Přejít na obsah

Brzdy 256mm za 280mm


Carlik87RS

Doporučené příspěvky

  • o 8 měsíců později...

Tak nevím co je třeba pro 280mm a jak se tam dají dostat, ale pro 288mm je třeba těhlice z fabie rs nebo ibizi 6l sport/fr/cupra, pak je třeba držák brzdiče 288mm a brzdič 288/312mm (ze stejných vozů) a kotouče a desky. Vymýšlet nějaké mezikusy doma a bastlit kde si cu si bych nezkoušel když je to takhle záměnný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co není jasné? :kol-44: Nejsnažšší varianta je tam dát brzdy 288 právě z RS a podobných, jehož třmeny jsou pak použitelné aj na 312mm při záměně držáku třmenu. O 280mm brzdách na fábii systémem plug and play jsem neslyšel a pokud existuje bude minimálně stejně složitá jak brzdy z RS. :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 2 týdny později...

Dobrý den, doslechl jsem se že brzdy 256mm mají stejné třmeny jako 280mm, co se musí vyměnit aby šli dát kotouče 28Omm místo původních 280mm ? držáky třmenů? celé těhlice?

Těhlice.

Z té současné vede před kotouč kus litiny a po téhle její části jezdí brzdový třmen.

Takže větší kotouč se tam nevejde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no moc chytrý z toho nejsem, sehnal jsem kompletní přední nápravu z FRS I a chci udělat brzdy. Co tedy budu měnit? abych věděl, co mám říci tomu co prodává tu nápravu. děkuji za info

Těhlice, držáky třmenů, třmeny, destičky, kotouče, disky - pokud máš 14".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 rok později...
  • o 7 let později...
On 4/5/2011 at 12:09 AM, Carlik87RS said:

Dobrý den, doslechl jsem se že brzdy 256mm mají stejné třmeny jako 280mm, co se musí vyměnit aby šli dát kotouče 28Omm místo původních 280mm ? držáky třmenů? celé těhlice?

Pokud chcete měnit původní 256mm brzdy za 280mm a ponechat původní FS-III brzdiče, musel byste mít jiné těhlice pro FS-III brzdy a ty asi na Fabii vůbec neexistují. Alespoň takhle je to na Octavii - slabší verze s FS-III (např. 1.9 SDI) mají jiné těhlice než silnější verze s FS-III (např. 2.0 MPI)... Jediná cesta k větším brzdám je pak buď brzdy z jedničkového RS / 2.0MPI nebo ještě lépe brzdy z dvojkového RSka / 77kW TSI / 77kW TDI verzí (FN3)... Ale, jak psali jiní - znamená to komplet těhlice, držáky, brzdiče vč. destiček a kotouče. A při výměně těhlic je pochopitelně nutné udělat novou geometrii. A obě sady kol alespoň R15.

Editováno: , autor: Miro F.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...