Publikováno Duben 5, 201114 r Dobry den, menil som motor AGN na O1 1.8 rv97 za AGN 1.8 Seat Cordoba. Az na to ze na starom je hlinikove sanie a na novom je uz plastove som nevedel ze budu komplikovanejsie problemy. Na starom je senzor teploty zapusteny priamo do sania no na novom to uz nie je. Cize som vymenil 3-pinovu vahu vzduchu za 4-pinovu a 1-pin zo stareho senzora som napojil na novu vahu, tym som odstranil chybu z VAG-u maly signal zo senzora nasavaneho vzduchu. Problem je teraz v tom ze na novom sani mam alektromagneticky ventil ktory ma 2-pinove napajanie, je na nom naznacene len + a - no a neviem ake napatie tam privies, ci staci len to napatie alebo to musi byt este spojene s RJ. Inac motor mi pri velkej zatazi nechce moc tahat ale to mozno s tym nesuvisi. Za kazdu radu dakujem.
Duben 5, 201114 r No a co přestojit sání a ten zbytek z původního motoru? Tím zachováš čidla a všechno ostatní.
Duben 6, 201114 r Autor No a co přestojit sání a ten zbytek z původního motoru? Tím zachováš čidla a všechno ostatní. Samozrejme uz aj nad tym som rozmyslal, no problem je zasa taky ze som to tak povodne chcel urobit a aj irobil a chvilu jazdil, ale to stare hlinikove sanie sa mi nedalo zozadu uchitit na novy motor a tak som to mal len polozene na vyfukovych zvodoch. Bolo by treba komplet prerobit to uchytenie co ma moc nelakalo, preto som dal to nove sanie a tu je problem co popisujem vyssie. Nakolko som neni az taky zdatny ani neviem ci som spravne zapojil ten 1-pin na novu vahu vzduchu, ale zrejme ano ked mi uz neukazuje chybu senzora. Ide mi len o to ako zapojit ten podtlak a k comu to vlastne vo vseobecnosti na tom sani je. D
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.