Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj,

mam problem se starty mem O1 2.0/85kw motor AQY:

problem je nasledujici:

start za studena trva dlouho, pokud se dotknu plynoveho pedalu NASKOCI to hned. Pokud nastartuji chcipnu to nastartuji znovu tak nabehne hned.

prijde mi jako kdyby chybel tlak v palivove soustave? nebo pocitac si mysli ze nema dostatecny pocet otacek? a kdyz slapny na plyn tak to nabehne hned.

co jsme zkousel:

talk v palilove soustave by mel byt v poradku, meril jsem talk za regulatorem taku paliva a nameril jsme 2,4baru

ma byt 2,5 baru ale to snad problem neni, promeril jsme i ten regulator odpojil hadicku od sani a regulator se otevrel, nameril jsme 3 bary stejen jak je napsano v DP tedy zpetny ventil cerpadla vypada taky ok

chyby motoru Drive jeste v zime jsem mel problem s otackami kolisaly, vymenil jsme cidlo chladici kapaliny a od te doby jsou otacky ok.v podstate zadne obavc to napise chuda smer , ale mam za to ze za chudou smes muze to ze jezdim na LPG.

Jeste takovy pozatek: pokud startuji "odpocaty" ale teply motor tak startuje hrci a nic... pak prepne na LPG a hned nastartuje , tedy a a tohoto duvodu vidim ze je problem nekde v benzinove soustave ale nevim.

svicky vymenene cca pred 30K km.

vstriky si myslim ze budou ok protoze prevazne jezdim na plyn auto na benzin mohlo na jet nekolik tisic kilometru vzdy kdyz se auto zahreje prepne se na plyn

muzete mi poradit na co se podivat ?

mohla by byt spatny snimac klikove /vackove hridele? kdyz po nastartovan ivse je ok?

Zkus vyčistit a nastavit klapku, mě to pomohlo.

  • Autor

to jsme zkousel , klapku vycistil + znovu nstavil pres VAG

  • 1 měsíc později...
  • Autor

dalsi vec, kt jsme udelal :

vymenil jsme svicky

zmeril tlak paliva + kontrola jestli nepada tlak paliva = tlak paliva je ok , cerpadlo funguje + tlak paliva nepada

Duzezite co jsem zjistil :

pokud auto je nastartovane a pak vypnu + hned nastartuji tak start je ok... proto jsme myslel ze pada tlak paliva.

Neviote co dal? napadaji me uz jen vstriky?

obcas po startu obcas skytne ve vyfuku :(

Zkus ještě kouknout na zapalovací trafo jestli nejsou zoxidovaný kontakty :palec2:

Nejdříve bych zkusil jezdit minimálně jednu celou nádrž pouze na benzin, zda i potom budou špatné starty.

Mohlo by to teoreticky souviset i s LPG.

Též je tu varianta špatného snímače teploty chladící kapaliny, i když si ho měnil, neznamená to, že je OK.

  • 4 měsíce později...
  • Autor

Tak uz jsme na to prisel, bylo to tim, ze mi podchazel plyn pod jednim vstrikem, tedy proto kdyz bylo auto studene plyn se rozprostrel ve valci a ble to startovalo prtoze byla prilis bohata smes. kdyz jsme nastartoval vypnul znovu nastartoval tak to bylo v poradku protoze se nestacil plyn ze vstriku vyparit.

jednoducha diagnostika pokud mate auto na lpg + benzin nejprve jezdete na benzin pokud to nebude delat , je problem v LPG. dik za odpovedi

  • 1 měsíc později...

Ahoj, mám taky problém se studeným startem oktavky. Je to 2,0 benzín r.v. 2001. Studený auto hrozně dlouho točí než chytne a když už teda chytne hrozně špatně jde do otáček. Respektive se při přidaní plynu začne dusit.

To vše navíc doprovází zvýšená spotřeba (porovnávám s loňskou zimou).

Za poslední dobu se měnily (dle závad v diagnostice) obě lambdy a nějaký čidlo teploty vody, ale nic nemělo vliv.

Tak to nějaký čidlo teploty vody s tím právě docela souvisí!

bylo to cidlo na hadici vpravo vedle motoru, zítra to zkusím vyfotit. Třeba to pomůže.

Tak tady jsem se pokusil vyfotit to vyměněné čidlo. Je tam ještě někde další, který by to mohlo ovlivňovat ? Nebo nějaké jiné tipy proč to tak blbě startuje, dusí se a žere jak tank ?

post-58376-0-50977700-1322675346_thumb.j

Upraveno od gholiath

Je to normální čidlo teploty chladící kapaliny. Já myslím, že tvůj problém spočívá ve špatné váze. Taky mi dělalo něco takového a až nová váha to spravila...

Nejdřív zkus jen vypojit konektor z váhy a zkus nastartovat a projet to trošku, jestli bude nějaký rozdíl. Jestli nebude tak to asi ta váha nebude no.

Upraveno od Luke.Kraut

Tak jsem to zkoušel s odpojenou váhou vzduchu a naprosto beze změny :kol-32:

Kdo ma problem po dlouhem stani na motoru 1,8 92kW tak tam neni precerpani paliva pri otoceni klicku, tudis tam k tomu dochazi az pri startovani.

Upraveno od Host

No jo, ale mě to dělá každé ráno. Ještě mě napadlo jestli za to (vysoká spotřeba, tupé rozjezdy a špatné starty) nemůže palivové čerpadlo. Když otevřu dveře řidiče a před startem je celkem dost slyšet tak tlačí. Na jeepu to dělá taky, ale v kabině to rozhodně slyšet není.

Není třeba v nádrží něco jako zpětná klapa aby benzín "nespadl"? Jestli je, pak může kapku pouštět a při krátkém stání to nevadí, ale po dlouhém spadne úplně. Přece to tak nedělá všem s těmi motory.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.