czjames Vloženo 25. Duben 2011 Vloženo 25. Duben 2011 Zdarec, ve ctvrtek jsem si na FI poridil gumy na O 195/65/R15, zatím mám nové pro octávii jen na řední nápravě, zadní má 185/55/R15. Jakmile jsem v sobotu vyjel na D1, tak se pri vyssi rychlosti zblaznily kontrolky. Sviti mi servořízení, ABS a bliká závada brzdového systému. Samozřejmě, že dojde k odpojení posilovace rizeni, ale u brzd mi to prislo normalni bez odpojeni posilovace. Vždy když jsem zastavil, vypnul a nastartoval, tak OK, rozjezd OK a jak jsem se dostal k cca 100km/hod. tak se opet rozsviti/rozblika a 3x zapipa. Kdyz jsem jel pak po okreskach do 100, tak auto dela jakoby nic predtim nendikovalo. Nemate nekdo paru co by s tím mohlo být? Nezdá se mi, že by odešlo několik řídících jednotek naráz. Nemůže to být kolama? Prostor okolo kol je velký a ani při plném raidu to nedrhe a auto se mi nezda, ze by nejak cukalo. Jedna se o F1, modelova rada z roku 2006, 1,4TDI. Diky a prima velikonoce James Citovat
speed.mb Vloženo 25. Duben 2011 Vloženo 25. Duben 2011 (editace) je mozny ze ti to dela ABS respektive rozdílna rychlost otaceni prednich a zadnich kol 195/65 a 185/55,je mozny ze ABS rozdílnou rychlost toleruje cca do100km/h a pote to vyhodnoti jako chybu....K tomu rizeni...velikost posileni je zavisla na rychlost brane z ABS...pokud tedy neni presna rychlost z otaceni kol mozna to hodi i chybu na rizeni....ale jsou to jen uvahy Editováno: 25. Duben 2011, autor: speed.mb Citovat
jarin57 Vloženo 25. Duben 2011 Vloženo 25. Duben 2011 dej zpět origo kola a uvidíš jestli to bude dělat dál,pokud ne má pravdu speed.mb. Citovat
czjames Vloženo 29. Květen 2011 Autor Vloženo 29. Květen 2011 je mozny ze ti to dela ABS respektive rozdílna rychlost otaceni prednich a zadnich kol 195/65 a 185/55,je mozny ze ABS rozdílnou rychlost toleruje cca do100km/h a pote to vyhodnoti jako chybu....K tomu rizeni...velikost posileni je zavisla na rychlost brane z ABS...pokud tedy neni presna rychlost z otaceni kol mozna to hodi i chybu na rizeni....ale jsou to jen uvahy nejak jsem tu na to zapomenul, ale po změně kol vše OK Citovat
kalimero23 Vloženo 11. Září 2011 Vloženo 11. Září 2011 ako ste to doriesili?mam taky isty problem. Citovat
boobika Vloženo 11. Září 2011 Vloženo 11. Září 2011 hned v příspěvku nad tebou píše, že to bylo kvůli rozdílným kolům vpředu a vzadu. hoď to na vag a podívej se, jaké chyby to píše. Citovat
slavka Vloženo 6. Červen 2013 Vloženo 6. Červen 2013 kluci dnes se mi rosvítila kontrolka ABS. po připojení na vag žádná chyba. při brždění se mi zdá že auto jde mírně do smyku. nevíte jak tu kontrolku zhasnout dík za pomoc Citovat
wirer Vloženo 6. Červen 2013 Vloženo 6. Červen 2013 ocovi svietilo ABS tiež, vymazanie chýb cez VAG nepomohlo, no bolo to poistkou niekde v oblasti batérie (akoby druhé dno miesta batérie). skús preveriť, je tam 40A poistka keď dobre pamätám Citovat
kibi Vloženo 6. Červen 2013 Vloženo 6. Červen 2013 (editace) Slavka: je divné že VAG nenahlásil žádnou chybu, díval jsi se do RJ motoru a ABSka? jinak jak píše wirer, někdy pozlobí pojistka pod víkem pouzdra pro akumulátor..je to pojistka na 6té pozici (40A, při pohledu z čela vozidla ta nejvíc vpravo z "plechových" pojistek v druhé řadě) - bacha na to, stačí že je teplotně "roztažená" a už nemusí být ok....sem tam tímto způsobem odchází i pojistka pro servo.. PS: jestli ti ABS funguje si jednoduše testní prudkým zabržděním, optimálně na "kluzkém" terénu Editováno: 6. Červen 2013, autor: kibi připojuji schéma ;) Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.