Přejít na obsah

Jakub Alimov

Uživatel
  • Počet příspěvků

    23
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    305833303

Návštěvy profilu

1 739 zobrazení profilu

Oznámení Jakub Alimov

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. VYRESENO - vymenil jsme si komplet EGR ventil i s chladicem cena original okolo 8 tisic Kc. Po vymene za novy EGR ventil je potreba navstivit skoda servis, prehranou SW v RJ motoru ( nevim co presne upravi )
  2. pridam par fotek k ERG ventilu oct II 2.0 103kw CR kod motoru CFHC MR2012 najeto cca 180 kkm celek chladic pred vycistenim chladic po vycisteni supermafrasolem egr po vycisteni po vycisteni nicmene po vycisteni motor jiz nepada do nouzoveho rezimu ... ale sviti mi kontrolka a zobrazuji se chyby P1440 00 [175] - Open Circuit P0405 00 [175] - Signal too Low vice o mem egru na http://forum.skodahome.cz/topic/129511-egr-ventil-sekundarni-okruh-vedeni-spalin-p0403/
  3. pokud prectu bloky hodnot vse ohledne egr ventilu : 013 Actuator for high pressure EGR; status 922948096 025 Bypass valve for EGR cooler; status 1 085 EGR cooling function; status 0 086 EGR solenoid valve; actual value 100.00 % 087 EGR specified value 0.0 % 088 EGR Vacuum Regulator Solenoid Valve; activation 100.00 % 106 Exhaust gas jet volume in particle filter 50.8 mł/h 107 Exhaust gas recirculation (EGR) cooler pump; specified value 95.00 % 108 Exhaust gas recirculation; shut-off conditions 2047 109 Exhaust gas temperature sensor 1 127.4 °C 117 Exhaust mass flow of EGR 0.2 kg/h 118 Exhaust model temperature 0 168.7 °C muze te nekdo poradit zda li je to ok ? ale chladici funkce =0 a bypass egr ventil =1 poradite ?
  4. zadna odpoved ? chyba 4881 - EGR Valve (N18) P1440 00 [175] - Open Circuit 4900 - EGR Sensor 1 P0405 00 [175] - Signal too Low pres VCDS jsem provedl zakladni nastaveni egr ventilu uspesne. jak mam presne disagnostikovat egr ventil ?
  5. aktualizace: 1) stale sviti kontrola motoru po precteni novych chyb z motoru : 2 Faults Found: 4881 - EGR Valve (N18) P1440 00 [175] - Open Circuit MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 180713 km Date: 2035.14.06 Time: 10:31:56 4900 - EGR Sensor 1 P0405 00 [175] - Signal too Low MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 180713 km Date: 2035.14.06 Time: 10:31:54 vypada to jako bych nezapojil nejaky konektor? ale nastaveni egr probehlo v poradku
  6. Ahoj, mam O2 8/2011 motor CR 103kw kod motoru CHFC auto nahodne (vzdy na zahratem motoru ) "skytlo" rozsvitila se kontrolka ridici jednotka motoru + zacala blikat zhaveni motoru > motor padal do nouzoveho rezimu. ( musel jsem vypnout / zapnout motor a byl na chvili pokoj, nahodne ) po diagnostice chyba P403 zpetne vedeni spalin po nejakem cteni na foru jsem se docetl, ze je zaneseny chladic zpetneho vedeni spalin (vse je umistene na silenem miste mezi DPF a motorem ) > Po vycisteni celeho sekundarniho okruhu jiz motor NEPADA do nouzaku, nicmene kontrolka ridici jednotky stale svici . Motor bezi v poradku se svitici kontrolkou jsem jiz najel cca 10tis km a zadny problem nepocituji. Nevite kde by mohl byt problem ? Reseni zaslepit egr neprijimam. Nemusi se po vycisteni EGR ventil znovu nastavit ? Nemuze byt spatny mechanicky podtlakovy ventil ? Poznatky: Po vycisteni EGR ventilu a chladice se na diagnostice zobrazi dokonce DVE chyby P403 a nova P404. Po zavolani do origo servisu kolik stoji novy egr ventil mi bylo receno, ze to nebude egr ventil ze ten ani nepamatuje kdy napodled objednaval, ale ze prave CHLADIC zpetneho vedeni spalin objednava nekolikrat tydne do dilny. prikladam par fotek: celek chladic pred vycistenim chladic po vycisteni podtlakovy ventil po vycisteni
