Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Všiml jsem si úbytku oleje,tak jsem začal pátrat odkud.Olej uniká jen za jízdy,protože pod autem když stojí není ani kapka.Když se podívám ze spodu motoru je vidět že tam co je spoj mezi víkem a začíná hlava je to poblité od oleje.

Když jsem sundal kabely ke svíčkám,tak jedna svíčka byla téměř celá potopená v oleji.Myslím si že je špatné těsnění víka válců.Ale co nevím,jestli to dokážu vyměnit si sám.Zdemontovat sání to je jasný,ale co mě čeká za problém potom to netuším.Mám se do toho pustit nebo raději předat auto mechanikovi?Měnil už někdo tohle těsnění na mojí motorizaci???

post-28832-0-42134700-1303665796_thumb.j

Mám přesně to samé na stejném motoru. Svíčka na prvním válci utopená v oleji. Jelikož je únik

relativně malý a protože jsem prošel dílenskou příručku, kde je toho docela hafo na práci při výměně

těsnění, tak to zatím neřeším. Ale radu zkušenějšího bych též uvítal.

Ahoj, mám stejný problém akorát na 1.8T, ale to je v podstatě to samé. Taky jsem uvažoval, že do toho půjdu sám, ale asi to radši nechám servisákovi. Přece jen přetěsnit víko ventilů by neměla být taková fuška (a s tím i cena za práci) jako při výměně těsnění hlavy válců.....

  • Autor

Tak jsem nevydržel a zkusil jsem jemně 10kou stranovým klíčem utáhnout matičky co drží víko a po cca 300km jsem kouknul a zdá se že únik oleje ke svíčce je menší,ale trochu to ještě sákne.bojim se víc zabrat abych to neutrhl a momentový klíč tam bez sundání sání nevrazim.pro info by se měli matičky utáhnout na 10Nm.

Tak jsem byl dnes za mechošem. Odhadem mi říkal cenu. Oprava by vyšla na cca 1500,- + cena za těsnění, což si myslím, že je dost pohoda :palec2: . Po výplatě jdu do toho.

Upraveno od Kobrik

tento tyzden som to menil na motore AGU . Zvladne to aj uplny laik vysrobuje zapalovacie cievky , par srobov ktore drzia veko a da sa dole veko . Potom pride na rad benzin a srobovak a skrabat a skrabat pripaleny olej na veku . Ma tam ist vonkajsie a vnutorne tesnenie . Takze pohoda , jednoducha vec , s vycistenim tak na 2 hodinky roboty

  • 6 měsíců později...

prave to idem robit , no nie ja ale moj servisak vravel len pristav a raz dva hotove :-)

len rad by som vedel aku znacku toho tesnenia mam kupit lebo su sady od 18 euro ale aj za 40

nasiel som ELRING , FEBI BILSTEIN , victor reinz,

dakujem

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.