Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím vás,

mám takovej oříšek. V zimě sem jezdil na 185/55/ a po zimě sem si přezul na alu 195/50/15. Nicméně po přehození kol se mi zda že volant občas divně cuká.. jakoby trošku zatočil... a pravidelně mi to dělá když řadim z trojky na čtyřku... šešlápnu spojku.. zařadím 4 a při pouštění spojky mi jakoby ztuhne řízení a pak hned cukne volant... vůbec nechápu jakou to může mít splečnou souvislost... máte někdo představu co to může bejt ? Já chápu, že širší gumy můžou víc manipulovat z řízenim.. ale při řazeni ???

Zdravím vás,

mám takovej oříšek. V zimě sem jezdil na 185/55/ a po zimě sem si přezul na alu 195/50/15. Nicméně po přehození kol se mi zda že volant občas divně cuká.. jakoby trošku zatočil... a pravidelně mi to dělá když řadim z trojky na čtyřku... šešlápnu spojku.. zařadím 4 a při pouštění spojky mi jakoby ztuhne řízení a pak hned cukne volant... vůbec nechápu jakou to může mít splečnou souvislost... máte někdo představu co to může bejt ? Já chápu, že širší gumy můžou víc manipulovat z řízenim.. ale při řazeni ???

Můžeš napsat toho víc, kolik najeto , jak starý tlumiče, silentbloky, čepy, etc. , jestli to dělá na rovině nebo v zatáčce, mě ustřelovala felda při zryhlení v zatáčce a byly to silentlobky nápravy.

Upraveno od Casy

A co se divíš? Zkus řadit na dvě šlápnutí a uvidíš, jestli se to zlepší. Prostě moc prodce pouštíš spojku a přidáváš plyn a kola mají snahu proklouznout - a pokud je máš maličko v rejdu nebo nesymetricky zatížené, má každé jiný valivý odpor a tím prostě zaberou "do rejdu". Je to normální vlastnost předohrabu - umocněná zbrklým přišlápnutím plynu při řazení...

  • Autor

Najeto mam 174000. Nedávno jsem delal obě strany ramen.. oba silentbloky. Dál by vymeněn pravé uložení tlumiče a ložisko v něm + tyčka stabilizatoru taky na pravo. geometrii sem pak nedělal... navíc gumy po zimě co jsem nasadil sem nevyvažoval... nevím zda to může mít vliv. Jinak v létě bylo měněný úplně celý řízení za nový... takže tyčky čepy jsou taky nový... Tlumiče nevim.. ty asi nikdy dělaný nebyly...

Po dnešní jízdě sem už asi zjistil co přesně mi dělá pocit, že mi auto "líta" a ustřeluje do stran.. . Když jsem začadil... a sešlápl pedál tak se mi volant otočil sam od sebe do prava asi o 10° a při sešlápnutým pedálu sem mohl řídit... s tím, že když sem jel rovně tak volant musel bejt otočen o těch 10°. Jakmile sem pustil nohu z pedálu tak se volant zase zpět vrátil do původní polohy... po sešlápnutí plynu se opět otočil... a pořád dokola... timpádem sem měl pocit, že mi to dělá při řazení.. ale ve skutečnosti je to způsobeno přidáním plynu... jakou to může mít souvislost ?

jinak abych odpověděl... opravdu nejsem typ řidiče co jezdí jak čuně... řadim v klidu.. bez žádných zbrklých přidávání plynu ani pouštění spojky

Upraveno od Refi

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.