil, ze ty mam v poradku. Nevite, cim jeste by to mohlo byt? Dik moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 27. Březen 2011 Sdílet Vloženo 27. Březen 2011 (editace) To bouchnutí způsobují právě ty ložiska v horních miskách tlumičů.Pod zátěží (auto na zemi ) se zatočí do rejdu a pokud je ložisko špatný napruží se (nakroutí) vynutá pružina a při pohybu se to odlehčí a vystřelí a bouchne.Pokud to neměl rozebraný a měl to na zvedáku tak to je odlehčený a tento problém se neprojeví.Je třeba to rozebrat a ložisko zkontrolovat.Pokud bude jevit známky poškození nebo koroze tak určitě vyměnit a důkladně namazat. Editováno: 27. Březen 2011, autor: acek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasatec Vloženo 27. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 27. Březen 2011 Diky za reakci. No on ty loziska udajne vyndal a rikal, ze jsou OK. Tak nejak jsem mu uveril, protoze na stole mel pripravena dve nova. Kdyz jsem ale prisel, uz mel tlumice slozene, tak nevim no. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 27. Březen 2011 Sdílet Vloženo 27. Březen 2011 Když už je to rozebraný tak je lepší dát nový.Ale říkat může co chce.Takovýmu mechanikovi bych moc nevěřil.Tam není nic jinýho co by takovouhle ránu mohlo způsobit než nakroucená pružina.Pokud by to byl homokinetický kloub tak by to kopalo do volantu a bylo by to opakovaný a pravidelný cvakání nebo křupání v rejdu.Bouchnutí by mohlo způsobit ještě přilepená destička na kotouč ale to se stává jen pokud je mokrá a buď přimrzne nebo přirezne ke kotouči,ale tím to taky není.Jsou hold ty ložiska špatný.Nech je vyměnit a nejlépe buď u toho ať to vidíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasatec Vloženo 27. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 27. Březen 2011 Super, je pravda, ze to neni zase tam financne narocny. Pujdu teda do toho. Jinak na mechaniky mam obzvlast stesti..no comment. Jeste mozna hloupy dotaz: Musim po tom na geometrii? Diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 27. Březen 2011 Sdílet Vloženo 27. Březen 2011 I sebe menší zásah do řízení i dílů náprávy a uložení geometrii rozhodí ikdyž se zdá že je všechno přesně na místě jako předtím.Preventivně ji nech udělat potom co se zdaří odstranit zdroj bouchání.Při té příležitosti by mohlo bejt na zváženou vyměnit uložení ramen (silentbloky) a zkontrolovat kulové čepy ,popřípadě povyměňovat. Nevím kolik máš najeto a v jakým stavu to máš ale mohlo by to bejt nejrozumnější řešení a potom na závěr udělat tu geometrii.A to z toho důvodu abys tu geošku nedělal několikrát zbytečně po sobě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasatec Vloženo 28. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 28. Březen 2011 Jo, diky. Ja uz mam prave vsechno, krome tech lozisek v tlumicich, nove. Dokonce mam i vymenene silentbloky motoru, protoze mi drncel vlnovec o spodni kryci plech pro zaberu. Motor byl sedly. Pak mi to jeste lupalo pri seslapnuti a povoleni plynu, proto jsme vymenili i reakcni vzperu .. bohuzel to lupani tam je porad :-( jakoby bylo nekde neco volneho. Myslite, ze ta vzpera muze byt na nic uz z vyroby? Jak to ale overit, nechci kupovat jinou novou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petropos Vloženo 31. Březen 2011 Sdílet Vloženo 31. Březen 2011 Mě při popojíždění v plném rejdu taky pořád něco bouchalo na přední nápravě - a pak taková blbost : dělaly to závažíčka natlučený na vnitřní straně ráfku - škrtaly o nápravnici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blackdot Vloženo 11. Duben 2011 Sdílet Vloženo 11. Duben 2011 Mam stejny problem a popisuji ho zde: Odkaz , takto: Pokud vytocim volant do leva, tak jak pri couvani tak i pri jizde do predu to od leveho predniho kola krupne. Spis je to jak rana kladivem do podvozku. Posledni dobou to zesiluje.Prijde me, ze se to stava az pokud kola vytocim za urcitou mez. Pokud pri tom jeste prejedu nejaky ten obrubnik, tak to to krupne drive. Rad bych tento problem nejak identifikoval, protoze v servisech kde jsem byl si s tim nevedeli rady, nebo spise to nechteli resit... Jak pise "bruno128", mam se zamerit na kloub poloosy? Dival jsem se na nahradni dily a vydel jsem tam ze se prodavaji klouby leve, prave, vnitrni, vnejsi... Nebo muzu ocekavat problemy jeste nekde jinde? Diky za pomoc. Tak ted nevim po cem mam jit? Jestli to axialni lozisko nebo kloub. Zkousel to nekdo resit? Rad bych to opravil "napoprve" :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alesxx Vloženo 16. Duben 2011 Sdílet Vloženo 16. Duben 2011 Jestli ti to pomuze, tak mne to u Fabie delalo taky a bylo mi receno, ze to delaji brzdy, ze se pry nejak dorazi kdyz jde auto do plnyho rejdu. Pry se to deje kdyz jsou desticky a kotouce uz vice sjete. Asi to byla pravda, ponevadz jsem si akorat nechal v tu dobu kotouce a desticky vymenit a bouchani tim prestalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jantarvočuch Vloženo 22. Březen 2014 Sdílet Vloženo 22. Březen 2014 (editace) Když už je to rozebraný tak je lepší dát nový.Ale říkat může co chce.Takovýmu mechanikovi bych moc nevěřil.Tam není nic jinýho co by takovouhle ránu mohlo způsobit než nakroucená pružina.Pokud by to byl homokinetický kloub tak by to kopalo do volantu a bylo by to opakovaný a pravidelný cvakání nebo křupání v rejdu.Bouchnutí by mohlo způsobit ještě přilepená destička na kotouč ale to se stává jen pokud je mokrá a buď přimrzne nebo přirezne ke kotouči,ale tím to taky není.Jsou hold ty ložiska špatný.Nech je vyměnit a nejlépe buď u toho ať to vidíš. tys mě pobavil na to abych poznal jestli máš ložisko v personu v řiti snad nemusíš ani vyndavat tlumič a ani dávat auto na hever,jen zatočíš volantem pravej levej a mechanik se podívá jestli pružina neodskočí tak je ložisko personu ok a taky když stojí na místě zatočí levej pravej a když nic tak je to kloub vnější.. a věř mi že když ti odejde ložisko tak ti dřív praskne ta pružina než si toho stačíš bšimnout....A další věc,když cvaká vnější kloub tak to neháže,háže to po většině když je špatnej vnitřní homokynetický kloub,když je špatnej vnější tak to cvaká při rozjezdech v rejdu třeba.... Editováno: 22. Březen 2014, autor: Jantarvočuch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jantarvočuch Vloženo 22. Březen 2014 Sdílet Vloženo 22. Březen 2014 tak že tohle je kloub...vem za poloosu a uvidíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BRITULE1 Vloženo 17. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2016 AHOJ FELDACI TAK JAK JSTE NAKONEC VYRESILI TENTO PROBLEM .MAM STEJNY PROBLEM DIKY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.