Přejít na obsah

octavia TDI 66kw 4X4


Lucky546

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Juniore, nemusíš se hned urážet. Octávek 66kW 1.9 TDI 4x4 jezdí relativně velmi málo. Jsou postatně dražší, protože mají jinou převodovku, kardan a Haldex. To způsobuje, že o litr stoupne spotřeba , ale kromě zasněžené cesty (nebo blátivé) ti 4x4 je k ničemu. Pokud nebydlíš v horách, kde mizerně protahují a nemusíš mít Octávku 4x4 stůj co stůj, kup si klasiku mnohem levněji, pokud dopředu čekáš , až Haldex umře, že to bude stejně dvoukolka. Haldex je vlastně spojka a ta když svůj život skončí , nemusíš nic demontovat a auto bude dál jezdit jako dvoukolka s vyšší spotřebou , neboť nepředpokládám, že by jsi šel za deset tisíc koupit obyčejnou převodovku a vyměnil ji včetně kardanu. a jiné jedné poloosy. Dědek OK1TDI

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

.... a také je to auto podstatně bezpečnější díky pohodu všech kol ....

Ja jsem zatim tech vyhod nestaleho pohonu moc nenasel, kor kdyz ti to pak na namrzly silnici sepne na zadek vic jak na predek a zacne te to zniceho nic predjizdet, v zime jsem jak kdybych mel cerstvy papiry, oci na prednim skle a cekam co to udela, kdyz uz 4x4, tak s ESP, jinak bych to uz nebral, jinak rozjezdy apod jsou skvely a kor kdyz do zatacky pocitas s tim ze ti zadek ujede... Jinak pokud ti nekdo rekne hovadinu jako me kamarad ze na ctyrkolku nepotrebujes zimaky, tak mu never... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobně toto auto máme v rodině a nikde se nestalo že by zadek předjížděl předek ( ESP nemáme). Předtim jsme měli předokolku a je to znát i za normálního provozu ( trošku sportovnější jízda no :D ) Na sněhu jsme vyjeli vždycky všechno a nikde sme se v žádný zatáčce netočili :D Jasný že když nebydlí v horách nebo kopcích, tak to třeba tolik nepotřebuje, ale znáš tu reklamu : Potřebujete to auto pro rodinu? NE! Takže na výlety s kamarádi ? NE! a potřebujete ho ubec Ne! , ale chci ho :D :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Krom jiného má 4x4 lepší zadní nápravu. Zavěšení je víceprvkové a lépe to vede. Na druhou stranu je pravda, že fakt se jezdí o litr víc, takže záleží na tom, jestli je ochotnej ten litr obětovat. Dále je menší kufr. Je pravda že na Haldexu čas od času může odejít řídící jednotka nebo čerpadlo. Co jsem koukal do nejnovějších ceníků, tak jednotka 21 tis. a čerpadlo asi 9. Což je sice darda, ale není to, jak ještě před rokem, kdy jednotka byla asi za 40 a čerpadlo za 15... Já se 4x4 už jezdím třetí rok, na zimu je to super to bych neměnil, ale v létě bych raději tu nižší spotřebu... ESP mám dodělávané, to bych u první generace oktávek asi doporučil, pokud má někdo sportovní ambice...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec borci. nechcem zakladat novu temu tak to dam sem.

Mam skoda octavia 1.9 TDI PD 4x4 74 kw r.v. 2001 a chcel by som poprosit niekoho ci by mi nehodil sem nejake fotto kde sa na haldexe nachadza vypustaci srob. A ked ho odkrutim vymenim olej ci na sroubu ide ja nejake nove tesnenie. Dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...