Publikováno Červen 29, 200619 r Která škodovka (Octavia,Fabia,Felicia,Favorit,120ka) se nejvíce hodí na LPG pohon?? Myslím co se týče hlavne spotřeby a výkonu. A pak jaký motor v tom autě. Třeba jesi Fabia 1,4 nebo 1,6?
Červen 30, 200619 r Která škodovka (Octavia,Fabia,Felicia,Favorit,120ka) se nejvíce hodí na LPG pohon?? Myslím co se týče hlavne spotřeby a výkonu. A pak jaký motor v tom autě. Třeba jesi Fabia 1,4 nebo 1,6? No Fabia 1,6 je nejlepší, ale zatím je problém ji sehnat Asi jsi měl na mysli Fabii 1,4 nebo třeba Octu 1,6? No asi takhle. Přestavět na LPG z těch modelů co popisuješ, lze všechno. Jde-li Ti o nejlepší výkon a zároveň i nejnižší spotřebu, resp. spotřebu téměř stejnou jako při jízdě na benzín, pak jednoznačně vyhrává moderní technika v podobě sekvenčního vstřikování LPG, které se montuje do většiny moderních motorů. Rozdíl je v tom, že do některých motorů se sekvenční vstřik montovat musí a do některých pouze může, ale nemusí. Abych to upřesnil, musí se montovat do motorů, které mají plastové sání, jako např. Octa 1,6, Fabia 1,2 nebo třeba 1,4 16V 55 i 74kW...... Naopak z Fabií se nemusí montovat do aut s motory 1,4 MPI. Když Ti však nebude líto si u tohoto motoru připlatit za sekvenční vstřik (rozdíl oproti klasickému podtlakovému systému asi 10-12t Kč), tak určitě neprohloupíš, protože auto bude mít oproti podtlaku menší spotřebu, výkon stejný jako při jízdě na benzín a o něco delší servisní intervaly LPG soustavy. BTW: jen bych dodal, že pokud jde o Fabie, jsou k přestavbě na LPG decentně vhodnější 4-válcové motory než 3-válce (1,2 HTP). Nicméně ani u 1,2 HTP se toho nikterak nemusíš obávat, sám mám taky takovou mám a relativně pohoda. Jen oproti 4-válci musíš chodit častěji na seřízení, protože 3-válce na LPG mají tendenci se častěji rozlaďovat. A na 120ky dnes raději zapomeň. Takový kus, u kterého by ještě dnes byla přestavba rentabilní, už asi nenajdeš
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.