  7. v telefonu (android ) jsem musel jeste pocolit v BT nasta veni aby se to sparovalo i pro media .... ted mam telefon po sparovani dva bt profily jeden PHONE druhy MEDIA. v aute se mi to taky nechtelo zobrazit.... (telefon hral do BT ale v aute bylo ticho ) pak jsme znovu zmackul MEDIA a hned se mi na myslim treti pozici na swingu zobrazilo BT-AUDIO zmackl jsme to a uz hraju.... muzu poslat fota
  8. mam hodne podobny problem priznaky: auto netahne jede tak na 60%, po prudkem seslapnuti plynu na VOLNOBEH se otacky nedostanou ani nad 5000/min-1 pak rychle klesnou na cca 3000/min-1 stalo semi to za jizdy a auto na dalnici nejelo na 5ku vic nez 120km/h, pred nedavnem se mi otto stalo tak jsme vymenil palivovy filtr a VSE ok cca 500 km. auto : O1 2.0 85kw motor AQY VAG: chyba vag 16684 a 16686 ( 2valec) vymeneno : kabely svicky jsme vymenil ted uvazuji o vymene trafa? ( po promereni ma spravny odpor ), palilovy filtr, tlak v palovove soustave volnobeh 2,5 baru,
  9. Muzu se zeptat k parkovacim senzorum: Mam origo parkovaci senzory + tazne zarizeni. Jenze kdyz mam vlek a couvam ,tak pakr. senzory furt "pipaji". V DP jsem se docelt , pokud je vlek zapojeny v zasuvce pakr. senzory se deaktivuji. A tuto funkci nemam. Spis chybi zapojeni mezi zasuvkou na vlek a ridici jednotkou. Nevite jak a co kam zapojit? Je to strasna otrava couvat s vlekem
  10. Tak zkontroluj konektor radia "udajny" k-line jestli opravdu vede do diagnosticke zasuvky (promerit). Mel jsem neco podobneho nakonec jsem si k-line musel dotahnout sam do radia. Pokud se na to necitis tak nejjednodussi cesta je vyndat radio v jinem aute spravne nakodovat dat do sveho auta.
  11. Chvilka badani v manualu a pojistka c. 10 [ zapalovani, S-kontakt ] byla opravdu vadna. Vymeneno a RADIO JIZ VYPINA ZAPINA S KLICKEM dik
  12. Ahoj, mam O1 a Symphony na CD. Radio jsem nakodoval (nefungovalo mi podsviceni) ted je vse ok PROBLEM: radio se nevypina/nezapina s klickem (pamet stanic si radio pamatuje) VAG blok hodnot 1 : Skontakt vypnuty VAG chyba: sporadicky S KONTAKT kdyz jsem rozdelal spinacku, tak jsem tam nasel Skontakt a vse funguje jak ma, vypnuty klicek 0V zapnuty klicek +12V kdyz vypnu klicek tak mi napr. pipa, ze mam rozsvicene svetla tedy dle tohoto myslim, ze taky bere z Skontaktu spinacka funguje? Ma otazka, na pinu c4 (zlutocerveny drat) kde ma byt Skontakt je stale 0V. Mam zkontolovat kam kabel vede(jesli neni prekously)? V DP jsem se docetl, ze kabel vede pod pristrojovou desku, tam nekde musi byt spojen s s kontaktem ze spinacky. Je k tomu pristup? mate nejakou jinou radu? jak zporovznit zapinani vypinani radia s klickem? v priloze zasilam zapojeni konektoru
  13. Tak uz jsme na to prisel, bylo to tim, ze mi podchazel plyn pod jednim vstrikem, tedy proto kdyz bylo auto studene plyn se rozprostrel ve valci a ble to startovalo prtoze byla prilis bohata smes. kdyz jsme nastartoval vypnul znovu nastartoval tak to bylo v poradku protoze se nestacil plyn ze vstriku vyparit. jednoducha diagnostika pokud mate auto na lpg + benzin nejprve jezdete na benzin pokud to nebude delat , je problem v LPG. dik za odpovedi
  14. dalsi vec, kt jsme udelal : vymenil jsme svicky zmeril tlak paliva + kontrola jestli nepada tlak paliva = tlak paliva je ok , cerpadlo funguje + tlak paliva nepada Duzezite co jsem zjistil : pokud auto je nastartovane a pak vypnu + hned nastartuji tak start je ok... proto jsme myslel ze pada tlak paliva. Neviote co dal? napadaji me uz jen vstriky? obcas po startu obcas skytne ve vyfuku
  15. to jsme zkousel , klapku vycistil + znovu nstavil pres VAG
×
×
  • Vytvořit nový...